13 Ekim 2011 Perşembe

Halasının Kuzusu Hoş Geldi


Ve heyecanla beklediğimiz gün; 11.10.2011 tarihi ile geldi, hoş geldi, iyi ki geldi, dünyamıza harika bir renk getirdi; ELA! Canımın içine iki isim koyuldu aslında; Ela Behiye. Behiye ismi babaanneden geliyor. Daha önce sizden İSİM önerisinde bulunmanız konusunda yardım rica etmiştim. Hepinize çok çok teşekkür ederim, hepsi birbirinden güzel isimlerdi, bu isimleri öneren olmamıştı sanırım. Tabi ki onca fedakarlığı yapan ve sıkıntıyı çeken anne babaya düşüyordu son karar ve sonuç bu isimler yönünde oldu. 
Ben yalnızca hala oldum ve bu duyguyu; yani hissettiklerimi anlatmak o kadar zor ki... Annelerin hissettiği duyguları tahmin dahi edemiyorum. Belki başka halalar da böyle hissediyordur veya hissetmiyordur, bilemem, ama ben öyle mutluyum ki. Ailemizin ilk bebeği, ilk torunu... Benim kuzum, aşkım, gözümün bebeği, pırlantaların en kıymetlisi, ay parçam. Bir gülüşüyle dünyama bahar getiren meleğim, ağladığında veya canı yandığında yüreğimde hal bırakmayan ruhum. Allah' ım ; kaderlerin en güzelini, hayatın en sağlıklısını, mutlulukların en uzun soluklusunu, başarıların en gurur vericisini sana yazsın.


Hep söylerdim biliyorsunuz, sesim çıkmadığı zamanlar ya yeni bir şeylerle uğraşıyorumdur veya şehir dışındayımdır =) Bu defa ise halasının kuzusuna hazırlık yapıyordu Mekila ve Lohusa Broşu Lohusa TacıBebek Pastası bu yönde önceden yaptığım çalışmalardı. Devamı olarak Ela Behiye 'ye hastanede süslü bir hoş geldin odası ve isimli kurabiyelerden hazırladım. Kurabiyelerde daha önce yaptığım bebek pastasında kullandığım aynı bebek yüzünü kullandım. Etiketinde de ona yakın yüzlü bir bebek olmasına dikkat ettim.
Aslında hastane odasına dair fotoğrafları da yayınlamayı isterdim ancak kuzum bize sürpriz yapmak istemiş ki planlanan günden bir gün önce merhaba dedi. Yine de kafamda tasarladığım görüntüye yakındı süsleme, neyse ki bir kaç gün önceden hazırlayıp kenara koymuştum süsleri, fakat balonları alamamıştım =( 
Gerçekleşen doğumdan bir gün önce; hastane ile ilgili tüm işlemler için hazırlık yapmıştık ve planlanan doğuma 2 gün kalıyordu. Ancak hazırlıkların yapıldığı günün ertesinde, sabah saat 06.00 'da olduğu yerden çok sıkılmış ve çok kızmış olacak ki sert bir tekme ile annesine vurdu. Ve Adana'nın henüz aydınlanmamış gününde, sabah sabah son sürat hızla yollara düşürdü bizi prenses hanım =) 
Böyle ani gerçekleşen bir durum karşısında, elimden geldiğince anneye de bebeğe de güzel bir anı olması için  odayı süslemeye koyulmuştum ancak zaman pek yeterli gelmedi ve anne ile bebeğin getirilmesinden dolayı odanın son halini fotoğraflayamadım. 


Ela Behiye' mizin fotoğrafını ise hanüz paylaşamıyorum, nazar konusunda biraz titizim sanırım =) Kuzuma 41 değil, 41.000 defa maşallah, Allah'ım esirgesin minik kraliçemizi. 
Hoş geldin bebek deyip süslenen odada kapı süsü olmadan olur muuuuu, keçeye olan ilgimi bu defa tüller ve kurdeleler ile birleştirdim. Tülleri kapının genel süsünde, keçeyi ise poposunu dönmüş, omzunun üstünden gülümseyen şirin bir kız bebeği süsü yapımında kullandım. Arkasında iğneleri ile gayet portatif bir süs olduğu için bu keçe bebek, daha sonra Ela Behiye' nin odasını süslerken de rahatlıkla kullanılabilinecek türden oldu.


" Halası yesin onun totosunuuuuu " , 9 ay boyunca bu cümle ile sevip beklediğim için, böyle bir bebek motifi süs için daha uyumlu ve esprili olur diye düşündüm.


Ve çok kısa süre içinde fırsat bulup çekebildiğim tek kare,ne yazık ki kurdeleleri istediğim gibi yerleştirmeye zamanım olmadı. İnşallah evdeki odasını süslediğimizde daha çok fotoğraf ile yeni bir yazı paylaşırım sizlerle.

15 yorum :

  1. canım benim gözünüz aydın.. sağlıklı mutlu birey olur inşallah hazırlıkların hepsi çok güzel..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Mekila gözünüz aydın...

    Hazırlıkların hepsi çok güzel olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. gözünüz aydın ailecekkk :)) sonunda bu duyguyu tattın cnm m allah ayırmasın:)) saglıkla mutlulukla büyüsün ela..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun Allah anne-babalı büyütsün..Birde halalı:)Bende ilk hala olmuştum..Sonra kızım olunca dedimki halalıkta anneliğe çok yakın bir duyguymuş..Eminim ileride sizde öyle düşüneceksiniz..Hoşgeldin Ela bebek!

    YanıtlaSil
  5. Canim cok tebrik ederim halaligini! Nasil da mutlusun;)
    Hos geldi Ela kiz, hep mutlu olsun;)

    YanıtlaSil
  6. canım tebikler gözünüz aydın allah analı babalı ve tabiki halalı büyütmeyi kısmet etsin tahmin edebiliyorum duygularını hala olmadım ama teyze olduğumda inanılmaz ve tarif edilemez duygular yaşamıştım kapı süsü çok güzel olmuş ne kadar şirin ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Gözünüz aydın. Allah analı babalı sağlıklı uzuuun bir ömür versin Ela bebeğe :)

    YanıtlaSil
  8. Allahım adı ile analı babalı yaşatsın canım..
    Bende teyzeyim.. Henüz hala olmadım ama ikiside aynı sanki.. Çok çok güzel bir duygu.. Anlatılmaz.. Bir öpücük kondur dünyalar senin olsun, böyle birşey yeğene sahip olmak..
    Allahım dualarını kabul eylesin, emeklerine sağlık..

    + Herkese senin gibi görümce nasip eylesin :))

    YanıtlaSil
  9. Gözünüz aydın, Allah analı babalı büyütsün. Kurabiyeler, süslemeler çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  10. Gözünüz aydın Ela Behiye sağlıkla anne ve basıyla büyür inşallah.Güzel bir ömür minik bebeğinizle olsun...

    YanıtlaSil
  11. Gözünüz aydın Mekilacım. Mis gibi kokuyordur şimdi bebek.
    İsmi de çok hoş, güzel bir hayatı olsun inşallah.

    Ne güzel şeyler hazırlamışsın, çok şirin hepsi. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Gözün aydın canım herşey süper görünüyor darısı benim kızıma diyorum .Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. gözün aydın =)) çok beğendimm ayrıca

    YanıtlaSil
  14. Canım merhaba
    çok güzel şeyler yapmışsın, bebeğiniz de sağlıkla büyür inşallah, halası. Canım, kurabiyelerin çok hoşuma gitti, ben de bebeğimiz için bu tarz bir şey yapmak ya da yaptırmak istiyorum. Yardımcı olabilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
  15. canım ne güzel şeyler yapöışsın

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)