8 Mayıs 2012 Salı

Terlik Yenileme


Yine uzun zamandır yeni bir şeyler yazamadım bloguma. Bu beni öyle üzüyor ki =( Ama bazı şeyler insanın elinde olmuyor, fırsat bulamıyor işte. Ancak buralara hiç uğramıyor değilim, mutlaka yorumlara bakıyor, bırakılan yorumları yayınlıyorum. Gerek iletişim kısmından gerek blogumun facebook sayfasından gerekse e-mail yolu ile gelen sorulara elimden geldiğince cevap vermeye çalışıyorum. Yani sesim çıkmasa da buralardayım =)
Bugün 1-2 saat zaman ele geçirmişken, epeydir aklımda olan bir yenileme çalışmasını yapma imkanı buldum. Yaz tatili yavaaaaş yavaş yaklaşırken renk renk cicileri hazırlamaya da başlamalı değil mi ?
Bu terlikleri alalı kaç yıl oldu hatırlamıyorum. 7 yıl? 8 yıl? belki daha fazla. Çok beğenerek almıştım. Maşallah bayağı da sağlam çıktı. Yazdan yaza kullanınca da ömrü uzadı sanırım. Tabanı halen sağlamken modası geçip solgunlaşan kısımlarında biraz değişiklik yapmak istedim.


Veee işte sonuç =) Kullanım alanı sınırsız olan keçeyi terlik yenilemeye de bulaştırdım. Hayal gücünüz ne denli genişse o kadar verim alıyorsunuz keçeden. Şimdi yaz sıcağında keçe yünlü yünlü olur mu diye düşünebilirsiniz. Ama bu keçe acayip bir madde ki kışın sıcak yazın da serin tutuyor =) O yüzden pek sorun yaratacağını sanmıyorum.


İşte eski ve yeni hali yan yana; sizce nasıl bir çalışma olmuş ?

15 yorum :

  1. mükemmel olmuş.güle güle kullan.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. uzun süre aradan sonra süper bir postla dönmüşsün.Terlik muhteşem olmuş canım , ellerine sağlık..Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Daha CiCi olmuş eline sağlık arkadaşım..(^_^)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş. Yeni halinin renklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş :)
    yeni blogumada beklerim


    www.sinemella.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuş bu terlikk :)
    emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. mmuhteşem olmuş mekilam!

    zaten artık bloguna bakarken acaba şimdi nasıl bi hamaratlık yapmış diyorum :)

    YanıtlaSil
  9. HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş.. ellerine sağlık mekilacığım.... blogumda ödülün var. kabul edersen...

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık. Marifetli olmak böyle bir şey :) Çok güzel.

    YanıtlaSil
  12. So in love of this! do you wanna follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  13. bir kum tanesi:teşekkür ederim =)

    düşlerimden inciler:çok teşekkür ederim güzeliiim =)

    tatlı cadı :ayy çok sevindim ki teşekürler =)

    oytunla hayat: çok çok teşekkürler =)

    hülya: değil mi canlı renkler enerji veriyor =)

    ada ve deniz: çok mutlu oldum beğenilmesine =)

    sinemella: teşekkür ederim tatlım =)

    masal: çok seindiiim =)

    mia wallace: efendim sizden böyle güzel sözleri duymak daha bir mutlu etti beni, çok teşekkür ederim şekerim =)

    gönül: teşeküür ederim tatlım =)

    emine öztürk: çok çok teşekkür ederim tatlım =)

    ahu:şımartmayın beni yoksa sürekli gülerim =) teşekkürler

    ıoana-carmen: thank you very much, suree =)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel iyi ki keşfettim blogunu, çok başarılı :)

    http://ebrueliacik.blogspot.com

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)