2 Şubat 2012 Perşembe

Doğum Günü Ganimetleri

Ha ha ha nasıl ama konu başlığı süper oldu değil mi =) Doğum gününde edinilen hediyeler, ne olursa olsun bana ganimet gibi görünüyor, düşünsenize hayatınıza normal bir şekilde devam ederken birden bir gün geliyor ve aileniz, arkadaşlarınız, dostlarınız, sevgiliniz ,eşiniz vs size gülücükler saçarak, hediyeler veriyor. Ne güzel bir şey şu doğum günleri, sonunda yaşlanmak olmasa "Her gün olsun caaaaaanım" diyesi geliyor insanın. 
Dün uzunca bir süredir olduğu gibi hava yine kapalıydı Adana'da [ doğum günümde bileeee üüühüüüü =(, sanki sana torpil geçecekti hıh! ] ve, soğuk! Buna rağmen moralimi hiç bozmadan tadını çıkarmaya çalıştım börtdeyimin. Kar yağışını izlemeyi, kar topu oynamayı vs severim de iş üşümeye gelince soğukla hiç aram yoktur, bir de bunda çabuk hastalanmamın da etkisi var tabi ki. Ve bugün bana şaka yaparcasına güneş yüzünü gösterdi.


Geçenlerde wish list (dilek listem) başlıklı bir yazı paylaşmıştım, ama sonrasında sildim (neden bilmiyorum). Annem o süre içerisinde yazıyı silinmeden okuyabilmiş ki, listedeki isteklerimden birisini gerçekleştirmiş. Bir sevindim ki sormayın sabahlıklı polar pijama takımı, ne güzel sıcacık puf puf =)


Geleyim diğer ganimetime, Genelde hem çapraz askılı hem de standart askılı çantaları seviyorum; yani ikisi bir arada olacak =) Çantaya dair daha ayrıntılı fotoğraflar koymak istiyordum ancak fotoğraf hakkımı biraz kısıtlı tutmam gerek bu aralar.


Bu ciciler de ganimetlerin başka bir bölümü.
Dün yazdığım yazıma yorum bırakıp doğum günümü kutlayan herkese canı gönülden teşekkür ediyorum, çok mutlu ettiniz beni. İçinizden bazıları yaş hesabı konusunda önerdiğim fikri uygulamış çok sevindim. Birlikte eğlenebilmiş gülebilmiş olmak güzel bir şey. Siz mutlu olduktan sonra ben böyle işimize yarayacak güzel hesapları her daim bulurum =) Tekrar tekrar tebrik mesajlarınız için teşekkür ederim, seviyorum sizi =)

6 yorum :

  1. Güle güle kullan,nice yıllara,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mutlu yaşlar mekila. nasıl beğendim pijamalarını,güle güle giy

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ganimetlerini.
    dogum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. pekte bereketliymiş . güle güle kullan hepsiciğini :)

    YanıtlaSil
  5. canım geç kaldım ama doğum günün kutlu osun nice yıllara sağlık ve mutluluklara sevgiler

    YanıtlaSil
  6. anneanneninemekleri: çok teşekkür ederim =)

    neval: çok teşekkür ederim canım benim =)

    aslı: teşekkür ederim =)

    elifinelizi: herkesin böyle bereketli olsun hep böyle olsun =)

    gönül: teşekkür ederim canım geç kalmış olmanın vs hiç önemi yok ki teşekkür ederim çok çok =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)