15 Mart 2012 Perşembe

Bebek Dönencesi (Baby Mobile)

Konu başlığını yazarken, dilimizdeki ismini bilmediğim için bu süse ne denildiğini epey bir araştırdım; "bebek süsü, beşik süsü, beşik oyuncağı..." derken sonunda "baby mobile"ın bebek dönencesi veya beşik dönencesi adı ile geçtiğini öğrendim. Henüz anne olmadığım için bazı konularda bilgim eksik, olsun hala da anne yarısı sayılır yavaş yavaş öğreniyorum =)
Yeğen sevgisi insana neler yaptırıyor; hiç yorulmak, dur durak bilmeden bir sürü süs, bir sürü aksesuar, bir sürü cici yapabilirim onun için. Anne olmanın nasıl bir duygu olduğunu artık tahmin dahi edemiyorum, tüm evi doldururdum herhalde =)
Bu dönence sayesinde daha önce şurada  bahsettiğim keçe yünleri ile uzuuuuun bir zaman sonra kucaklaştım, hasret giderdim. Nasıl da özlemişim onlarla çalışmayı, çok değişik bir şey gerçekten; her şey hayal gücünüz ve bunu ortaya çıkarabilmenizle sınırlı.



 Keçeden yapılmış bebek dönenceleri incelendiğinde genelinde; yandan bakıldığında bizim için bir anlam ifade edip güzel görünen şeyler, onu aslında aşağıdan görecek bebekler için pek de anlamlı gelmiyordu.  O nedenle üç boyutlu bir şeyler olmalı ama ne olabilir ne olabilir derken aklıma keçe yünlerim ve kuş figürleri geldi. Başta gövdesini telden yapmayı düşünüyordum ki kuşların ağaç dalları ile daha bir bütün ve doğal olacağına karar verdim. Bu noktada babacığım sağ olsun, hemen istediğim dalları kesip ayarladı =)
Bahar da yaklaşırken dallarda yeşeren filizleri düşünüce de yeşil keçe yününden uzun filizler eklemenin de güzel görünebileceğini hayal ettim. Fakat tüm bunları hazırlamam için sadece 2 saatim vardı, çünkü kuzucuğum Ela'cığımın (Eloşum diyorum genelde) yanına gidecektim ve trene yetişmeliydim. Yani şu an Tarsus'tayım bol bol öpüp kokluyorum prensesimi, tam 37 gündür görmemişim =)


Neyse efendim ben Eloşuma duyduğum sevgimi özlemimi anlatırsam bu konu uzar gider. Sonuç olarak işte bu renkli kuşların, dallar etrafında uçtuğu bir dönence çıktı ortaya.


Akşam geldiğimizde uyku sersemi olduğundan pek bir şey anlamadı kuzum ama sabah gördüğünde maşallah pek bir mutlu oldu sevindi, sanırım beğendi. Onun bir gülümsemesi bile benim için yeterliydi zaten. Harcadığım zamana ve verdiğim emeğe değmiş oldu yani =)

9 yorum :

  1. Harika olmuş,çok şeker bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ya, ne şeker olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin güle güle kullansın bebiş..

    YanıtlaSil
  4. ada ve deniz: teşekkür ederim canım =)

    özlems corner: teşekkür ederim tatlım =)

    bahar006: teşekkür ederim güzelim =)

    nalan: şımarırım ama =) teşekkür ederim canım benim =)

    evimin huzuru: amin canım teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir site... harikalar yaratmışsınız. blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  6. ne cici olmuşlar!ellerinize sağlık.bu arad defalarca izlemeye aldığım halde bloğumda görünmüyordunuz bakalım inşallah bu kez olur.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. fincan teyze: çok teşekkür ederim tabi ki hemen ben de misafir oldum blogunuza =)

    alanay: inşallah canım bazen öyle sorunlar oluyor =(

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)