23 Mart 2012 Cuma

ÇİKOLATA'lı Pasta




Cafe Fernando'yu takip edenler bu çılgın görünümlü, meşhur pastayı da bilirler. İşte bir cesaret deyip Cenk Bey'in "Şeytan Çikolata Giyer" diye adlandırdığı çikolata dolu bu pastayı sonunda yaptım =) Bu arada "yaptım" yazdıktan sonra aklıma Mario oynarken "Yaaptııım yaaptııım!" diye bağıran küçük kız geldi =) Yani neredeyse öyle çığlık atacağım ben de sevinçten. Görüntüsü ne denli insani hipnotize ediyorsa bu pastanın, işte içinde o denli emek var, oof of yemeye kıyamam gibi geliyor şimdi. Zaten yaparken ufak ufak çikolata parçalarından kaçırıp attım ağzıma onlarla doydum sayılır =) Peeeh hayatta doyulmaz o kırıntılarla ya  yerim ben bu pastayı hem de nasıl yerim kimseye de vermem =)



Tabi Cenk Bey kadar bu pasta konusunda profesyonel olmadığım için görüntüsü de onun kadar cezbedici olmadı.Ayrıca elimdeki  ve ulaşabildiğim malzemeler de belli bir kriter ile kısıtlı olunca içerisinde ufak değişiklikler yapmak zorunda kaldım. Mesela kremasında "biscoff kreması" adı ile geçen bir krema kullanılıyordu o yoksa yerine fındık kreması diyordu ama bende ikisi de yoktu, bulamadım da. O yüzden o malzemeyi çıkarıp yaptım kremasını. Ve vanilya özütü yerine ne yazık ki vanilin kullanmam gerekti =( Diğer basamakları aynen uyguladım. Dıştaki çikolatalar için acele etmeseydim bir de aaah çok güzel olacaktı. Ama zamanım kısıtlıydı hatta şu an yorgunluktan belim ağrıyor =( Tarife Cafe Fernando'dan ulaşabilirsiniz, yorgunum yazamıyorum kusura bakmayın =) 
Bu arada pastanın keki de muhtesem, piştikten sonra pürüzlü yerleri düzeltirken kesmek gerekiyor o anda kekin nemli yapısı ve içinin pürüzsüz görüntüsü ise nefisti =) Size de ikram etmek isterdim ama mümkünaaaaatı yok, kendiniz yapın canım aaa =)

NOT: Az önce 10 kişilik pasta yok oldu, o kadar beğendik ki kırıntısı dahi kalmadı. Tamam insan övünmemeli ama burada lezzet pastanın tarifinde, müthiş olmuştu gerçekten, kesinlikle deneyin derim. Pastane pastalarından dahi daha lezzetli =)

12 yorum :

  1. Harika görünüyor ağzım sulandı akşam akşam :) Eline sağlık canım..Afiyet olsun..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş yaa bu pasta :)
    ellerine,emeğine sağlık.
    Ne marifetlisin öyle ;)

    YanıtlaSil
  3. bu ne bu rüya mı allahımmm:))
    çokkkk güzel çikolata yanar dagı gibi ay ne dedim ben:))

    YanıtlaSil
  4. bu rüya gibi bişey olmuş yahu:)
    vayyyyyyyyyy be diyesim gelip yiyesim var:)
    öperim

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmus, ellerinize saglik. Benimde aklimda ama cesaret edemedim henüz.

    YanıtlaSil
  7. amannnn nekadar lezzetli olmuştuuur ellerinize sağlık görüntü 10 numara!!

    YanıtlaSil
  8. mekilacım nerelerdesin yorumlarını özler oldum ayrıca bu pasta çok güzel olmuş kes bi dilim de bana gel:))çay koyayım

    YanıtlaSil
  9. nefis, muhteşem görünüyor Mekilacım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Öyle güzel görünüyor kiii,insanı baştan çıkartıyor.
    Ellerine sağlık canım..
    Fena halde canım çekti..

    YanıtlaSil
  11. nefis gözüküyor ellerine sağlık güzel bir hafta sonu diliyorum

    YanıtlaSil
  12. noyumberry: teşekkür ederim ah dilimleyip içini de fotoğraflayabilseydim sizin için =)

    masal: teşekkür ederim maşallah di mi bana aferin =)

    mavii: süper bişi dedin tatlım bu pastanın adı o olmalıymış di mi =)

    sezobigo: afiyet olsun canım benim teşekkür ederim =)

    bir kase lezzet: teşekkür ederim tatlım =)

    nesrin:mutlaka deneyin baktıkça olmuyor cesaret edip denenmeli =)

    eviminhuzuru:teşekkür ederim canım lezzet de 10 numaraydı kesinlikle deneyin =)

    sema: bir dilimle olmaz hepsini alıp geleyim pastanın canım benim =)

    noblesse: teşekkür ederim canııım =)

    hayatcafe: teşekkür ederim güzelim =)

    mine: teşekkürler tatlım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)