23 Aralık 2011 Cuma

Keçe Bebek Patiği


Halasının Kuzusu  Ela'cığımın minicik ayaklarına, henüz doğmadan aylar öncesinde sevimli bir patik yapmıştım. Tabi o zamanlar cinsiyetini daha bilmediğim için unisex olabilecek şekildeki renkleri kullanmıştım. Prensesim maşallah 2 ayını çoktan tamamladı, Allah'ım uzuuuuun uzuuun sağlıklı bir ömür nasip etsin kuzucuğuma. İşte zaman geçtikçe mini mini ayakları büyüyor ve ilk yaptığım patik de artık küçük gelmeye başladı =) 


Tatlı civcivimin annesi yeşil rengi çok seviyor, bu defa ki patiğin yeşil renkli olmasını istedi. Ben de renkli bir şeyler olsun diyerek böyle bir patik çalıştım. Bakalım yengoşum beğenecek mi =)
İç kısmında açık mavi keçe ve dış dikişlerinde yine aynı tonda ip kullandım, tabanı içinse siyah keçeyi tercih ettim.
Bağcık olarak kullanılan kurdele içinse üzerindeki çiçekle aynı olması açısından beyaz renkli olanını ekledim. Ve bu kurdeleleri, çiçeğin ortasındaki tohum rengindeki iple çapraz bir dikiş ile yerlerine sabitledim.


Üzerindeki çiçekleri yaparken herhangi bir şey düşünmemiştim ancak bitiminde baktığımda; görüntüsüne ve kokusuna bayıldığım mum çiçeğine oldukça benzediklerini fark ettim ve daha çok sevdim bu patikleri. Siz nasıl buldunuz ?


*** Bu arada sol kısıma Formspring kutusu ekledim, bu sayede dileyenlerinizin bana sormak istediği kısa soruları daha çabuk ulaştırma imkanı olmuş olacak =)
*** Adana'da fimo hamuru satan yerler hakkında bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi =(

17 yorum :

  1. ay bunlar çok güzeellll...bunların 39 numarasını yapsam nasıl olur:-)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuşlar..Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar şirinler hele renkler ne kadar güzel minik ela güzel günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  4. neselihaller: yani ben de düşündüm kendime göre olanını yapmayı ama herşeyin minik olanı sevimli oluyor =(

    beşparasız: çok teşekkür ederim tatlım =)

    YanıtlaSil
  5. gönül: çok teşekkür ederiz teyzesi =)amiin

    YanıtlaSil
  6. aman da aman, pek sevimli bunlar... :)

    YanıtlaSil
  7. Allahım,bu renk ve model kombinasyonlarını neye göre yapıyorsun Meki'm?Harika cici şeyler bunlar...yüreğine emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. sıcacık tutar minik ayakları çok da sevimli:))

    YanıtlaSil
  9. ahayyyy bunlar nefiss aşık oldum :) ne şekerler. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  10. tatlım çok güzel olmuş bu ellerine sağlık şirinede güle güle giysin renkler çiçek harika

    YanıtlaSil
  11. ben bayıldım bunlara,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Harikasin Mekila;)
    Ben de yapabilir miyim acep?

    YanıtlaSil
  13. çok guzel yaaa bebek soz konusu olunca cok daha guzel oluyor her şey:)

    YanıtlaSil
  14. canım yaa cok tatlı cok sevimli :) eline saglık cok güzell olmus♥

    YanıtlaSil
  15. swotpisces: teşekkür ederim =)

    limon çiçekleri: hmm elimdeki malzemelere bakıyorum, o an gözümün önüne bir şeyler geliyor ve yapıyorum =)

    noblesse: üşümesin minik ayakları =)

    leyla'nın kahve dükkanı: teşekkür ederim canım =)

    necla: teşekkür ederiz teyzesi=)

    anne eli gibi: teşekkür ederim canım =)

    nar çiçeği:denemeden bilemezsin çok eğlenceli bence bir dene =)

    anneanneninemekleri: teşekkürler =)

    zeymuran: evet di mi bebekler için her şey daha şirin oluyor =)

    bahar yorgun: teşekkür ederim canım =)

    essu: teşekkür ederim güzelim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)