25 Mayıs 2012 Cuma

Rüzgar Saçlı Kız (Keçe Portföy Çanta)


Bloguma yeni bir şeyler yazamamaktan nefret ediyorum :( Hayır yeni bir şeyler üretemediğimden değil, zamanımın fırsatımın olmamasından. Blog yazmak bir şeyler paylaşmak,bir yerlerde yazdıklarınızın okunduğunu bilmek çok farklı bir duygu. O nedenle insanın bu güzel ortamdan, blog dünyasından kopması gerçekten zor, ki zaten kopmak bile istemiyorsunuz =) Ben de o yüzden her şansı değerlendirip sizlerle paylaşımda bulunmaya çalışıyorum.
Bunun yanında bir de keçe ile uğraşmayı, keçe yünlerinin renkli dünyasından yeni bir şeyler toplayıp gelmeyi öyle çok özledim ki. Bunu daha önce gittiğim kurs arkadaşlarımın sergi fotoğraflarını görünce çok daha iyi anladım =(  Eğer siz de merak ediyorsanız grubumuzun facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz: ADANA KEÇE (FELT) ATÖLYESİ .


Ve bulduğum ilk fırsatta yine bir keçe çalışması yaptım. Bu defa bir portföy çanta. Biraz renkli bir şeyler olmasını istemiştim, bu nedenle desendeki sarı saçlar ile uyumlu sarı bir fermuar kullandım.Diğer renkli saçlar ile "her kadın kimi zaman yüzüne esen hafif bir meltemde saçları savrulurken; farklı hayallere, anılara, düşüncelere dalar" duygusunu anlatmaya çalıştım. Başarabildim mi buna siz karar vereceksiniz =)
Bu çanta da Mekila'nın Gezegeni
 facebook sayfasında  Mekila Satıyor  başlıklı albümde görebileceğiniz diğer satıştaki ürünlerimin yanında yerini alacak.


9 yorum :

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...
    uzak tutma kendini buralardan. yazılarını, çalışmalarını zevkle takip ediyoruz biliyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. çok hoş...
    Özletme kendini:)))

    YanıtlaSil
  3. Mekila çok güzel olmuş, eline, fikrine sağlık. Mekila satıyor albümünü yeni gördüm, o benim de denediğim güllü portföyü çok ucuza koymuşsun bence, o fiyata satma bence, nasıl emek verildiğini tecrübe ettiğim için söylüyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. sanırım sen tasarlıyorsun, keçeden bikaç bişey yapmayı bende denedim de, çok kolay olmadığını ne var ki diyerek başlayıp sonunu getirmemden biliyorum,
    Böyle güzel birşey ortaya çıkarmışken, umarım devamını getirirsin,
    emeğine sağlık gerçekten beğendimmm
    sevgilerr..:)

    YanıtlaSil
  5. sevgili mekila harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. muhteşem olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. oytunla hayat: çok teşekkür ederim canım, elimde olmuyor bazen gelemiyorum buralara =(

    ada ve deniz: teşekkürler canım

    ballı lokmam: tamam canım teşekkürler =)

    ponti: sağol canım, o albümde altında yazan sayı fiyatı değil ürün numarası , olsun yine de tavsiyen için teşekkür ederim =)

    mervoli: evet ben tsarladım ben çizdim biraz emek ve zaman istiyor o zaman da zor tabi yapması =) çok teşekkür ederim canım

    gönül: çok çok teşekkürler canım benim =)

    noblesse: çok teşekkürler tatlım =)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel olmuş ne harika çalışmalar bunlar , ellerine sağlık

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)