5 Mart 2012 Pazartesi

Marilyn Monroe

Dün "Marilyn İle Bir Hafta"(My Week with Marilyn) adlı filmi izleme fırsatı buldum. Ben çoook çok beğendim, tabi bunda dünyadaki bir çok insan gibi, Marilyn hayranı olmamın etkisi de büyük =)
İzlerken elimde olmadan Marilyn'nin o muhteşem bakışlarını, edalarını aradı gözlerim; baş roldeki oyuncu

Michelle Williams da gayet iyi bir performans sergilemiş tabi ki ama kimse Marilyn gibi olamaz. 



Filmin konusundan bahsetmeyeceğim, izleyin derim sadece. Asıl paylaşmak istediğim; filmi seyrederken duyduğumda beni gerçekten çok etkileyen bir şarkı. Jazz(caz) müziğini gerçekten çok severim ve radyomda genelde bu tür müzik yayınlayan frekanslar ayarlıdır. Fakat bu şarkı bir çok kişi tarafından (Eric Clapton, Barbara Streisand, Edith Piaf, Nat King Cole ... ) defalarca yorumlanmış ve gerek pop gerekse jazz müzik sanatçılarının yoğun ilgisine maruz kalmış. Ve bu şarkı öyle bir noktada filme dahil oluyor ki etkilenmemek mümkün değil.


Şarkıyı paylaşıyorum, ve size bir öneride bulunuyorum; kulaklığı takıp dinleyebileceğiniz en uygun sese ayarladıktan sonra gözlerinizi kapatın ve gerisini şarkıya bırakın. O sizi zaten öyle diyarlara götürüyor, öyle güzel ruhunuza işliyor ki... Ve bence en güzel şekilde Nat King Cole yorumlamış. 
Marilyn Monroe konusuna geri dönecek olursak; oyunculuğu güzelliği dışında; bayanların en çok konuştuğu ve benzerini yapmaya çalıştığı nokta ise makyajı. Bence bir klasik ve kadının; abartılı boyalar, rengarenk farlara ihtiyaç duymadan küçük dokunuşlar ile minik hileler ile nasıl doğal ve göz alıcı görünebileceğinin en güzel örneği.
Bu makyajı ayrıntılı bir şekilde anlatan iki video linki vereceğim. Bir tanesi tam bir taklit makyajı , zaten yapan kişinin diğer makyaj videolarına baktığınızda yaptıklarına inanamayacaksınız. Diğeri de yine bir makyöze ait, o da bir çok makyaj videosu paylaşıyor blogunda.
Her iki videoyu da izlediğinizde göreceksiniz ki ikisinde de çok değişik bir makyaj hilesi var. Birincisi kiprik gölgesi yapılması, diğeri de burnun uc kısmına V şeklinde bir dokunuş. Buyrun iyi seyirler;


7 yorum :

  1. eminim ben de beğenirim ama başrol oyuncu süper olmasına rağmen bir britney spears varken neden marilyn diye hiç benzemeyen bi oyuncuyu sreçtiler aklım almıyor sırf benzemiyor diye filme odaklanamam diye korkup izlemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. aslında o noktada biraz zorlanıyor gerçekten insan sürekli başrol oyuncusunu Marilyn gibi düşünmek zorunda kaldım, yani görüntüde kapılıp da gidemedim bu Marilyn diyerek. Ama yine de filmin güzelliği bağlı tutuyor kendine =)

    YanıtlaSil
  3. bu faydalı bilgilerr için çok mersii :D gittim videoya

    YanıtlaSil
  4. Vallahi şaştım kaldım o çekik gözlü arkadaş bile benzedi ya sözün bittiği yerr :D

    YanıtlaSil
  5. Vallahi hoş kadın ama güzelliği başına bela olmuş zavallının.Ölümüne kederlenirim her zaman..Yazık oldu :(

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyen üzerine izleyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. elifin el izi: kesinlikle canım çekik gözlü arkadaş dahi benzeyebildi yani =)

    düşlerimden inciler: aynen, güzellik başa bela demişler, doğru demişler

    ahu: rica ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)