27 Aralık 2011 Salı

Çiz Çiz Çiz


Blogumdaki  konuları belirli başlıklar altında toplamıştım ancak bunların klasik listeleme şeklinde görüntülenmesi çok sıkıcıydı. Daha sevimli ve eğlenceli görseller kullanmak istiyordum. Sürpriz Kutudaki Hediyeler başlığı ile yayınladığım yazımda Mr.B 'ye doğum günü için hazırladığım kupadaki çizimlerimden esinlendim. Ve sol tarafta, alt alta dizili haldeki minik resimler çıktı ortaya =) Çizimlerini bilgisayarda yapmadım, bu nedenle bilgisayara aktarırken tam olarak istediğim sonucu elde edemedim. Ama olsun eski sıkıcı halinden iyidir değil mi? 
Kullandığım karakterin, ilk bakıldığında beni anımsatmasını amaçladım, başarabildim mi bilmiyorum =) 
Günler erken karardığı için hepsini yetiştiremedim, henüz çizmediğim bir kaç başlık daha var, onları da kısmet olursa yakında eklerim =)
Bu arada hangi çizimin hoşunuza gittiğini ve hangisine güldüğünüzü de yorumlarınıza eklerseniz sevinirim =)

10 yorum :

  1. tatlım ellerine sağlık çok beğendim güzel ve keyifli bir sayfa olmuş ben en çok bebek ve çocuğu sevdim..ay bide bu değişiklikleri nasıl yaptığına dair bir konu başlığı açıp anlatırsan nasıl sevinicem bilemezsin çok uğraştım ama beceremiyorum bi türlü değişklik yapamıyorum anlamadım gitti bende çok sıkıldım sayfamdan

    YanıtlaSil
  2. Canım, bence hepsi birbirinden şirin olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Mekilacım çok iyi düşünmüşsün, hoşluk katmış sayfaya, şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus mekila;)beni ve börülceyi de cizse ne hayalinden nasil geciyorsa..biz de ekleyelim blogumuza senin hatiran olarak;)

    YanıtlaSil
  5. salatalar ve hamur işleri güzel olmuş, dilini de çıkarmışsın... :)))

    YanıtlaSil
  6. en çok anahtarlıklara güldüm,en beğendiklerim ,gez-gör, dekarasyon,salatalar,pastalar gerçi hepsi güzel ama anahtarı tutuşu bakımından ona çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  7. kendine has çizimlerinin hpsi harika bencee :)

    YanıtlaSil
  8. inan hepsini beğendim birini seçemedim hepsinin anlatımı farklı çok güzel
    şimdiden nice sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum
    herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  9. necla: canım benim yardımcı olmak isterdim ama resim ile alnatılabilinecek bir şey değil, sana yorum yazayım umarım yardımcı olur =)

    funda ceyhan: teşekkür ederim tatlım=)

    noblesse: evet eğlenceli şirin olsun istedim özgün olsun istedim =)

    nar çiçeği: canım bloguna baktım ama sen ve börülce ile ilgili foto göremedim nasıl çizcem bilemedim =(

    swotpisces: evet onlar çok eğlenceli komik değil mi =)

    sezo bigo: ben de düşünen hali var ya hani ordaki parmaklara gülüyorum çizerken de çok eğlenmiştim =)

    mia wallace: özgün olmak en güzeli değil mi =) teşekkürler canım =)

    gönül: teşekkür ederim canım yorumun ve dileklerin için =)

    YanıtlaSil
  10. Yolladik fotograflarimizi;))))
    Maillerini kontrol et bakalim;)))))

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)