5 Aralık 2011 Pazartesi

Cupcake Cüzdan



Ben büyük çanta kullanmayı daha çok severim, içerisine her şeyi doldurabiliyor olmak en güzel yanı. Kötü yanı ise aradığınız bir şeyi tam da gerektiği anda bulamamanız =) Anahtar, ruj, otobüs bileti, bozuk paralar vs. Ama en çok da bozuk paradır sorun oluşturan, bilirsiniz çantadadır ama bir türlü bulamazsınız, taaa ki çantayı baş aşağı çevirip içindekileri tamamen dökene dek =)
İşte saklambaç konusunda oldukça başarılı olan bozuk paraları bir arada tutmak için, çoğu bayan minik cüzdanlar taşır. Benim de siyah, bilindik, basit bir bozuk para cüzdanım vardı. Epeydir daha renkli eğlenceli ve farklı bir cüzdan yapmak istiyordum. Pasta yapmayı ve yemeyi çok sevmemden cüzdanım da nasibini aldı ve ortaya bu sonuç çıktı.


Temel olarak cupcake yapmayı planlıyordum; bir kaç model çizdim, olmadı sildim, bir daha çizdim, sildim ... derken bu modelde karar kıldım. Kırmızı yanakları ve sevimli gülümsemesi ile pek bir şirin olacağını düşündüm. Ve tabi ki keçeden yaptım, arkası tamamen siyah keçe. Yalnızca göz ve ağız kısmında kumaş boya kullandım.


Sizce nasıl olmuş? 

15 yorum :

  1. mekilacığım şahane olmuş çok şirin aynen bende büyük çanta kullanıyorum gerçekten bozuk para aramak büyük bir azap bu küçük şirin çantalar kurtarıcımız ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. bence çok sevimli olmuş.kullanışlıysa sorun yok demektir.
    ben de büyük çanta kullanmayı seviyorum,zaten iki çocukla dışarı çıkınca küçükleri hiç işe yaramıyor.

    YanıtlaSil
  3. ne beceriklisin sen öyle :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi fikir harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Mekilacım ellerine sağlık, öyle şirin ki...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuş:)
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş..
    Çok şirin..
    Emeğine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çoooooooooooook şeker olmuş tam yenesi :)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı olmus :) BAKINCA güldürüyor beni :P ellerine saglık canım

    YanıtlaSil
  10. bence şahane olmuş canım ya ellerine sağlık sevgileirmle

    YanıtlaSil
  11. tek kelime ile ŞAHANE olmuş...

    YanıtlaSil
  12. Çok şirin görünüyor. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. aa çok tatlı olmuş ama, diyetteyken de bu kullanılmaz ki :) niyeti yoksa bile bu cüzdanı görünce insanın cupcake yiyesi gelir :)))

    şaka bi yana ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Gönül: teşekkür ederim canım =)

    kpsszede: kullanışlı olabilecek şekilde yaptım =) evet büyük çanta en iyisi

    mia wallace: şımarırım daaaa =) teşekkür ederim

    has kumaş: teşekkürler =)

    noblesse: =) çok mutlu oldum

    cep aynası: çok teşekkür ederim =)

    hayat cafe tarifleri: teşekkür ederim güzelim =)

    bahar yorgun: çoook sevindim teşekkür ederim =)

    essu: teşekkür ederim her daim bakalım gülelim öyleyse =)

    yemek bir aşk: teşekkür ederim =)

    yaruze: çok teşekkür ederim =)

    hobivakti: teşekkürler canım =)

    darkolivee: evet diyetteyken hiç iyi olmaz =) teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  15. bayıldım resmennnn :) blogumda keçe tişört çekilişi var beklerim tatlım :)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)