14 Eylül 2012 Cuma

2 Yıl, 2 Ay, 15 Gün

Oldukça uzun bir süredir blogumla ilgilenemez oldum, aslında bu canımı hayli sıkıyor. Ancak ne olduysa bu yaz gerçekten çok farklı yerlere gittim, deyim yerindeyse; leyleği havada gördüm. Önce Trabzon, Rize (ki -Doğu Karadeniz Turumuz- adı altında 6 adet yayınla anlatmıştım sizlere gezdiğimiz yerleri), sonrasında Tarsus, oradan yaylamıza, en son olarak da Kastamonu ardından İstanbul.
Öyle ki bu koşturmaca içerisinde blogumun açılış yıldönümünü dahi unutmuşum =(
Bugün tam 2 yıl, 2 ay, 15 gün olmuş.

 
Blog yazanlar bilirler ki bu kadar süre bu devamlılığı sürdürebilmek gerçekten zordur. Çok emek gerektirir. İşte ben bu zorluğu yenmeyi ve harcadığım emeklere güç bulmayı sizin sayenizde başardım. Üzerime düşenleri kimi zaman tam anlamıyla yerine getiremesem de siz beni asla yalnız bırakmadınız, ihmal ettiğim zamanlarda "Blogum ıssızlaştı mı " diye düşünüp baktığımda yorumlarınızla yoldaş oldunuz.
Tüm ilginiz, ayırdığınız zaman, arkadaşlığınız ve desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.
Dilerim daha nice yıllar bu pencereden hayatı, güzellikleri, emekleri, tatları paylaşmaya devam ederiz.
------------
Güzel projelerim var, inşallah yakında yeni yayınlar ile sizlere ulaştıracağım.

4 yorum :

  1. Daha nice yıllara :)
    Ben de bu alemde 5,5 yılımın nasıl geçtiğini hala anlamış değilim :)

    YanıtlaSil
  2. bloğunun uzun ömürlü olmasını diliyorum gerçi sende bu yetenek,beceri ve anlatacak-yazacakların olduğu sürece devamı gelir:)
    sevgiler mekilam

    YanıtlaSil
  3. bekliyoruz güzelim seni.... çabuk gel :)

    YanıtlaSil
  4. fulyanna: Çok teşekkürler birlikte nice yıllara inşallah =)

    sezobigo: sezobigommm canım benim sizler okumazsanız blogumun bir anlamı olmaz ki siz olursanız ben yazacak şey bulurum, teşekkür ederim =)

    oytunla hayat: teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)