1 Mart 2012 Perşembe

Krem Broş


Hayat meşguliyetleri, koşturmacaları devam ediyor ve ben bulabildiğim fırsatlarda kendimce bir şeyler üretmeye çalışıyorum. Son zamanlarda el emeğime dair yeni bir şeyler paylaşamamıştım sizlerle. Bugün ise hava yeniden bahar günlerini anımsatan o güzel gülümsemesini bizlere gösterince, ben de çat kapı gelen ilham ile bu broşu yaptım.
Fotoğrafta fon olarak yer alan kuru güller Mr.B' nin geçen seneki yıldönümümüzde aldığı güzellikler, kurutup saklamıştım =)
Yaz tatilinin gelmesini öyle çok istiyorum ki, yapmak istediğim bir çok şeyi erteleyip duruyorum, blogumda yeterince zaman geçiremiyorum, kafam rahat bir şekilde, gönlümce ayağımı uzatıp çeşit çeşit film izleyip keyif yapamıyorum,şu güzelim havada piknik yapmaya, gezintilere gidemiyorum, pooof pof ...


Bu broşu yaparken, kınnap ipi kullanmaya son anda karar verdim; krem rengi dantel, krem rengi inci çiçek tohumları, inci boncuklar... Hem romantik hem de sade bir şeyler olsun istedim. Başarılı olabilmiş miyim, bunu sizin yorumlarınız belirtecek artık =)

12 yorum :

  1. dantel, metal, alttan görünen kırnap ipi...hepsi birbiriyle son derece uyumlu, çok şık, ellerine sağlık Mekilacım.

    YanıtlaSil
  2. Mekila beğenmekten öte hayran kaldım inan, danteline, arkada kalan hasır ipe bayıldım, hele ortadaki desen tamamlamış resmen bu güzelliği
    Tam istediğin gibi hem sade hem romantik olmuş, hem de tam benlik :)
    Eline, emeğine sağlık.
    Satışa koymayı düşünür müsün? :)

    YanıtlaSil
  3. Harika! :) bayıldım çok beceriklisiniz

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim.. dantel ve kınnap ipi gerçekten tamamlamış birbirini.
    Bende aynı senin gibi yazın hemen gelmesini isteyenlerdenim.
    bir sürü şey erteliyorum yaza, yaz gelsin de bi hareketlenelim. :)
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş vintage tarzında süper...

    YanıtlaSil
  7. noblesse: teşekkür ederim tatlım çok sevindim =)

    pontinin takıları: çok güzel şeyer yazmışsın canım teşekkür ederim, satışa koymayı düşünmemiştim ama bilmiyorum =)

    datlım: teşekkür ederim =)

    nedret: canım çok teşekkür ederim =)

    nalan: teşekkür ederim tatlım =)

    ikiz annesi: teşekkür ederim canım benim =)

    masal: evet ertele ertele bir sürü şey birikti, hayırlısı bakalım artık =)

    gönül: çok mutlu oldum bu yorumunla canım, vintage tarzına bayılırım çünkü =)

    YanıtlaSil
  8. Asil ve çok şık bir broş olmuş.
    Ellerine emeklerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik,cok zefkli olmus
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  10. sevalce lezzetler: çok teşekkür ederim güzelim =)

    cihan: teşekkür ederim çok mutlu oldum =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)