10 Nisan 2012 Salı

Nerelerdeydim

Tam 1 haftadır buralarda yoktum,belki bir hafta az bir zaman gibi gelebilir kulağa ama blog ile ilgili olanlar bilirler, her gün yeni bir paylaşım içermeyen sayfalar, sanki yıllardır dokunulmamışcasına tozlanmış gibi hissettir insana klavyenin tuşlarını. Nasıl da özleniyormuş meğerse; yazmak, paylaşmak ve tüm bunların bir yerlerde birilerine ulaştığını bilmek =) 
Peki bunca zaman içerisinde neredeydim, neler oldu, neler yaptım. Geçtiğimiz salı günü annemin telefonu ile acilen Tarsus'a gitmem gerekti, halasının Kuzusu Ela'cığım feci şekilde grip olmuş. Daha minicik olan gözleri, burnu nasıl da kızarmıştı, nasıl öksürüyordu, uyumaya çalışıyor ancak uyuyamıyordu. Ninilerle uyutmaya çalışsak da o hastalığın verdiği sıkıntı ile gözünden yaşlar akarak inliyordu, zaten bir süre sonra gözleri de şişmişti =( Geçirdiği gribin ne denli ağır olduğunu, onunla ilgilendiğimin ertesi gününde ben de yaşamaya başlayınca anlamıştım. Ki çarşamba günü ortaya çıkan grip belirtileri ile başlayan hastalık bugün halen tamamen gitmiş değil benden.
Sonrasında cuma günü yeniden Adana'ya döndüm ve müsait olup alış verişe çıkabildiğim ilk anda eksik olan bazı makyaj malzemelerimi aldım. Şimdiye dek başka bir markanın fondötenini kullanıyordum. Bu defa bir değişiklik yaptım. Aslında mağazaya gittiğimde oldukça kararlı bir şekilde direk alacağım standa yönelmiştim fakat benim aradığım üründen kalmamıştı. Tabi bunun üzerine önerilen bir başka ürünü alıverdim. Bunda satış görevlisinin etkisi oldukça büyük =) Bravo gerçekten ona, çünkü bu konularda oldukça titiz ve takıntılıyım ürün değiştirmeyi pek sevmiyorum.
Ve sonunda aradığım bordo renkli ruju buldum. Fotoğrafta kırmızıya benzer bir renkte çıkmış fakat gerçekten dudakta makyaj ile bütünleştiğinde nefis duruyor =) Rengin tonu hakkında bir sonraki postta inşallah daha net bir fotoğraf yayınlamayı düşünüyorum.


Veee yeni bir çalışma için yeni malzemeler. Kafamda tasarladığım sonuca ulaşabilmek için epey bir dükkan gezip malzeme aradım diyebilirim. Şu an ürün bitmiş durumda, henüz bitti, taptaze =) Fakat ayrıntılı fotoğraflar ve bilgiler daha sonraya kalıyor. Çünkü gece veya akşam çekilen fotoğraflar pek hoş sonuç vermiyor.
Bakalım bitmiş halini gördüğünüzde beğenecek misiniz?

9 yorum :

  1. Dantelleri de Adana'dan mı aldın acaba? Yerini sorsam ayıp olmaz dimi :)
    Bi de mim var bi tane, olur da cevaplamak istersen :)
    http://sansli-kedi.blogspot.com/2012/04/mim-by-dusisleribakan.html

    YanıtlaSil
  2. şanslı kedi: evet canım Adana'dan, Abidinpaşa caddesi üzerindeki dükkanlardan dilediğini bulabilirsin =)

    YanıtlaSil
  3. kuzunuza çok geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  4. Aferim sana, nerelerdesin bir haftadır.. başıma neler geldi benim, blogumu alt üst ettim bir karıştırdım ki sorma.. yeniden kurdum şimdi.. zahmet olucak ama beni tekrar izlemeye alırsan sevinirim..
    O malzemelerle ne yapacaksın çok merak ettim, sabırsızlıkla bekliyorum.. CiCİ KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun canım miniğe çok üzüldüm ve sana da umarım daha iyisindir.
    Danteller çok kibar görünüyor merak ettim :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun... onlar hasta olmasın ;(
    bu güzel dantellerin ne olacağını da merakla bekliyorum.
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin canım, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle çok büyük geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum canım sonrasında ise o rujun rengine bittiğimi söylemeden geçemiyorum! :) bordo mu wişne çürüğü mü bilmiyorum ama görürü görmez aşık oldum bayıldım bittim :) Yeni çalışmanı merakla bekliyorum
    bloguma da bekleriim
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. swotpisces: çok teşekkürler canım

    tatlı cadı: aldım canım seni yine izlemeye çok geçmiş olsun sana da canım =(

    ikiz annesi: Teşekkür ederim canım benim

    fincan teyze: evet kesinlikle minikler hasta olmasın daha ne olduğunu dahi anlayamıyor onlar =(

    bahar006: teşekkür ederim güzelim

    özgecee:rujun rengi bordo fotoğraflarda vs farklı çıkıyor =( hemen gittim ziyaretine bloguna canım

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)