10 Aralık 2011 Cumartesi

Sürpriz Kutudaki Hediyeler


Daha önce yayınladığım yazımda bahsettiğim sürpriz kutunun içindekileri ve dahasını açıklıyorum. Gelen yorumlar karşısında açıkçası biraz üzüldüm, sürpriz dediğim için hediye kutusunu içinizden birisine yollayacağımı veya kampanya çekiliş tarzı bir şeyler yapacağımı düşünenler olmuş, üzüldüm, böyle bir izlenim mi verdi dün yazdıklarım  =( Ama eğer çok istenirse tabi ki güzel bir hediye çekilişi yapabilirim =)
Gelelim asıl konuya; takip edenler bilir, önceden bahsetmiştim  Mr.Biiii'nin Evlenme Teklifi  'den ve Nişanımız 'dan, yakın bir zamanda Mr.Biii 'nin doğum günü, ancak işlerimiz olduğu için kutlamayı önceden yapmam gerekti.


Hediye olarak istediği bir ayakkabıyı almak temelde düşündüğüm bir şeydi, klasiktir bu tarz şeyler bilirsiniz. Ama ben başka alternatifler de olsun istedim. Epey bir zamandır fikir arayışı içerisindeydim, geçenlerde internette dolaşırken gördüğüm bir blogger arkadaşımızın yapmış olduğu kupa güzel fikir oluşturmuştu. (Fakat ben bu fikri hangi blogda görmüştüm gerçekten hatırlamıyorum, çok fazla blog okuyorum çünkü. Eğer bu yazımı görürse ve "O benim blogumdu." diye belirtirse çok çok sevinirim, ve hemen fikir kaynağını da burada belirtirim.)  Ben de kupa üzerine, bize dair, minik hikaye kesitleri çizebilirim diye düşündüm. Bu kupanın yanında yine kendi süslediğim bir mumluk, bir kaç tane mum ve birlikte çekildiğimiz biiiiir çok çok fotoğrafı birleştirerek kendim yaptığım kolajı dijital çıktı yaptırtarak büyük bir poster halinde hediye ettim. Ancak o posteri burada yayınlayamıyorum, Mr.Biii izni çıkmadı =)


Mr.Biii ve ben =)  Mr.Bii kel değil , benim de saçım 4 dağınık telden ibaret değil ,yanlış anlaşılmasın =))


Klasik Türk filmi kavuşma sahnesi :P


Heyooo gezeliiiim =)


Durakta otobüs beklerken, her daim olan gırgır =)


Pasta yaptığımda Mr.Bii' nin buna sevinme şekli =)


Bu da aramızda bir espri =) 


Ve evlenme teklifi =)


Mr. Bii güzel kokan mumları pek bir sever bu nedenle ona kendi süslediğim bir mumluk yapmak güzel olur diye düşündüm. bu tarz bir mumluk yapma fikrini ise Cafe NoHut  'dan edindim.


Süslemede annemin sakladığı dantellerden biraz kırptım yani çaldım da diyebiliriz =) Biraz kırnap ipi , deniz kabuğu ve daha önce yaylamızdan getirdiğim taşı kırarak elde ettiğim çakıllardan yararlandım. 
İşte böyleeee =)

19 yorum :

  1. kupayı inanılmaz sevdim çok sempatik olmuş :)
    mutlu olursunuz umarım bir ömür :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel hediyeler.Eminim Mr. Bii bayılacaktır bunlara....

    YanıtlaSil
  3. ayyy süper olmuş, kupanın üstünü siz mi çizdiniz neyle, merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Bardağa bayıldımm ,süperdi.Hiç bitmesin istedim hatta...
    Doğum günü kıtlu olsun müstakbel eşinin ...İnşallah keyifle kutlarsınız bir ömür...

    YanıtlaSil
  5. Pek tatlı hediyeler bunlar.Bardağa ayrıca bayıldımm.Güle güle kullansın Mr Bii;)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş bardakkkk :) kendimizi gördüm hatta özellikle bıyıklı olan tam bir Adana erkeği olmuş :D
    Seni Seviyorum Biliyorum repliği de müthis tanıdık geldiii :))

    YanıtlaSil
  7. o kupa var ya o kupaaa.. harika!

    YanıtlaSil
  8. Kupa cok guzeeel. Nasil yaptigini da anlatir misiiin??

    Mumlugubda cok begendim. Degerlendiricem bu hediye fikrini;)

    YanıtlaSil
  9. Ben de çekiliş bekleyenlerdendim :))

    İnanamadım çizimlerine ne kadar güzeller, uzaktan çektiğin fotoğrafta, nereden almış acaba kupayı ne şeker demiştim, ben çizdim deyince takdir ettim, ben bu kadar başarılı çizemem sanırım :)
    Ama heveslendim, deneyeceğim mutlaka bir kaç çizim beyaz kupa üzerine..Nişanlının çook seveceğine eminim, bu kadar emek verilmişken kim sevmez :)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım Mekilam.. ee, insan yaratıcı ve maharetli olunca aşka da yansıyor bu demek.. Daim olsun keyfiniz ve sevginiz:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel hediyeler, beğeneceğinden eminim:))

    YanıtlaSil
  12. mutluluğunuza gölge düşmesin hep böyle mutlu kalın:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. elifinelizi: oley çok sevindim =) amiiiin

    ada ve deniz: bayıldı çok sevdi =)

    swotpisces: evet canım düz beyaz kupaydı ben çizdim =)

    düşlerimden inciler: canım benim, Allah mı söyletti acaba eşin dedin ya çok sevindim =) amiiin ne güzel dualar bunlar

    cingifilli: teşekkür ederim canım =)

    la: kesinlikle =) Bıyıklı olan çizimde bir hikayemiz var onu anlatmak istedim. evet =)

    mia wallace: teşekkürleeer canım =)

    derya özbey: basit çizimler işte çöp adam =) evet çok çok sevdi =) çekiliş düşünmeliyim o zaman =)

    joy: kupanın anlatımında özel bir şey düz beyaz bir kupa almıştım üzerine de çöp adamlar çizdim =) teşekkür ederim beğenmene sevindim =)

    deli anne: amiiin canım duaların için teşekkürler ama iltifatları duyunca da şımarıyorum =)

    noblesse: evet çok beğendi sevindi, teşekkür ederim =)

    yemek bir aşk: amiiiiin canım teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  14. ben bulara bayıldımmm kupalar cok tatlıı ve mumluk süper şık ♥

    YanıtlaSil
  15. bu çok ama çok güzel bayıldım, o fincanların üzerindekiler o mumluk muhteşem :) ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  16. mekilam ben bu kayıtı nasıl atlamışım bayıldım yaptıklarına hele hupa bitirdi beni nasıl kalemle çizdinki çıkmadı çok beğendim çok.çok mutlu olursunuz inşallah.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. essu: teşekkür ederim canım =)

    leyla nın kahve dükkanı: sevinçten şımardım resmen teşekkürler canım =)

    sezo bigo: teşekkür ederim canım güzel duan için de çok çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  18. kupaya bayıldımm çok cici olmuşş çıkmıyor değil mi

    YanıtlaSil
  19. mor menekşe: teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)