3 Ekim 2012 Çarşamba

Doğum Günü Bluzu


Bu defaki çalışmamı gerçekten çok eğlenerek yaptım. Bebek, çocuk kıyafetleri her zaman daha sevimlidir. Hatta çoğu zaman "Neden bizim için de böyle şeyler düşünmezler, tasarlamazlar ki" derim.
Neyse efendim, kuzucuğum Ela'cığımın yakında doğum günü olacak ve ben çalışmalar içerisindeyim demiş hatta onun için daha önce burada yayınladığım tutu eteğini de yapmıştım. 


Şimdi ise o etekle birlikte  giymesi için bu bluzu süsledim. Omuzlarda etekteki tülden detayı kullanıp uyum yakalamaya çalıştım.İnşallah doğum gününde üzerine giydiğinde fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım.


Kuzumun iki adı olduğu için sırt kısmına da diğer adını yazdım ve 1 yaşını kutlayacağı için de " 01 " rakamlarını ekledim. Bakalım annesi beğenecek mi, siz beğendiniz mi peki?

Daha önce kendime ait eski bluzumu yenilemiştim ona da dilerseniz buradan ulaşabilirsiniz.

6 yorum :

  1. çok güzel.. sağlıkla giysin inşallah ela...

    YanıtlaSil
  2. şahane olmuş mekilacım!

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuş canım, ellerine sağlık. Nice mutlu yaşlar dilerim miniğe de ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok cici. Kız çocuklarına herşey yakışıyor :))

    Ellerine sağlık Mekila'cığım..

    YanıtlaSil
  6. emine öztürk: teşekkür ederiz=)

    mia wallace: teşekkürler miacığım =)

    oytunla hayat: teşekkür ederim tatlım =)

    funda ceyhan: teşekkür ederiz güzelim =)

    Hülya: evet kesinlikle öyle =)teşekkürler =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)