26 Nisan 2012 Perşembe

Kurdele Taç


Ara ara fırsat bulup bir şeyler yazsam da bloga, bu yazılar arasındaki zaman farkı oldukça fazlalaşmıştı. İçim içimi yiyordu ancak hayat koşturmacası yapılması gerekenler vs fırsat vermiyordu. Buna rağmen beni yalnız bırakmayan yorumlarını ve kıymetli zamanlarını esirgemeyen herkese çok çok teşekkür ederim. Kendi yazılarımdaki yorumlara dahi cevap verebilmek için ancak dün biraz zaman bulmuştum. Ve yorumlarınıza geri dönüşleri yavaş yavaş, geç de olsa yapmaya çalışıyorum. Bu nedenle sizden çok özür diliyorum =(  
Bu tacı yaparken de uzun zamandır bir hediye vermediğimi düşündüm. Bu nedenle izleyici sayım 500 olduğunda güzel bir hediye vermeyi planlıyorum.Ve çekilişte kesinlikle hiç bir şart, koşul vs sunmayacağım.Tamamen karşılıksız bir hediye olacak yani. 
Hediyenin ne olacağı konusu kaba hatları ile kafamda belirli ancak  o zamana dek tabi ki değişik fikirler de düşünebilirim.


Bu üç rengin uyumuna gerçekten bayılırım. O nedenle bu renklerden oluşan kurdeleli, dantelli bir taç yapmak istedim. 
Aslında çoğu bayan için hoş bir aksesuar dahi günü güzelleştirmek için, kendisini daha iyi hissedebilmek için yeterlidir. Yani her zaman giydikleri bir kıyafet kombini yeni ya da çok sevdiği bir kolye, küpe, bileklik, toka veya taç ile daha özel ve hoş olabilir. Sanırım bu duygunun altında; halen içimizdeki o minik kız çocuklarının yaşıyor olması gizli. Hani küçük bir kız görürüz; bileğinde plastik pembe bilezikleri, kolunda oyuncak süslü çantası ve kimi zaman bizi bile imrendirebilen tokaları ile bir gülümseme yaratırlar yüzümüzde. Bence aslında çoğu bayan ruhunda halen öyle bir çocuk gizliyor. Fırsat olsa ve kimsenin önemsemeyeceğini,bakmayacağını bilse; çocuk parkındaki salıncaklarda sallanmayı, kocaman pamuk şekerlerden yemeyi, koşmayı, zıplamayı, sesi çirkin veya güzel fark etmez bağıra bağıra şarkılar söylemeyi kim istemez ? =)


Sanırım bu taç da böyle duygular ile dolu olan iç dünyamın bir yansıması şeklinde çıktı ortaya. Hem renkli, hem hoş, hem zarif, hem çocuksu, hem de duru...
Ve diğer satışta olan ürünlerim arasında yerini aldı. Satıştaki ürünlerimi Mekila Satıyor başlıklı facebook albümümden görebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)