3 Ocak 2012 Salı

Börülce ve Annesi


Geçenlerde yayınladığım  Çiz Çiz Çiz  başlıklı yazımda gadgetlerim için, kendime benzeterek çizmeye çalıştığım çöp bebeklerden bahsetmiştim. İşte o yazıma Nar Çiçeği yorum bırakarak, Börülce şeklinde hitap ettiği sevimli prensesini ve kendisini de çöp bebekler şeklinde çizmemi rica etti. Yün Yumak Sandığı isimli blogunu gezip incelediğimde bana yardımcı olabilecek herhangi bir fotoğrafları yoktu =( Dün gece mekilaningezegeni@gmail.com adresime mail ile yollamış. Küçüklüğünde çekilmiş bir fotoğraftan Börülce prensesin salyangozları hala seviyor olabileceğini düşünerek bu şekilde bir çizim yaptım.Ve üzerindeki bluzda yusufçuk şekilleri vardı ben de bunu, aynı deseni elbisesine çizerek tanımladım =) Fotoğraflarda annesi profilden görünüyordu , bu nedenle çizimin tam olarak benzeyip benzemediği konusunda emin değilim =(
Maili aldığımda kendisine de belirtmiştim; çizim konusunda usta birisi değilim, öylesine yaptığım bir şeydi bu zaten yaptığım da sadece çöp bebek çizmek =) Ancak bana cevaben yazmış olduğu mail, güne mutlu bir şekilde başlamamı sağladı; blog yazmaya başlamadan çok önceleri beni takip ettiğini ve haberim olmadan, farkında olmadan kendisine iyi bir arkadaş olduğumu belirtiyordu.Daha bir çok güzel şey yazmıştı [tabi onlar bana kalmalı, sır =) ] . Çok teşekkür ederim, gerçekten çok mutlu oldum =) 
Umarım Börülce ve Annesi çöp bebeklerini beğenir =)
Bu arada "Börülce'den İnciler" adlı yazılarını mutlaka okumalısınız, gerçekten komik =)

http://yunyumaksandigi.blogspot.com/2012/01/inanmiyorum-mekila-bizi-cizmis.html

8 yorum :

  1. çok şeker olmuşlar..bayılıyorum resim çizebilen insanlara..

    YanıtlaSil
  2. çok guzel olmuslar canım kalemıne emegıne sağlık,sevgıler..

    YanıtlaSil
  3. çöp bebeklr cok şirinler canım önemli olan böyle güzel seyler yapmak bence cok begendim ben ♥

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım ben çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  5. ne diyim ben sana..:)))
    sen de beni güldürdün.. isten gelince hemen baktim mail attin mi diye.. ama ihtimal vermemistim bu kadar hizli yapacagini:)))


    Salyangozlarin hikayesini yolluyorum sana.. olayi tam yakaladin yani :))
    bu arada beni de benzetmissin.. aferin kiz :))

    http://yunyumaksandigi.blogspot.com/2012/01/inanmiyorum-mekila-bizi-cizmis.html

    YanıtlaSil
  6. Bence de harika olmuslar...

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuşlar,bayıldım ben bu çizimlere,kara kalem çalışması yaptığım günler geldi aklıma ,ne günlerdi,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. sevgi: teşekkür ederim şımardım sanırım =)

    zeymuran: teşekkür ederim canım =)

    essu: oleeey çok sevindim =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim çok mutlu oldum =)

    nar çiçeği: süpriz yaptım, börülce mutlu olsun istedim =)

    aslı: teşekkür ederim =)

    anne eli gibi: neden paylaşmıyorsun o çalışmalarını sen de bizimle, teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)