2 Aralık 2011 Cuma

Köpük Boya ve Ciciler


Ara ara görünmeye başlayan ve sinir bozan beyazlara rağmen, saçımın doğal rengini değiştirmemeye karşı olan direncimi sonunda bu boya kırmış bulunmakta. Annemler saç boyası alırken ben de bakardım bazen renk seçeneklerine ancak, kendi saç rengime yakın olan tona bir türlü rastlayamamıştım. Ya bir ton koyu ya da bir ton açık görünüyorlardı. Kestane tonları değildi, kahve tonları da tam benzemiyordu. Kendi saç rengim kapalı ortamda siyah gibi görünürken, gün ışığında vs kahverengi tonunda görünüyordu. Aşağıdaki fotoğrafı da ışık altında çektim ki net olarak renk tonu anlaşılabilsin.


Temelde renk açısından bakıldığında pek fark yok, zaten amaçladığım da buydu, sadece saçımdaki beyazların kapanmasını istiyordum yani =) Yanında ekstra olarak daha parlak saçlar elde ettim. Köpük saç boyası piyasaya çıkalı çok zaman olmasına ve ilk defa saçlarımı boyamama rağmen ben sonuçtan oldukça memnun kaldım. Uygulaması gerçekten oldukça kolay, tavsiye ederim =)
Biraz daha değişiklik olması için epeydir kestirmeye kıyamadığım, ancak yıpranan saçlarımı cansızlığından kurtarmak için boyamadan önce kuaföre uğradım, değişiklik gerçekten iyi geliyor =)


Bir de bu güzel değişikliklerin üzerine, kendisi minik ama sevimlilikleri ve şıklıkları büyük olan iki yeni küpe aldım. İnci küpeler zaten vazgeçilmezlerimden =) Bu  gül küpelerden daha önce çok defalar görmüştüm (benim aldığım onlara kıyasla daha küçük boyutlarda,  almayı pek düşünmemiştim, ancak rengine bayıldım =) 


10 yorum :

  1. saçlaar, güllü küpeleri hepsi çok güzeel :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bende ilk kez kullandım bayramdan önce, ama çok memnunum, yoğun bir renk elde ettim, normalde beyazlarım diğer boyalarda 1 ayda falan çıkardı ama hala hiç yok, ayrıca renk tonları süper, ama ben yanılmıyorsam koleston aldım. Belkide formülündeki genel bi bileşen aynı kaliteyi veriyor.

    Küpelerde çok cici, güle güle kullan canım, sevgiyle sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  3. Mousse hic denemedim ama bende Casting Gloss´u cok seviyorum, bence dogal gözükmesi dahada güzel iyi olmus ; )

    YanıtlaSil
  4. Ben de köpük boyaları denemek istiyorum ama herkes kutudaki renkten hep daha koyu olduğunu söylüyor, ben siyah yapacağıma göre sorun olmaz zaten, yeter ki biraz daha sağlıklı bir boya olsun :)

    Güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
  5. Köpük boyaları denemek istiyorum da ben de renk güzel olmuş.Küpelerini de güle güle kullan canım çok hoşlar:))

    YanıtlaSil
  6. mia wallace: teşekkür ederim canım =)

    hobibox: evet çok memnun kaldım ben de olabilir formülle alakalıdır belki de, teşekkür ederim =)

    viva: doğallığı seviyorum canım, teşekkür ederim =)

    derya özbey: canım bu kutudaki resimle aynı tonda çıktı ben saçımın fotoğrafını çekerken beyaz ışık kullandım yakından yansıttım ki kahve tonu belli olsun. ben memnun kaldım =)

    ikiz annesi: kolay uygulanan bir boya canım, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  7. Gül küpelerin kırmızıları vardı bendede ne çok takardım.Tabi her bijuteri ürünüm gibi onuda kaybettim :)


    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Ben de tam seninle aynı nedenden saçlarımı boyamak istiyor fakat bir türlü karar veremiyorum. Köpük boyalar için de birçok farklı yorum var (hem iyi hem de kötü). Bakalım galiba benim de inadım kırılacak galiba sonunda! Değerlendirme için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. çok iyi geldi bu yazı .
    aynı dertten muzdaribim. Çıkan beyaz saçlar yüzünden aynı tonda boyadığım saçlarım bi garip kahve oldular . saç rengimiz aynıymış . öyle zor karar verdimki renge . Ve sonuç korkunç kod

    YanıtlaSil
  10. yemek vakti: inşallah bulursun veya yenilerine rastlaarsın canım =)

    ololi: rica ederim canım ben boya zamanı yine aynı boyayı alacağım =)

    elifinelizi: inşallah yardımcı olmuştur bu yazım ben yeniden bu boyadan alacağım canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)