8 Mart 2012 Perşembe

Keçe Saç Tokası


Keçe ile uğraşmayı ne kadar sevdiğimi artık bilmeyen yok, bugün yine dayanamadım ve minicik sevimli bir toka yaptım. Tabi ki halasının kuzusu Ela için =) Aaah ah kafamda daha ne projeler var, ne ciciler var prensesime yapmak için kısmet artık, bakalım ne zaman müsait olurum. Ama müsait olmayı fırsat bulmayı bekledikçe zaman geçecek ve böyle cicileri kullanabileceği o tatlı zamanlar geride kalacak diye de endişeleniyorum. 


Tokayı yapmaya başladığımda üzerinde nasıl bir süsleme olacağına karar verememiştim. Ancak son aşamaya geldiğimde bir karara varabildim.Gördüğümde bana minik prensesimi anımsatan sevimli civcivlerden birisini yapacaktım. Aslında bakıldığında; basit, küçük bir toka diyor insan. Fakat birebir bir benzerinin olmaması, sevgi ile yapılmış olması (ki koccamaaaaan bir sevgi), ona özel yapılmış olması bence anlamını arttırıyor. Dilerim uzun süre kullanır, saklar ve belki de bir gün kendi bebeğine takar bu tokayı. Çok mu abarttım acaba =) O zamana dek sağlam kalır mı ki? Onca yıl? Neyse lafı daha fazla uzatırsam iyice duygusal bir hal alıp oturup ağlamaya başlayabilirim, hiç gerek yok =)
Kuzucuğuma yaptığım diğer cicileri buradan görebilirsiniz.

13 yorum :

  1. Çok şirin bir toka olmuş, Ela güzel günlerde kullansın inşallah.
    Mekilacığım bu arada bişi sormak istiyorum,keçeleri internetten mi alıyorsun yoksa Adana'dan mı?
    Sevgiyle kal,küçük prensese bol bol öpücükler..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin, güzel olmuş, Ela bayılmıştır, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş sanım prenses şyi günlerde kullansın..
    Emeğine sağlık.

    Ayrıca o soğan elle kırıldı..:)))))

    YanıtlaSil
  4. masal: teşekkür edeim canım, Adana dan alıyorum keçeleri =)ama her renk de yok =(

    noblesse: henüz veremedim Ela ya umarım beğenir =)

    hayat cafe tarifleri: teşekkürler canım, şu meşhur soğan değil mi, peki tamam =)

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli olmuş,sevgi dolu besbelli...

    YanıtlaSil
  6. ela güzel günlerde kullansın halasının elinden küçük bile olsa el emeği ona özel çok sevimli olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. amaninnnn minnacık , küçücük ne şirin birşey olmuş

    YanıtlaSil
  8. mia wallace: teşekkür ederim canım =)

    neslinin atölyesi: teşekkür ederim =)

    özlems corner: çok teşekkür ederim =)

    gönül: amin canım benim teşekkür ederim =)

    elifin el izi: di miiii canım benim =)

    YanıtlaSil
  9. cok guzel olmuslar

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı gözüküyor
    mavi taban hazır mı satılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, hayır mavi taban da keçe, içerisinde çıt çıtlı toka metali var dışına ben diktim keçe kısmını :)

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)