28 Ekim 2011 Cuma

Kokoş Broş


Bu broşu yapalı hayli zaman olmuştu, yayınlanmayı bekliyordu. Çok sevdiğim düz sade lacivert bir bluzum vardı ona renk katmak için yapmıştım.
Ama hepimizin bildiği acı olaylar ne kalpte ne de dizde derman bıraktı, dil ucuna geldi kelimeler de söylense veya yazılsa da çözüm olmayacaktı. Sustuk, ağladık... Biraz olsun ağlayan gözleri güldürmek için çabalıyoruz hep birlikte şimdi. Dilerim yardımlar en kısa zamanda en doğru şekilde en doğru kişilere ulaşır.
Fazla bir şeyler yazamayacağım yine, aslında hiç bir şey yazmayacaktım, ama bir şeyler paylaşıp iki cümle yazınca buraya ve bilince birilerine ulaştığını bir nebze moral oluyor insana.

1 yorum :

  1. Çoook güzel olmuş Mekila. Haklısın, insan bloga birşeyler yazıp, yapılan yorumlarla teselli buluyor. Hepimizin yüreği çok kötü yanıyor. Dilerim bir daha yaşanmaz bu felaket. Başka bir deyişle deprem bizim için felaket olmaz. Dayanıklı binalarda güvenli yaşarız.Umarım devlet sözünü tutar ve kötü inşa edilmiş tüm binaları yıkıp yeniler. Deprem bilinci, tedbir ve korunma yöntemleri herkese anlatılır. Umarım artık bilinçleniriz. Bu arada seni izleyenler arasında olmadığımı farkettim. Nasıl oldu da silindi bilmiyorum. Google yenilenirken bir çok şey kayboldu zaten. Yeniden izleyicin oldum. Umarım daha sık görüşürüz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)