26 Eylül 2012 Çarşamba

Erkek Bebek Lohusa Tacı


Gerek blog ile ilgilenenemkten gerek tatilde olmaktan gerekse hayat koşturmacasından dolayı uzun süredir sipariş alamıyordum. Dün gelen bir sipariş maili ile yakında doğum yapacak Özlem hanım için hazırladım bu tacı.


Çok az bi zaman kaldığı için oldukça heyecanlı kendisi, bu nedenle tacın nasıl bir şey olacağı konusunda çeşitli fikirlerde dolaşıp durduk. Sonunda her şeyi benim zevkime bıraktı ve işte bu taç çıktı ortaya.


Erkek bebek beklediği için tacın mavi tonlarında olmasının daha güzel olacağını düşündüm. Özlem hanıma Mekila'nın Gezegeni'ni tercih ettiği için teşekkür ederim ve bebeğini sağlıkla hayırlısı ile kucağına almasını dilerim.

7 yorum :

  1. çok şık... iyi günlerde kullansınlar.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş canım,ellerine sağlık.
    Bir bebeğim olursa tacı senden isterim artık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş canım,ellerine sağlık.Sahibi de güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ZARİF OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık;) çok güel olmuş...

    YanıtlaSil
  6. asortik: teşekkür ederim canım =)

    zel: inşallah canım seve seve yaparım =)

    sevtap: teşekkürler tatlım =)

    çılgın mevdoş: çok çok teşekkürler mevdoşum =)

    fincan teyze: teşekkür ederim güzelim =)

    Mia wallace: Miaaa =)teşekkürler tatlımmm =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)