14 Aralık 2011 Çarşamba

Keçe Bebek Başlığı ( Felt Baby Bonnet )


Akşam fotoğraf çekmeyi pek sevmiyorum, fotoğraflanan objenin net bir şekilde anlaşılmamasına neden oluyor. Bu yüzden bu yazım yarına kalacaktı, ama, sabredemedim ve elimden geldiği kadar açıklayıcı, anlaşılır nitelikte fotoğraflar çekmeye çalışarak yayınlamak istedim =)


Fotoğraf çekiminde model sıkıntısı yaşandığı sırada, verdiği müthiş pozlar ile bize çok yardımcı olan  yün yumağı  hanıma teşekkür ederiz =) 


Çoğu zaman güneşli olup da bahar gelmiş gibi hissettirse de, havalar buralarda da epey soğuk olmaya başladı, ben de canım kuzum, tatlı yeğenim, çitlenbiğim için ,dışarıya çıkıldığında, giydirelim de minik kafası üşümesin diye bir başlık yapmak istedim =) 


Google' da arama yaptığınızda şu şekilde binlerce çeşidini görebileceğiniz Baby Bonnet' leri (bebek başlıklarını) çok beğenirdim, (aslında vintage tarzı olan çoğu şey, genelde hoşuma gidiyor ). Kuzucuğuma başlık yapmayı düşününce de, neden böyle bir modelde olmasın ki dedim, hem kulakları da gayet güzel kapatıp koruyordu.


Tamamen elde diktiğim için ön kısmına gölgelik eklemek açıkçası gözümü korkuttu. Zaten gölgelikli veya düz her türlü modeli vardı. Başlığı bitirdiğimde, ablam "Eski filmlerde, bebeklere, küçük çocuklara giydirdikleri başlıklara benzemiş." deyince, amaçladığım şeyi başardığıma sevindim =)


Bakmayın böyle büyük göründüğüne, fotoğrafları yakın plandan çekmeyi seviyorum =) Yapımında iki kat keçe kullandım, morun en sevdiğim bu tonundan yine uzak duramadım, iç kısmında ise lila rengini uygun gördüm. Yan kısmına beyaz bir çiçek ekleyerek başlığı tamamladım. Nasıl buldunuz? 

12 yorum :

  1. hakikaten morda mormuş yani ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş gerçekten..amacına ulaşmış görüntüsü ile bide bebişin üzerinde görürsek süper olucak :) ellerinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok çok da güzel olmuş çok cici çok şirin:) ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Mekilam,canım,hamaratım,sanatruhlum...İnşallah kendi bebişlerinede böyle başlıklar yaparsın tez zamanda:))

    YanıtlaSil
  5. elifinelizi: di mi =) teşekkürler canım

    hobihuzur: bebişi fotoğraflayıp bloga koyamıyorum nazardan korkuyoruz =(

    yemek bir aşk: çok çok da teşeküür ederim canım =)

    limon çiçekleri: ayyyy ne kadar güzel bir dua böyle buu çok sevindim teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  6. tekrar geçmiş olsun.
    başlık çok şirin olmuş,güle kullansın bebecik.
    henüz keçeye el sürmüşlüğüm olmadığı için bilemiyorum,sıcak tutar mı acaba?içini polar yapsan daha sıcak mı olurdu?

    YanıtlaSil
  7. harikasınız.maşallah ben de ayrıntıları severim çok.çiçeğine bayıldım çok orjinal olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin ve çok güzel olmuş canım..
    Emeğine sağlık.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. çiçeğe bayıldım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. kpsszede: çok teşekkürler canım, evet polar da güzel olurdu ancak Adana diğer şehirlere göre daha ılıman bir kış geçirdiği için keçe yeterli olur sanırım =)

    sema: teşekkür ederim canım =)

    hayat cafe: çok teşekkür ederim güzelim =)

    emine öztürk: di mi çiçeğini çok severek yapmıştım oley sevindim beğenilmesine =)

    YanıtlaSil
  11. keçeden yapamadığınız şey yok sanki :)
    tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde yeterli malzemem ve gerekli araçlarım varsa olabilecek her şeyi yapıyorum keçe ile.Teşekkür ederim

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)