31 Ekim 2012 Çarşamba

Beşiktaş Taraftar Anahtarlığı


Taraftar anahtarlıklarında daha önce hep Galatasaraylı kişilerin siparişlerini çalışmıştım. Tesadüf mü yoksa yaptığım diğer anahtarlıklar hep Galatasaraylı olduğu için miydi bilemiyorum =) Bu kez ise Beşiktaş taraftar anahtarlığı çalıştım, bakalım bu çalışma diğer anahtarlık siparişlerine nasıl etki edecek =)


Anahtarlığı çalışırken en çok zorlayan kısım kartaldı. Gaga ve gözlerdeki bakışı vurgulamak anahtarlık boyutunun küçüklüğünü de düşünürseniz keçe ile çalışırken oldukça zaman aldı. 
Bu arada eskiden blogumla daha çok ilgilenirdim, o günleri özlüyorum, artık her gün yeni bir yayın yayınlayamasam da buralardayım, elimden geldiğince diğer blogcu arkadaşlarımı takip ediyor, yorumları yayınlayıp cevaplamaya çalışıyorum.

5 yorum :

  1. harika bir çalışma olmuş, gerçekten detaylar çok temiz çalışılmış, emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.ifadeyi gayet güzel vermişsiniz.kolaylıklar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş Mekila'm ,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. mihri peri: teşekkür ederim =)

    ada ve deniz: teşekkürler canım =)

    alanay yıldırım: çok teşekkür ederim =)

    düşlerimden inciler: canım benim teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)