30 Ekim 2011 Pazar

Teklif =)

Kutunun gizemini merak edenler ; okumaya devam ediiiiin =)

Dün 29 Ekim idi ve hepimiz için çok değerli, önemli bir gün olan Cumhuriyeti'mizin ilanın 88. yıldönümünü geride bıraktık. Bu güzel güne artı olarak benim için özel bir değer katan durum ise; çok çok çok çooook sevdiğim, birtanem, ömrümü birlikte geçirmek istediğim AŞK'ımın [ bundan sonra Mr.B (mistır bii) diyelim kısaca =) ] bana evlenme teklifinde bulunmuş olmasıdır.

Buradan özel hayatımla alakalı pek bir şey paylaşmadığımı takip eden arkadaşlarım bilirler, genelde yaptığım el emeği ürünler, pastalar, gezdiğim gördüğüm yerler vb. konuları yazmışımdır çoğunlukla. Ancak bu defa gerçekten de içime sığmayan; hani derler ya "Anlatmasaydım çatlardım"  işte tam da öyle bir duygu seli içindeyim. Elime megafon alıp sokak sokak gezip sevincimi haykırasım var =) Neyse neyse hemen toparlıyorum ve ayrıntıları anlatmaya koyuluyorum;
Yaklaşık 2 hafta önce "Havalar iyice soğumadan şöyle güzel bir akşam yemeği yiyelim senle hayatım" cümlesiyle başlamış meğerse herşey. Başlamış diyorum çünkü; bu 2 hafta içerisinde yapılan planlardan, hazırlanan sürprizlerden, koşturmacalardan haberim yoktu. Bildiğim tek şey; göle karşı, açık havada, manzara eşliğinde, soğuklar tam bastırmadan (Adana'da henüz başlamadı kış), keyifli bir akşam yemeği yiyeceğimizdi =)
Mekan olarak istedğim, tercih ettiğim herhangi bir yer olup olmadığını sormuştu Mistır Bii, ben de biraz araştırma yaptıktan sonra bir kaç seçenek belirtmiştim, kesin ve son kararı kendisi vermişti. Daha önce gitmediğimiz, ancak yemek sonrasında memnun kaldığımız ve tavsiye edebileceğimiz Güney Marina Restaurant 'a gittik, görevliler gayet ilgili ve güler yüzlüydü.

Tabi ki Mistır Bii daha önceden mekan ile konuşup hazırlık ve ayarlamaları yapmış. Gittiğimizde masamızın hazır olduğunu söylediler, şimdi masayı görünce neden tahmin etmedim ki sürprizi diyorum. Gül yaprakları ve mum ile süslenmiş şık bir masa . .  Mekan hoş olunca, sadece bize özel bir süsleme olmadığını sanmıştım, meğerse öyle değilmiş =) Yemeklerimizi sipariş ettikten sonra bir iki defa çeşitli bahaneler ile masadan kalkıp da gitmişti halbuki beyfendi ama rolüne iyi hazırlanmış olmalı ki hiç bir şey anlamadım, korkulur senden Mistır Bii =)
Sonrasında yemekleri beklerken sohbete dalmıştık ya da yalnızca ben öyleydim, manzara sohbet müzik derken meğerse ben olacaklardan habersiz kendi dünyamdaymışım =) Bir ara garsonun geldiğini farkettim ancak yiyecek bir şeyler getirdiğini sanıyordum, masanın kenarında çantam duruyordu, çantamı hafifçe kenara çekip küçük ahşap bir sandık bıraktı ve "Mektubunuz var hanımefendi" dedikten sonra gitti.
Mektup diyince insan zarf düşünüyor, "sandık ne alaka" derken "bir dakika yahu restaurantta mektup nerden çıktı, mektup bana ise bu saatte nasıl buraya geldi, burda olduğumu nerden biliyordu ki postacı" diye kafamda bir sürü komik ve karmaşık soru işareti oluşurken Mistır Bii'nin "Açsana hadi" demesiyle kendime geldim ve "Nasıl yani bana mı, gerçekten açayım mı sandığı" şeklinde gereksiz, devrik ve garip bir cümle kurdum. Sonrasında karşılaştığım manzarayı fotoğraflardan görebilirsiniz =)


Hani hep romantik filimlerden gördüğümüz ve filmin en heyecanlı sahnelerinden biri olan evlilik teklif anı vardır ya, işte böyle bir sürpriz karşısında, o filmin başrolünde olduğunuzu hissediyorsunuz. Filmlerden tek farkı ise ya repliğinizi unutuyorsunuz diliniz damağınız kuruyor ya da saçma cümleler ile sahneyi berbat ediyorsunuz =)


İşte ben de şaşkınlıktan dili damağı kurumuş, dizlerinin bağı çözülüp, heyecandan elleri buz kesmiş ve repliğini unutmuş bir başrol oyuncusu olarak "Benimle evlenir misin?" sorusuna kendimin dahi zor duyduğum bir şekilde "Evet" diyebildim. Aslında dışarıdan bakıldığında çok kısa bir süre gibi geliyor insana ancak, Mistır Bii'nin anlattığına göre epey koşturmacalı bir teklif hazırlığı yaşamış, en zor kısmı nasıl bir sürpriz yapacağını düşünmek olmuş, çevresinden arkadaşlarından bir çok fikir önerisi gelmiş ama kendi düşündüğünü gerçekleştirmeye karar vermiş.
Uzun lafın kısası benim için çok çok güzel bir akşamdı, tarih itibari ile de önemli, 29 Ekim.

Böyle güzel bir anıyı hatıralarımıza ekledğin ve beni sevdiğin için çok teşekkür ederim hayatım, iyi ki varsın ...

23 yorum :

  1. Tebrik ederim Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.Hiç unutulmayacak bir tarih olması damat adayımız için büyük bir avantaj olmuş.Filmlere konu olacak bir jest olmuş bravo doğrusu.Güzel haberlerinizin devam etmesi dileğiyle mutluluklar...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy canım benim seninle birlikte aynı heyecanı ben de yaşadım sanki:)))
    Tebrik ediyorum Allah birlikte mutlu mesut yaşamayı nasip etsin...
    Marina bu bizim bildiğimiz mersindeki marina değil mi :D
    Canım benim tek taşını sevsinler senin...
    Mr. B' yi de tebrik ediyorum harika bir hazırlık olmuş umarım bir ömür sana böyle güzellikler sunar...
    Tekrar tebrikler....

    YanıtlaSil
  3. Mekila'cim cok tebrik ederim, bu guzel surprizli mutlulugunuz hep daim olsun!

    YanıtlaSil
  4. Canım, tebrik ederim. Çok hoş bir teklif olmuş. Her şey gönlünce olsun, ömür boyu mutlu olun...

    YanıtlaSil
  5. Canııım!Seni can-ı gönülden tebrik ederim.Sen herşeyin en güzeline layıksın,zaten bunuda mr.B çözmüş baksana:)Herşey özel...Senin gibi.Mutluluklar canım.

    YanıtlaSil
  6. Ne harika bir teklif şekli, ne kadar romantik :)
    Dilerim Allahtan, birlikteliğiniz hep böyle sürprizlerle dolu , mutluluk yoldaşınız olsun...
    Tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Süpeeer!

    öncelikle cumhuriyet bayramımız kutlu olsun ve hep kutlayalım kim ne derse desinn!!!

    ve ve veeee.. evlilik teklifi demeek..

    bayıldım!

    canım heep mutlu olun harika bi sürprizmiş!! daha ne olablir ki ne kadar ince düşünmüüş ahhh yüzük ne de yakışır elineee..

    mutluluklar canım tüm gelişmeleri isteriz! :)

    YanıtlaSil
  8. vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)) blogda aşk kokusu var :D cnm harika bir tekliff çok sevindim senin adına hiç unutamıycagın bir anı olucak..allah birleşen elerinizi hiç ayırmasın marifetli arkadaşım sevmek sevilmek dünyanın en güzel şeyi mutluluklar dilerim sonsuzadek

    YanıtlaSil
  9. İlk adımı atmışsınız..Hayırlı olsun..Evlilik bana göre sevgili olmaktan çok çok daha güzel birşey..Çünkü aşkınızı zaman,mekan ,3. kişiler olmadan sınırsız yaşayabiliyorsunuz..Umarım aynı duyguyu sizde yaşarsınız..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ne hoş :) Allah tamamına erdirsin diyelim biz de...

    YanıtlaSil
  11. CANIM BENİM AHHHHA AHHHH GENÇLİK YILLARIMA GİTTİM BİRDEN NE GÜZEL GÜNLERDESİNİZ ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN ÇOK SEVİNDİM MUTLULUKLAR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  12. mekilacığım okurken ben bile heyacanlandım gün seçimi sunumu herşeyiyle harika mutluluğun daim olsun allah tamamına erdirsin sen herşeyin iyisine layıksın

    YanıtlaSil
  13. mekilam ya sanada bu yakışır inan çok mutlu oldum ve hayacan yaptım.tadını çıkar canım benim .
    çok çok çok mutlu olursun inşallah hemde çoooooooooooooookkkkkkkkkkk ,çok sevindim arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. Mekilacım tebrik ederim, harika bir evlenme teklifi bu, yaratıcı, duygu dolu, ömür boyu mutluluklar...

    YanıtlaSil
  15. cangz: teşekkür ederiz =) dua ların için kocaman bir amiiiiin diyorum canım teşekkürler

    lengineer: hayır adana daki güney marina restaurant canım =) çok teşekkür ederim çok teşekkürler =)

    svglove: amiiiiiiiiiiiin, teşekkürler canım =)

    funda ceyhan: teşekkürler güzelim, amin amin amiiin =)

    limon çiçekleri: yorumlarınız beni daha da mutlu etti havalarda uçuyorum sanki =) çok teşekkür ederim canım =)

    banuca: amiiiiiiiiin ne güzel dua ve dilekler bunlar çok teşekkür ederim =)

    mia wallace: teşekkürler güzelim ayyyy şımardım yahu =)

    mavii: amin çok mutlu oldum, yorumlar da bu mutluluğun üzerine pasta kreması gibi nefis oldu süper mutlu oldum =)

    beşparasız: Allah ım hayırlısı ile evlilik günlerini de görmeyi nasip eder inşallah amiiiiin canım teşekkürler =)

    naile: amin teşekkürler güzelim =)

    çılgın mevdoş: teşekkür ederiiiiiz mevdoşum =)

    gönül: çok çok teşekkür ederim gönül üm amiiin amin =)

    sezobigo: ben daha çok sevindiiiiiiiim oleey ay pır pır uçuyorum sanki, inşallah, maşallah amiiiiin =)

    noblesse: teşekkür ederiiiz canım, maşallah o zaman bize =)

    YanıtlaSil
  16. Ömrünüz boyunca hep böyle güzel anılar biriktirin inşallah mutluluklar;)

    YanıtlaSil
  17. tebrik ederim canım , bundan sonraki süreç ve paylaşacağınız ömür keyifle geçer inşallah...
    Mutluluğunuz daim olsaun canım ...
    ilknur

    YanıtlaSil
  18. senin için çok ama çok mutlu oldum henüz gördüm ve bir çırpıda okudum heyecanla tebrik ediyorum ve eskilerin bir lafıyla beraber eskimenizi diliyorum:)bir yastıkta kocayın inşallah,seni çok öpüyorum
    waterlily

    not: yakında yeni bir blogla tekrar pistlerde olacağım görüşmek dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Waayyy Wayy Vayyy :)
    Vallah kalakaldım ben böyle ekran karşısında şoklanmış gibi:)
    Senin yaşadığın bu güzelliği okurken gözümde canlandırınca deyimi yerindeyse kal geldi bana heycandandan:)
    Mistır Bii'ye helal olsun ne diyeyim :)
    Ancak filmlerde rastlanır böylesi tekliflere,çok feci romantik yani :)
    Çok güzel bir başlangıç inşAllah hep böyle çooooooook özel ve çok güzel bir şekilde sürüüüüüüüüp gider sonsuza dek :)
    Allah tamamına erdirsin inşAllah..
    Düğünde bir davetiye yollarsın artık :)
    Öpüldün Mekilacık :*

    YanıtlaSil
  20. emrezel: teşekkür ederiz amiiiiin =)

    düşlerimden inciler: amiiin canım benim teşekkür ederiz =)

    waterlily: çok teşekkürler güzelimm, blogunu da merak ile bekliyorum =)

    zel: canım beniiiim çok çok teşekkür ederiz, maşallah diyelim o zaman bize =) dileklerin ve güzel duaların için çok teşekkürler =)

    keyf i sibel: çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  21. yazını şimdi okudum, benim bloğumun sağ sütununda görünüyorsun halbuki :) neyse daha yazıyı okumadan başlığı bile görmeden gözüm kutuya ilişti veee o anda aldım medeni halindeki değişimin kokusunu :) ve kim bu şanslı diye merak içinde okudum tüm postu :)Allah tamamına erdirsin ömür boyu mutlu olun inşallah...

    YanıtlaSil
  22. Tebrik ederim Mekilacım :) Ayh çok güzel bir haber bu :) Evlilik hazırlıklarını da paylaşmanı bekliyorum ben ama :)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)