1 Şubat 2012 Çarşamba

İyi ki Doğduuuum =)

Evet saat 00.00'ı geçti ve bugün benim doğum günüm.Aslında bugün doğum günü olan bir blog arkadaşımız daha var Hayat Cafe Tarifleri sahibesi Meliha'cığım, böylelikle de ilk defa kendi doğum günümde bir başkasının da doğum gününü kutlamış oldum. Bilmediğim ve bugün doğmuş herkese de nice, mutlu, sağlıklı, huzurlu ve kalplerinden geçen güzel dileklerin gerçekleşeceği uzuuun uzun yıllar dilerim. Kısmet olursa güzel bir doğum günü postu hazırlayacağım, buna geçici diyebiliriz yani. Ama yine de tutamadım kendimi ve yazmak istedim. Bu arada kulaklarımda Nil Karaibrahimgil'in "İyiki doğdum, gördün mü 25 oldum..." sözleri ile "Çocuk da Yaparım Kariyer de" şarkısı çınlıyor yalnız yaşım 25'i geçeli epey oldu =)



Çilekli Tart yazımda bahsetmiştim bir imkan olsa da yaşımız şöyle belli bir seviyeden sonra 3- 4 yılda 1 yaş ilerlese, sizi bilmem ama benim böyle bir şansım olabilirdi. Şubat'ın 1'inde değil de bu yıl çektiği gibi 29'unda doğmuş olsaydım 4 yılda bir yaş yaşlanırdım =) Ama olsun üzülmek yok bundan sonra bir kural koyuyoruz hanımlar dileyen buna katılsın =) 25 yaşından sonra geçen her 3 yıl yerine bir yaş koyup yaşımızı ona göre söylüyoruz =) Mesela 34 yaşında mısınız? 34-25= 9,  9/3=3 ----> 25+3=28 vee işte yeni yaşınız siz aslında 28 yaşındaymışsınız aaaa yalnış hesaplamışlar çok ayıp onlara di mi =)


Bir de bu şarkısının klibindeki mutfak benim olsa ve böyle renkli pastalar yapsam, ne güzel olur değil mi =)

36 yorum :

  1. Ablası iyiki iyiki doğdun iyiki varsın, neşeli cana yakın samimi ruhun hep iyiliklere güzelliklere dokunsun canım, öpüldün kocaman:)


    Bu arada scroll bar (alttaki ve yandaki kenar çubukların mausla ileri geri gitmiyor, ancak klavyeden müdahale ediliyor, bendenmi sendenmi bir bak, ama başka kimsede bunu yapmıyor.

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğduunnnn :)) Nice nice mutlu senelerin olsun inşallah. Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok şekersin ya , nasıl hesaplar yapmışsın.Boşver tatlım hissettiğin yaş kaç ise o yaşta ol.Rakamların önemi yok :)
    Doğum günün kutlu olsun canım, nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler..nice yaşlara..o klip mutfağında olmayı kim istemezki ayrıca :)

    YanıtlaSil
  5. ayy hep hayalim 25 yaşında nil'in bu şarkısını paylaşmak hatta senin gibi sen sornadan ben de önceden paylaşıcam galiba :D

    iyi kii doğduuun! canım mekila'm mutlu yılllaaar!

    YanıtlaSil
  6. Kutlu mutlu olsun yeni yasim mekilacim

    YanıtlaSil
  7. İyiki doğdun Mekilacım :)
    Yeni yaşında hayal ettiğin herşeyin yanında olmasını diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel yaşlar dilerim..

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yaşlar dilerim,doğum günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  10. Mekilacım doğum günün kutlu olsun, sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür diliyorum.
    Önerine uyup, bloğu yeniden düzenledim ama pek beğenmedim yine, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. mutlu yaşlar, her dilediğin yeni yaşınla birlikte gelsin tatlım..

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllaraaa, Allah uzun, güzel ömürler versin.
    ben de sizin hesabın aynını yapıyorum. Toplayıp çıkarıyorum 28 oluyor. :)

    YanıtlaSil
  13. nice mutlu yıllara
    yeni yaşın istediğin herşeyi hayırlısı ile getirir sana inşallah

    YanıtlaSil
  14. İyiki doğdun:)Sağlıklı sıhhatli hayırlı bir ömür diliyorum..Sevdiklerinle birlikte..

    Bu hesaba göre ben 26.1 Yaşındayım :)


    Bence her kadın birçok şeyi birden başarır..Buna ,çocuk ve kariyerde dahil..Yeterki kafasına koysun..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. canım iyi ki doğdun seni tanıdığım için çok mutluyum sağlıklı ve mutlu nice seneler diliyorum
    sevgiler
    iyiki doğdun !!!!
    iyiki doğdun !!!!

    YanıtlaSil
  16. iyi ki doğdunnn şekerrrr... :)

    YanıtlaSil
  17. doğumgünün kutlu olsun canım,sağlıklı uzun bir ömrün olsun..

    YanıtlaSil
  18. çok çok mutlu olcağın bir hayat dilerim sana :)
    mutlu seneler canım mekilam kovadaşım:)

    YanıtlaSil
  19. doğum gününüz kutlu olsun, nice sağlıklı, huzurlu yıllara o halde :))
    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  20. ıp tıs cıstıs uuu yeahn
    nice yıllara şeker
    benim yaşıma gelince de 34 umarım yine yazarsın ve yine kutlarız .)

    YanıtlaSil
  21. Canım yeni yaşın mutluluklar getirsin sana. Her yaşında sevdiklerin yanında olsun. İyi ki doğdun :

    YanıtlaSil
  22. Dğum günün kutlu olsun.Nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  23. Doğum günün kutlu olsuuuunn :)

    YanıtlaSil
  24. daha nice güzel yaşlara:)

    YanıtlaSil
  25. Mutlu yıllar Mekila, yeni yaşın uğur getirsin.
    Bu hesapla yöntemini çok sevdim, hemen kabul edebilirim :)

    YanıtlaSil
  26. Doğum günün kutlu olsun,nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  27. Canım benim doğum günün kutlu olsun.
    Nice sağlıklı,huzurlu,mus mutlu yaşlar diliyorum.
    İyikiii doğduk dimi ama..:))))))))

    YanıtlaSil
  28. ne hoş tanışma
    iyiki doğdun canım
    :))))

    YanıtlaSil
  29. Son anda günü kaçırmadan yakaladım galiba nice mutlu yaşlaraaaa:)

    YanıtlaSil
  30. iyi ki doğmuşsunn iyi ki bu blogu açmışsın seni tanımışım
    nice nice mutlu senelerin olsun inşallah

    YanıtlaSil
  31. Mekila tekrar merhaba, seni mimledim haberin olsun :)

    Şurada;
    http://pontinintakilari.blogspot.com/2012/02/ilk-mim.html

    YanıtlaSil
  32. Geçmiş doğum günün kutlu olsuun, nice güzel ve mutlu yaşlara inşallah :) Bloğunu takibe aldım, zira çok tatlı :) Bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  33. Canıııım,iyiki doğdun,iyiki varsın..en gzel günler, yıllar ve ömür seninle olsun..

    YanıtlaSil
  34. hobibox: çok teşekkür ederim çok güzel dilekler =)

    ahu: teşekkür ederim canım =)

    düşlerimden inciler: ha ha ha ben hissettiğim yaşta olursam 14 veya 15 yaşında gibi davranırdım =) teşekkür ederim

    gul/inn: bilmem ama ben çok isterdim teşekkür ederim =)

    mia wallace: paylaş tabi ki çok enerjik bir şarkı , teşekkür ederim canım =)

    nar çiçeği: teşekkür ederim güzelim =)

    reyhane: teşekkür ederim =)

    özlems corner: teşekkür ederim tatlım =)

    noblesse: canım keşke yardımcı olabilsem neden beğenmedin merak ettim =( teşekkür ederim.

    nalan: ne güzel bir tebrik bu teşekkür ederim canım =)

    havlu dantel modelleri: süper eğlenceli oluyor değil mi =) teşekkür ederim hoş geldiniz gezegenime =)

    dilek: amiiiin çok teşekkür ederim canım =)

    beşparasız: süper oldu bu yaş hesaabı eğlenceli =) kesinlikle haklısın canım yeter ki kafaya koyulsun =)

    gönül: ayyyy canım benim çok teşekkür ederim yorumlar beni öyle mutlu etti ki =)

    swotpisces: teşekkür ederim tatlım =)

    anne eli gibi: amin canım teşekkür ederim tatlım =)

    ada ve deniz: teşekkür ederim canım =)

    sezobigo: ha ha tatlım süpersin sen de mi kova burcusun? ne güzel dilekler bunlar teşekkür ederim canım =)

    yorumum geldi: teşekkür ederim çok teşekkürler =)

    stil direktörü: teşekkür ederim süper bir kutlama şekli, inşalah, çok teşekkürler canım =)

    yeşim: amin canım çok teşekkürler =)

    mor menekşe: teşekkürler =)

    nisamu style: teşekkürler canım =)

    adaşehir: teşekkürler canım =)

    selda: amiin canım teşekkür ederim =)

    pontinin takıları: çok sevindim, ne güzel değil mi yaş hesabı =) teşekkür ederim =)

    anneanneninemekleri: teşekkür ederim =)

    hayat cafe tarifleri: kesinlikle iyi ki doğduk =) teşekkür ederim

    bir kase lezzet: hoş geldin gezegenime tatlım teşekkür ederim =)

    kırmızı evin cadısı: ha ha ha teşekkür ederim canım =)

    pastane'den: bu öyle güzel bir tebrik ki çok teşekkür ederim canım =)

    pontinin takıları: hemen bakıyorum canım =)

    düş kızı: hoş geldin gezegenime güzelim, tabi ki hemen geliyorum ziyaretine teşekkür ederim canım =)

    limon çiçekleri: amiiin çok çok teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)