9 Mayıs 2013 Perşembe

English Home' dan Çeyizliklerim


Çeyiz hazırlığı, ne aldık, ne yaptık yazılarıma devam ediyorum. English Home vitrin görseli için hazırladıkları yatak odası takımlarını çok beğenirdim. Bir çok ürünü çok hoş, şık, sade ve kullanışlı. Sizlerle henüz paylaşmadığım bir sürü  nevresim takımım var kimisi hazır alındı kimisi de özel olarak diktirildi. Hepsini tek tek yayınlayacak olsam sanırım oldukça çok yazı yazmam gerekir. Ancak bulduğum ilk fırsatta topluca fotoğraflarını çekmeyi düşünüyorum. Şu an zaten özenle hurçlara yerleştirilmiş durumda, fotoğraflamak için düzenlerini bozsam, annemin evlat katili olmasına neden olurum gibi geliyor =)))


Bu güzellikleri de hurca girmeden yakalamayı başardım. Yukarıdaki fotoğrafta görünen çiçekli nevresim takımı tek kişilik, misafirlerimiz için =) Bir lastikli çarşaf, 2 çiçekli yastık kılıfı, 2 düz, desensiz yastık kılıfı, 1 yorgan kılıfı.


Bu mavi takım ise çift kişilik, Mr.B ve benim için =) Kendisi de çok beğendi. Çoğu konuda beğenilerimiz birbirine çok benziyor hatta bazen beni oldukça şaşırtıyor, öyle güzel şeyler seçiyor ki, maşallah birtaneme =)
Bu takımda da aynı şekilde, 1 lastikli çarşaf, 2 desenli, 2 desensiz yastık kılıfı, 1 yorgan kılıfı var. 

9 yorum :

  1. çokk güzeller keyifli günlerde

    YanıtlaSil
  2. Çok zevkli secimler en guzel gunlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
  3. elifinelizi:teşekkür ederim canım benim

    delancey: çok teşekkürler, bloguma hoş geldin tatlım

    YanıtlaSil
  4. çeyiz alışverişi çok keyiflidir.. elbette gelinin içine sinerse daha da keyifli olur.. hepsini iyi günlerde kullanırsın inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Müthiştir Eenglish Home ve zevkli seçimler yapmışsın özellikle pembe çiçekli olanlara bayıldım Fransız usulü modeller..Bu arada bir de Madam Coco var Ziyapaşa tarafında denk gelirse orayı da gez hariiiikaaa...Güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım bayidlim ;))) nr cici şeyler bayılırım english home ...canıma hayırlı olsun banada beklerim pc bozulduğu için mobilden bağlanıyorum.. tam inceleyemedim..banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. güzel ve şık seçimler olmuş.güle güle güzel günlerde kullan sevgili Mekila.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller, güle güle kullanın. Mavi ekoseli olanları kışın mı almıştınız? Bu sezon yok galiba o desen, oldukça beğendim

    YanıtlaSil
  9. emine öztürk: evet kesinlikle çok keyifli canım, teşekkür ederiz =)

    güner: Henüz tam gezemedim ancak dediin mağazadan real de de gördüm canım, tavsiyeni dinleyip bir bakacağım.

    the bircan: Canım benim çok teşekkür ederim, tabi ki gelirim ne demek =)

    alanay yıldırım: çok teşekkür ederim tatlım =)

    MM.: mavi ekoseli hayır daha yeni aldım kış değil, bilmiyorum internetten mi baktınız? ben mağazadan almıştım belki de kış sezonundan kalmıştır. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)