25 Aralık 2012 Salı

Retro Portföy Çanta ( Retro Comics Bag )


Hayal dünyamdaki renkler yeniden somut ürünler vermeye başladı. Aslında uzun zamandır elimde kağıt kalem bir şeyler çizip tasarlayıp duruyordum. Fakat gereken miktarda, istediğim kalite ve güzellikte malzeme yoktu elimde. Bu nedenle planladığım çoğu şey  kenarda beklemedeydi. Bu portföy çanta da dikiş makinesi yüzünden 4 - 5 gün gecikmeli çıktı karşınıza. Çantanın gövdesi için oldukça kalın bir keçe kullandığımdan dikiş makinesi üstesinden gelemedi. Ben zaten keçe dikişlerinde el emeğini tercih ediyordum fakat bu defa farklı olmasını istedim, denedim olmadı ve içten içe de sevindim =) Çanta kenarlarındaki keçeye özgü o el dikişini seviyorum çünkü. Gülü seven dikenine katlanır diyerek çantayı elde dikmeye koyuldum ve bitiminde iğne izinden su toplamış bir kaç parmak ve bir çanta elde ettim =) Ne kadar zor olabilir ki diyen arkadaşlar, kalın tabaka keçeyi ellerinde dikmeyi bir denesinler derim =)
Neyse efendim çantamızı anlatmaya devam edelim. İç kısmında beyaz kumaş astar kullandım, bu nedenle dış dikişlerde de beyaz tercih ettim ki hem astar hem de konuşma balonları (speech bubbles) ile uyumlu olsun. Ağız kısmı büyük metal bir çıt çıt ile kapanmakta, gövde ise tamamen koyu yeşil keçeden.
"Retro Comics" olarak geçen çizgi romanlardaki kadın karakterlerin kendine özgü duruşları her daim hoşuma gitmiştir, çanta da bunu yansıtmaya çalıştım. Umarım başarabilmişimdir.


Daha önce keçe ile yaptığım ürünlerde fotoğraflar ne kadar net olsa da ölçüler, boyut açısından netlik sağlamıyordu. Bu yüzden bundan sonra elimden geldiği kadar modellik (her ne kadar minyon birisi de olsam ) yapmaya da çalışacağım   =) Bu ilk deneme biraz zor oldu çünkü fotoğrafı, makinenin otomatik çekimi ile çektim, yardımsız ancak bu kadar oluyor  =)
Çantayı satış amaçlı yaptım. Yani beğenen ve satın almak isteyenler mekilaningezegeni@gmail.com adresinden veya yukarıdaki iletişim kısmından bana ulaşabilirler. 
Mutlu günler dilerim, sevgiler.

9 yorum :

  1. şimdiye kadar gördüğüm en güzel keçe çanta olmuş harika bir şey ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. yasemin uzunoğlu: çok çok teşekkür ederim mutlu ettin beni tatlım =)

    YanıtlaSil
  3. Mekilacım,ne şeker bir çanta yapmışsın,ayrıca uzun zaman olmuştu seni göremeyeli:)
    Gördüğüme çok sevindim.
    Ellerine emeğine sağlık .
    Muhabbetle:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine emeğine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Keçeden ziyade kumaşın kendi deseni gibi çalışmışsın canım, şimdiye kadar gördüğüm en başarılı çalışmalardan biri, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Keçeyle olan herşeye bayılıyorum ama bu çanta gerçekten çok tatlı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Mekilacım çok hoşmuş gerçekten ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok ama çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  9. zel: çok teşekkür derim canım ben de çok özledim buraları =)

    cafe portakal: çok çok teşekkürler canım

    bahar006: ne güzel iltifatlar canım benim teşekkür ederim =)

    ebru bayrak: teşekkur ederim canım, evet keçe ile her şey bir güzel her şey rengarenk =)

    sevtap: teşekkür ederim güzelim =)

    ahu: çok ama çok teşekkür ederim canım =)

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)