3 Şubat 2012 Cuma

Kuzular İçin


Halasının Kuzusu Hoş Geldi başlıklı yazımda canım yeğenimin doğum zamanından, yaptığım sürpriz hazırlıklardan ve hala olmanın nasıl bir duygu olduğundan bahsetmiştim.Ela'cığımın gözlerine,yüzüne o minicik ellerine baktığım zaman hissettiklerim düşündüklerim öyle yoğun ki işte o anlarda hep şunu soruyorum "Kim bilir anneler kendi bebeklerine çocuklarına baktıklarında neler hissediyordur?" Zaten yeğenimi severken genelde ağırlıklı olarak kullandığım kelime "yerim" oluyor ama insan öyle seviyor öyle seviyor ki pamuk şeker gibi görünüyor gözüme, o kadar tatlı MAŞALLAH =)
Bugün ziyaretimize geldi ağabeyimler de ben de kuzucuğumu görüp hasret giderebilme imkanı buldum. Yalnız yerini değiştirdiği için garipsedi biraz ve bu nedenle huysuzlandı. İşte bu zor anda (ki ne yapsak işe yaramadı) bu güzel ninni imdadımıza yetişti. Bilindik eski bir ninni ancak videosu da, bu versiyonu da çok hoş olmuş, Ela uyuyana dek tekrar tekrar çaldık, bu sırada bizim dahi uykumuzu getirdi =) Şiddetle tavsiye ederim, tatlı kuzularınıza dinletebileceğiniz huzur dolu bir ninni bu.


Bu renkli ve minik broş ise yine minik prensesimin cicileri ile kullanabileceği şirin bir aksesuar oldu.

7 yorum :

  1. aaa oooo birkaç gündür uykusuzluk çekiyordum deneyim hemen hehehheh :)

    YanıtlaSil
  2. Mışıl mışıl uyusunlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ninniyi ne kadar da çok söyledim:)Broş güzel olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. yeğenler çok seviliyor minikprensese çok yakışır çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  5. benım kızım da çok seviyor bunu paylaşım için sağol

    YanıtlaSil
  6. canıım bros cok güzel olmus ellerine saglık , Allahım bagışlasın yiyenini canım , simdi ben o duygulara daha yakınım :) 2 hafta sonra yiyenim olacak teyze olacagım yazında anne olacagım insallah Allahımın izni ile ♥ cok güzel duygular :P ninnide cok güzell ♥

    YanıtlaSil
  7. elifinelizi: geri dönüş yap ama işe yaradı mı acaba? =)

    ahu: eveeet =)

    ikizannesi: teşekkür ederim canım benim =)

    gönül: ayy hem de nasıl seviliyor anlatamam, amiiin =)

    sema: rica ederim dinlesin minik kuzular =)

    essu: ayyy kuzum benim hayırlısı ile inşallah yiğenine de bebeğine de kavuşursun canım benim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)