8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bernardo'dan Çeyizliklerim


Her kız annesinin yaptığı gibi annem de yılar önce o zamanlar çok moda olan yemek takımlarından bir tane almış çeyizim için. Yıllardır hep "Çok zarif çok şık beğenerek severek aldım, hem de Güral Porselen" diye söyler dururdu, alındığı zaman bakmıştım ama aradan oldukça uzun bir zaman geçti. Düğün vakti yaklaşınca, nasıl bir modeli vardı bir bakayım dedim. Tam olarak aynısı olmasa da yukarıdaki resme benzeyen çiçek desenli biraz süslü bir yemek takımıymış meğerse =) Ben yemek takımlarında, sofrada karışık desenleri pek tercih etmem, yemeğin kalabalık görüntüsüne bir de desenler eklenince boğulacakmış gibi hissederim =)
Sonrasında bir de benim zevkime göre bir yemek takımım olsun diyerek koyulduk yola, yalnızca yemek takımı alacakken, bir çok şeyi Bernardo'dan alıp geri döndük. Zaten Bernardo mağazasına girince insanın kendini kaybetmemesi mümkün olmuyor hele bir de çeyiz alış verişinde iseniz.
 Aşağıdaki fotoğrafta da benim sade yemek takımı seçimimi görebilirsiniz =)


Ürünleri aldıktan sonra kargo ile evimize yollanacağı belirtildi, ve dedikleri tarihte aynen elimize ulaştı kargomuz. Tabi heyecanla hemen kutuları açmaya koyulduk, bir kaç parçada eksiklik çıktı. Adana Optimum Bernardo'dan almıştık. Ben bu tür konularda biraz titiz belki de biraz takıntılıyımdır, yani ne vaat edildiyse, ne söylendiyse aynen, eksiksiz biçimde olmalı. Aksi halde benim bile kimi zaman korktuğum ,bu ben miyim dediğim derecede agresifleşip, öfke canavarı haline dönüştüğüm oluyor. Bu yüzden kalp kırdığım epey olmuştur. Aslında çok sakin, anlayışlı , empati kuran biriyimdir, sabırlıyımdır, fakat o sabır sınırı geçince de aman aman =)
Konuya geri dönersek, bu eksiklik problemi ve benim öfke krizim sırasında hemen alış veriş yaptığımız mağazayı aradık, müdür yardımcısı Yücel Bey, beni dahi sakinleştirebilen bir anlayış, saygı ve çaba içerisinde sorunu çözüme ulaştırdı. Kendisine buradan da çok teşekkür ederim. Normalde bir çok yönetici veya sorumlu, bu tür konularda gayet umursamaz biçimde, savsaklayarak, size işkence olacak en uzun sürede sonuca ulaştırır durumu. Ancak Yücel Bey, izleyeceği yolu tek tek adım adım izah edip, her adımda bizi bilgilendirerek gerçekten örnek bir davranış sergiledi. Yani Bernardo ürünleri dışında, ayrıca böyle başarılı yöneticiler ile de müşteri memnuniyetini gayet iyi şekilde sağlayabilir.


Veee tencere setine gelirsek, ben bu konuda, hani derler ya, biraz eski kafalıyım, teflon kaplama ürünlere pek sıcak bakamıyorum, çelik ürünler daha çok tercih nedenim oluyor. Zorlu temizlenme darbelerine ve yanmalara karşı daha dayanıklı olduğundan sanırım =)))


Çatal bıçak kaşık setinde de yine en sade olandan yanaydı seçimim; düz, desensiz, parlak, kullanımı rahat.

Eee bu kadar sadelik sonrasında annem de isyan etti, ben kahvaltı takımı için yine en az desenli olana doğru bir hamle yapmıştım ki, " Aaa kahvaltı da sade olmasın biraz cıvıl cıvıl olsun" diyince seçimim bu bone china takımdan yana oldu =) 
Tüm bunların dışında bir de günlük yemek takımı aldık, ancak onun fotoğrafını bir türlü bulamadım, kendim fotoğraflayayım diyecektim ki çoktan kolileri kapattık, biraz da üşendim desem yeridir =) Çok yoruldum amaaa, olsun tatlı güzel telaşlar bunlar, değil mi =)

4 yorum :

  1. Güzel günlerde kullan hepsini:))) Ama kahvaltı takımında anneni dinlemen iyi olmuş, çok sevimli bir takım bence de....

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan kardeşim

    YanıtlaSil
  3. Sade bir seçim ve ömürlük modada kalma garantisi süper tatlım eh bize de üzerinde yemek yemeyi nasip etsin tez zamanda=))

    YanıtlaSil
  4. ada ve deniz: çok teşekkür ederimcanım benim, evet değil mi arada bir anne sözü dinlemek iyidir =)

    neval: teşekkür ederim canım benim

    güner: inşallah canım en kısa zamanda bekleriz.

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)