11 Kasım 2011 Cuma

Allah’ın emri, Peygamberin kavli ile…


Başlıktan ve fotoğraftan anlaşılacağı üzere Mr.B'nin Evlilik Teklifi ardından, böyle güzel bir buket ve çikolata dolu süslü mü süslü bir gondol eşliğinde bendeniz Mekila' yı Mr.B' ye 09.11.2011 tarihinde istemeye geldiler efendim =) Epeyce ağır bir buketti, sanırım benimle aynı kiloya (çok şişmanım ya) yakındı, ilk gördüğüm anda çok beğendim ve çok mutlu etti beni Mr.B =)
Düğün zamanlarındaki koşturmacalardan, telaşlardan, stresten bahsedenleri dinlerken normal veya basit bir işmiş gibi görünen durum, bizimkisi düğün dahi olmamasına rağmen içinden bakıldığında aslında çok korkunç olabiliyormuş.
Heeeerşeyi her ayrıntıyı düşünmeniz gerekiyor, oraya git onu al, şunu unutma, bu da yapılacak, yaz kenara şunda eksik var, ooof oof of. Ama derler ya telaş da koşturmaca da böyle güzel günler için olsun, kesinlikle, Allah sağlık ve mutluluk versin, tatlı telaşlar bunlar. Dileyen herkese de eeeeen hayırlısından nasip etsin Allah'ım.

 
Fotoğraflarımıza renk katması hoş bir hatıra olması amacıyla, bir de pasta yaptım, kahveler içilip "Allah’ın emri, Peygamberin kavli ile…" cümlesi eşliğinde başlayan en heyecanlı an geçtikten sonra, güzel bir çay eşliğinde yedik pastamızı da =)

Pastaya dair bir diğer ayrıntılı fotoğraf. Kaç saatte yaptığımı tahmin dahi edemezsiniz, ilk defa bu kadar çabuk bir pasta hazırladım, aceleden ufak tefek pürüzleri olmuş olsa da, genel anlamda beğenilmesi beni çok mutlu etti =)


Veee bunlar da yüzüklerimiz =)  Nişan yüzükleri denildiğinde genelde çeşit çeşit seçenekler sunar kuyumcular, ancak ben hiçbir zaman bana karma karışık gelen, üzerinde değişik desenleri olan nişan yüzüklerine sıcak bakamamışımdır. Beğeni meselesi tabi ki, herkesin tercihi farklıdır. Bilmiyorum, belki de romantik aşk filmlerinde genelde düz alyansa daha çok rastladığım içindir bu beğeni =) Çoğu şeyin sade olanının daha zarif olacağına inanmamın da etkisi var tabi ki =)

25 yorum :

  1. Allah tamamına erdirsin canım, çok mutlu bir yuvanız olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğunuz daim olsun canım..birlikte bir ömür dilerim sizlere,sağlıkla mutlulukla..

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim canım adına Allah bir yastıkta kocatsın tamamına erdirsin inşallah.En tatlı telaşlar bunlar her gününüz bu heyecanla dolu geçsin inşallah:)

    Patana da , çiçeğine de yüzüklerine de bayıldım maşallah nazar deymesin size:)

    YanıtlaSil
  4. Rabbim tamamına erdirsin, mekilacığım

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim.

    RABBİM hayırlısıyla tamamına erdirsin canım.:)

    YanıtlaSil
  6. Mekilam ne kadar zarifsin, Allah tamamına erdirsin, bir ömür boyu mutlu olun...

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim hayırlı uğurlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  8. oy oy oy pek güzel bir haber bu böyle, çok sevindim adınıza, tebrikler. :)

    YanıtlaSil
  9. mekilam allah tamamına erdirsin çok çok mutlu olursun inşallah.nasıl heycan vardır sende şimid hele mutluluk bugünlerin kıymetini bil çok güzel zamnlar mekilam hep böyle geçsin ömrün:)

    YanıtlaSil
  10. tebrik ederim cnmm çok güzel bir çift olmuşsunuz azda görsek belli oluyor uyumunuz:D:D
    pasta harika olmuş ya renkler güller daha ne olsun yüzükleri de çok begendim hiç çıkmasın parmagınızdan:)

    YanıtlaSil
  11. canım benim bir ömür boyu mutluluklar dilerim.. her şey gönlünce olsun
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Allah tamamına erdirsin canım,hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
  13. 03belinda: amiin canım çok teşekkür ederiz =)

    limon çiçekleri: çok teşekkürler güzelim ne güzel dua bunlar, amin =)

    ikiz annesi: amiiiiiiiiin, teşekkür ederim canım benim, çok mutlu ettiniz beni =)

    neval: amiiin canım amiiin =)

    nisamu style: teşekkür ederiz, amin canım =)

    noblesse: çok teşekkür ederim, amin canım =)

    cangz: teşekkür ederiz =)

    swotpisces: teşekkür ederiz canım =)

    sezobigo:evet çok heyecanlıyız, çok teşekkür ederiz canım, güzel dualarına da kocaman bir amiiiiiin diyoruz =)

    mavii: ayyyy şımarırız ama =) çok teşekkürler canım, beğenmenize çok sevindim =)

    yemek bir aşk: teşekkür ederiz tatlım, amiiiin =)

    sevtap: amiiin teşekkür ederiz =)

    YanıtlaSil
  14. Canım, tebrik ederim, hayırlı uğurlu olsun. Allah tamamına erdirsin inşallah. Çok tatlı telaşlar ve tatlı zamanlar bunlar keyfini çıkarın..

    YanıtlaSil
  15. Çok çok mutlu olursunuz inşallah...Allah tamamına erdirsin canım.Çok şıksın ve inceciksin...Postunu görmeden önce bende sana mim göndermiştim.Renkli mi renkli nişanınıza denk gelmiş :) Umarım beğenirsin canım...Mutluluğunuz daim olsun Mekilam , allah mesut etsin :)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Mekila, Allah tamamına erdirsin, sağlıklı, huzurlu, mutlu, uzuuun bir ömür diliyorum ikinize de

    YanıtlaSil
  17. MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Canım benim.. Görmesemde snei çok güzel olduğunu düşünüyo ve öyle hissediyorum.. Eminim çokt ayakışmışsınızdır.. Bu heyecanlar öyle güzeldirki..
    Bizde pasta olmadı ama yüzüklerimiz aynı düz :)
    Hayırlı uğurlu olsun mutlu çok mutlu olun inşAllah..

    YanıtlaSil
  19. Allah tamamına erdirsin ve mesut etsin mekilacığım

    YanıtlaSil
  20. mekilacığım allah tamamına erdirsin inşalllah sevgiler

    YanıtlaSil
  21. fundfa ceyhan: çok teşekkürler canım =)

    düşlerimden inciler: amiiiin canım benim, teşekkür ederim =)

    cebimdeki renkler: amin çok teşekkürler canım =)

    emine öztürk: amin canım teşekkürler =)

    pembesinti: amin canım çok çok teşekkürler, ne güzel yüzük kardeşliği olmuş demek ki =)

    naile: amin canım teşekkürler=)

    gönül: teşekkür ederiz canım amiin =)

    YanıtlaSil
  22. hayırlı olsun,Allah tamamına erdirs,n ve tabi kolay gelsin hazırlıklarda...

    YanıtlaSil
  23. Evlilik teklifi de çok hoş, pastanız da harika ne mutlu size :) Tebrik ederim, allahım bir ömür ayırmasın sizi inşallah :)

    http://pontinintakilari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Allah tamamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  25. kpsszede: teşekkür ederim tatlım =)

    derya özbey: amiiiiiiiin canım teşekkürler =)

    saadet: teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)