11 Nisan 2012 Çarşamba

Nişan Yastığı


Dün yayınladığım şuradaki yazımda yer alan tüm sırları açıklıyorum bugün =) 
Öncelikle en çok merak uyandıran konuyla başlayayım. Yeni bir şeyler üzerinde çalıştığımı ve bunun için yeni malzemeler aldığımı yazmıştım, işte o malzemeler bu nişan yastığını hazırlamak içindi. Yakın bir zamanda çok yakın dostum canım arkadaşımın mutlu bir günü, yani nişan töreni gerçekleşecek. Evde yapılacak nişan için, canım arkadaşım benden yüzükleri sunmak için hoş bir ŞEY yapmamı rica etmişti. Tabi bu ŞEY olarak nitelendirilenin ne olduğunu belirtmemişti. Yani tepsi de olabilirdi yastık da. Tepsi yıllardır kullanılan klasik bir sunum tarzıydı,ben de o nedenle yastık yapmaya karar verdim. 


Bilirsiniz ben genelde keçe, pasta gibi konularla ilgileniyordum. Ancak el işi vb konularda bana güvenini her daim dile getiren arkadaşım ( kendisine çok teşekkür ederim ) sayesinde yeni bir konuya da girmiş oldum. Bu yaptığım ilk nişan yastığı oldu devamı gelir mi bilmiyorum. Çünkü hiç düşünmediğim bir alandı. Sizinle birlikte o da buradan ilk kez görecek, sürpriz olacak bir nevi.Söylememiştim kendisine yapmaya başladığımı veya bitirdiğimi. Umarım güvenini boşa çıkarmamışımdır ve beğenir =)


Yastığın öncelikle kumaşını aldığım için uygun tondaki ve düşündüğüm gibi zarif görüntüdeki danteli bulmak biraz zor oldu. Bayağı tuhafiyeci gezdim =) Dantel sonrasında ise yine ton olarak en yakın renkteki kurdeleleri bulmakta da güçlük çektim. Ne kadar zormuş yahu =) Şayet beyaz olsaydı her şey daha kolay olurdu ancak, fotoğrafta net çıkmasa da krem, kırık beyaz tonunda bir yastık hazırladım, istediğim de buydu. Yastığın üzerine farklı renkte kurdelelerden yaptığım gülleri ve köşelere de yine aynı kurdelelerden yaptığım fiyonkları yerleştirdim.Aslında köşelerinde fiyonk düşünmüyordum fakat bu defa da çok sönük bir yastık olacaktı, gecenin günün önemine uygun gösterişte olmayacaktı.O nedenle biraz süslemek iyi olacaktı. Biraz da inci serpiştirdim, sonuç ortada =) Nasıl buldunuz? Yastığa uygun bir de makas süslemeyi düşünüyorum, bakalım, henüz kesin değil.

Diğer bir konu da dün yazdığım ruj hakkında, renginin net çıkmadığını ve duruşunu sizlerle paylaşacağımı yazmıştım. Ben yine de fotoğrafın sonucundan memnun değilim. Kırmızı gibi görünüyor, makyajda çok daha hoş ve tam istediğim tonda duruyor. Bu fotoğraftaki rengin bir ton koyusunu düşünürseniz anlatmaya çalıştığım rengi hayal edebilirsiniz =)

9 yorum :

  1. Yastığa bayıldıııım.Gerçekten harika olmuş harika..
    Emeğine sağlık canım..
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok şık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bidahamı nışanlansam ne :) Çok şık olmuş arkadaşınız çoook şanslı..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş. Bayılacaktır muhakkak. Arada bir branş değiştirmekte yarar var:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık çok hoş bir çalışma olmuş. ben hasseten köşe fiyonklarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Canım bu beğenilmeyecek gibi değil ki.. Çok çok güzel. Gelin gibi. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. çok zarif ve sade.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)