26 Mayıs 2013 Pazar

Mint Yeşili Kolye


12 gündür bir şeyler yazmamıştım evet,  ancak bu sırada bir çok şey oldu. Fakat bu zaman zarfıyla alakalı konuları daha sonra anlatacağım sizlere de inşallah. Şimdilik beklemesi gerekiyor =)
Çeyiz yazıları, pasta tarifleri derken el işi, el emeği çalışmalarıma ara vermiştim. Bu arayı da, şu sıralar moda olan mint yeşili rengi ile bir kolye çalışması yaparak bozmuş oldum. Normalde düğün, kına, mobilya, ev , gelinlik vs koşturma telaşesi içinde olmam gerek ama sanırım 5 - 5,5 ay gibi bir süre olduğu için bazen bu denli rahat oluyorum. Bazen de "Ne yapıyorsun sen, uuu daha bir çok şey var, zaman yetmeyecek, ne eksik, ne planlanacak, eyvah eyvah" diye streslere giriyorum.


Ancak ne olursa olsun, hobi işleri ile uğraşmak stres atmaya, kafamı dinlendirmeme yarıyor, sonuçta da güzel bir şeyler çıkıyorsa ortaya daha ne olsun =) 
Kolyeye geri dönecek olursam; aslında malzemeler gördüğünüz gibi çok az ve yapımı da oldukça basit. Kurdeladan gül yapmayı biliyor iseniz, elinizde de şık boncuk veya takı malzemeleri varsa kolaylıkla yapabilirsiniz. Bu kolye sayesinde aklıma yeni yeni fikirler geldi.
Hobi çalışmalarıma yeniden başlayınca tüm kutular, malzeme kapları, paketler, ipler vs yeniden ortaya çıktı. Ki odanın halini görseniz ve "Aaa şu da neymiş bir bakıyım" diye odaya bir girseniz, onca şeyin içinde siz de kaybolursunuz =)

9 yorum :

  1. nekadar cıcı bır kolye
    cekılısm var bekelrım

    YanıtlaSil
  2. takıya bir başlayınca bırakılmıyor.. pek güzel, pek şık olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş eline sağlık.İlk fırsatta bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrik ediyorum,Allah tamamına erdirsin. Kolyende çok şık olmuş ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ama ben bu kolyeye bayıldıım!!

    YanıtlaSil
  6. :)benim salonumda öyle emin ol.kolye enfes olmuş.ellerine sağlık.bu sene rengim yeşil ve tonları ki rengne ayrı hayran kaldım.ellerine sağlık sevgili mekila.
    daha vakit var bencede yavaş yavaş yaparsınız hazırlıklarını.sana kolaylıklar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. the bircan: çok teşekkürler tatlım,hemen bakıyorum çekilişine =)

    jasea: kesinlikle canım, çok teşekkürler

    elmas: teşekkür ederim tatlım,sonucunu bizlerle de paylaş

    sevtap: teşekkür ederim güzelim, amiin =)

    mia wallace: canııım, teşekkür ederim =)

    alanay yıldırım: çok teşekkürler canım benim, evet kendimi sakinleştirdim telaş yapmamaya calışıyorum.

    YanıtlaSil
  8. bayıldım süper olmuş. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. selda akçay: çok teşekkürler

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)