23 Eylül 2012 Pazar

Tütü Eteği

 
Ekim ayında halasının kuzusu, tatlı meleğim Ela Behiye'nin doğum günü var. Yavaş yavaş hazırlık yapıyorum, ileride kendisi bunları hatırlamayacak ancak fotoğraflar, videolar güzel bir hatıra olacaktır. Çalışmalara ilk olarak kostüm planlamasından başladım. Bu tutu eteği düşündüğüm kostümün bir kısmı, daha uygun temada t_shirt süsleyecek ve saç bandı yapacağım.
Kuzucum için daha önce yaptığım eski çalışmalara bakmak isterseniz buradan buyrun =)
 
 
 Tutu eteği, aslında yapımı kolay ve sonucu çok şirin olan bir çalışmadır. Kimileri eteği kapalı bir lastik çevresine yapmayı tercih eder. Ben, bel kısmı daha kolay ayarlanabilmesi açısından bir ucu açık kurdela üzerine hazırladım. Yukarıdaki fotoğrafta eteğin açık haldeki duruşunu görebilirsiniz. Fotoğraflarda çok büyük görünse de etek aslında  oldukça küçük ve puf puf. Ne de olsa Ela bebek bunu 1 yaşına girerken giyecek.
Ha ha ha =) Öyle hoşuma gitti ki kendime dahi böyle bir etek yapmayı düşünebilirim =)
 
 
Bu da eteğin arka kısmı bağlandığındaki görüntüsü. Önceleri kırmızı tül ile çalışmayı düşünmüştüm fakat sonra beyazı tercih ettim, tabi bu durumda süsleme için de çok sevdiğim keçelerden uzak duramadım, bel kıkmına ise sarı keçeler ile uyumlu olan aynı renkte kurdeladan geçiş yaptım. Ve keçe süslerin arasına beyaz kurdela ile fiyonklar yerleştirip süslemeyi bitirdim.
 İlk defa tutu eteği yaptım, bakalım başarabildim mi, bunu da sizin yorumlarınızla anlayacağım =)

8 yorum :

  1. çok şık olmuş.ellerinize sağlık.
    kücük hanım iyi ğünlerde ğiysin..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  2. keske bende yapabılsem cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş mekilacım ellerine sağlık.Prenses'te güle güle giysin cicilerini.

    YanıtlaSil
  4. benimde elimde beyaz gelinlik tülleri ve renkli keçelelerim mevcut,böyle bir şey hayal etmiştim kafamda bende,çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  5. swotpisces :çok teşekkür ederiiim =)

    halime: teşekkür ederiz canım =)

    grace happy: deneyin bence yapabilirsiniz =)

    sevtap: teşekkür ederiz tatlım =)

    iremin annesi: çok teşekkürler hayalde bırakmayın gerçekleştirin=)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kısmet olur da bir kızım olursa şanslı olduğunu umarım o da düşünür, Ancak ben yeni evliyim ve henüz çocuğum yok, tüm bunları ağabeyimin kızı, yiğenim için yapmıştım :)

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)