14 Mayıs 2013 Salı

Telaşlar ve Çeyizlikler

Düğüne henüz 5 ay gibi bir süre var, ancak o kadar çok ayrıntı var ki düşünülmesi yapılması gereken, sanki koskoca 5 ay yetmeyecek gibi geliyor. Listeler yapıyoruz annemle, neler alındı, neler alınacak, neler yapıldı, neler yapılacak. Aslında bu alınacak hazır eşyaların dışında, biliyorsunuz beni, sürekli bir şeyler tasarlayıp yapıyordum, aklıma onca fikir geliyor ki "Şunu da mı yapsam, bunu da mı yapsam, şu nasıl olur, bu nasıl olur" kafamın içinde kasırgalar var sanki, ama güzel tatlı telaşların kasırgası =)
Fikirler aklıma geldikçe bir kenara not alıyorum, kesin seçimlerini yaptığımda somutlaştırma çalışmalarına da girişeceğim, tabi bu kısımda da sizlerle bol bol paylaşacağım gelişmeleri.
Doğal olarak her bayanın, düğün aşamasında üzerinde en çok düşüneceği  "gelinlik ve ayakkabı" konusu benim de tüm bu koşturmacalar içinde aklımdan çıkmayan bir nokta. İnternetten bakıldığında uçsuz bucaksız bir gelinlik denizi içinde buluyor insan kendisini, ancak benim için bu arayışların bir anlamı yok. Önceleri hayalimdeki gelinlik modelini bulur diktiririm diyordum, fakat artık gözüm kesmiyor. Bunun en başta gelen nedenlerinden biri Adana'da ortalama bir fiyata, gönlünüze göre hayalinizdeki gelinliği dikebilecek bir gelinlikçi olduğuna inanmıyor oluşum. Hiç mi yok? Duyduğum kadarıyla bir veya iki tane var ancak dediğim gibi "ortalama bir fiyat" söz konusu değil bu gelinlikçilerde. Herkesin bütçesi veya alacaklarına ayırdığı fiyat limiti farklıdır tabi ki. Ancak ben, evimdeki bir çok mobilyayı alabileceğim bir ücreti, tek bir gece giyeceğim gelinlik için vermeyi tercih etmiyorum. O yüzden Adana'da şubesi bulunan gelinlikçilerin online kataloglarına bakıyorum şu sıralar. Hazır, ortalama bir fiyatlı, hayalimdeki modele yakın gelinliği bulmaya çalışıyorum. Ama tabi ki internetten bakmakla olmaz, gidip denemeli, sonuçta ekranda görüp beğenilen model, kişide hiç düşündüğü gibi durmaya da biliyor.
Ayakkabı konusunda ise, ne zaman mağazaların önünden geçsem, gitsem gezsem sürekli bakıyorum ve şu ana dek o şanslı ayakkabıyı henüz görebilmiş değilim =)


Tüm bunların dışında çeyiz alış verişimiz halen devam ediyor. İnsan kendi evine bir şeyler aldığını düşündükçe hayaller kuruyor, mutlu oluyor. Mesela ben basit bir sebze yıkama kabına dahi sevgiyle bakabiliyorum. Ama tüm çeyizliklerimin dışında beni en çok mutlu eden şu iki tuzluk nedense =) Düğün tarihi henüz kesinleşmeden çok çok önce, dışarı çıktığım ve Mudo mağazasını gezdiğim sırada görmüştüm. Tabi görür görmez hemen "çok hoş mutlaka almalıyım" diyip kasaya koşturmuştum =) Mutluluk güzel şey, herkes böyle küçük şeylerle, her daim mutlu olabilse keşke.


Tabi tüm bunların yanında bir de mutlu olmanızı sağlayan gerçek dostlarınız varsa bu da başka bir şans oluyor  insan için. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz şık kahve takımını, daha önce kendisine Nişan Yastığı yaptığım yakın arkadaşım, çeyizine koyarsın diyerek doğum günümde(Şubat) hediye etmişti. Karşılıklı kahve içer bol bol sohbet ederiz inşallah. Çok sevdiğim çeyizliklerimden birisidir bu takım da, İstanbul ve martı sevdalısı biri olarak daha güzel bir hediye alamazdım sanırım, kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın canım benim =)

12 yorum :

  1. Mutlu ve huzurlu günlerde kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlısı olsun şekerim..
    eksik bitmez.. bir evi sıfırdan dizmek kolay değil, üstelik zorlamana da gerek yok bence.. asıl düzen içinde yaşarken kuruluyor ve hep bunu almasaymışım yada şunu alsaymışımlar oluyor.. akışına bırak! sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Hepsini iyi günlerde kullanman dileğiyle tatlım. Yapılacakları, alınacakları sakın erteleme, zaman çabuk geçiyor şekerim ;) Bir bakıyorsun düğün günü gelmiş bile...
    Bu arada nişanlılık EN güzel dönem, tadını çıkarın.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Allah tamamına erdirsin inşallah..Evlenirsin ama hala eksikler hayaller bitmez , oyüzden kafaya takmadan olabildiğince almak lazım sanırım :) Gelinlik konusu her bayanın ortak fikri :) Düğünün en zor olayı..Ben bir gelinliğe vurulmuş , eşimin fiyatına üfff demesine rağmen almıştım :) Yine olsa aynısını yapardım herhalde ..İnsan kendisine yakıştırdığını , kafasına yatanı giymeli..
    Herşeyden önemlisi huzurlu , mutlu bir yuvanız olsun inşallah..geri kalan herşey teferruat ..Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Tuzlukları unuttum çok güzeller :) tabii kahve fincanlarıda , sağlıklı günlerde kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. gelinlik konusunda sana katılıyorum. evet özel bir gün ama onunda bir ortalaması olmalı.. iyi düşünmüşsün.
    dilerim hem fiyat olarak uygun, hem de en güzel gelinlik senin olur:))
    çeyizine aldıkların çok şirin ve şık.
    güzel günlerde kullan.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. resim defterim: çok teşekkür ederim tatlım =)

    T.C Nilgün Komar: evet canım sanırım evin yerleşmesi ve içindeyken nelerin eksik olduğunu görmek gerekecek =) Akışına bırakmak biraz zor olacak sanırım benim için =))

    janjan: cok teşekkür ederim canım =)

    funda ceyhan: elimden geldiğince ertelememeye calısıyorum. Yalnız nişanlılık dönemi en güzeli diyince evlilikten biraz korktum =) Sağol canım çok teşekkür ederim tavsiyelerin için =)

    beşparasız: inşallah canım, benim kafaya takmamam biraz zor da olsa =)inşallah canım en önemlisi mutluluk huzur =)

    asortik: kesinlikle canım, inşallah bulabiirim aradığım gelinliği. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. BEN GEDLIM MEİKA :) HERSEYC OKKK CICILIBICILI..

    YanıtlaSil
  10. gelinlik almaya gittiğimizde hayalimdeki geliinliği gördüm denedim çok beğendim ama kayınvaldem ama bu çok sade deyip kokoş bişey seçmişti.o zamanın saflığıyla olur demiştim.ve dahada zayıfladığımdan göğüslerine pamuk tıkılmış koca kol kesimlerinin içinde kaybolmuş bir halde omuzlarım çöke çöke giymiştim o gelinliği ki çok pahalı bişeydi balayı yapacak kadar.ucuz yada pahalı önce içinin ısınması ve seni tıpkı kübist tuzlukların istanbul fincanların gibi mutlu etmeli.
    dilerim hayalindeki gelinliği tez zamanda veee çok güzel fiyata bulursun .ayakkabıya gelince bence seni bulacak merak etme:)
    mutluluk içinde yüzeceğin bir evlilik diliyorum mekilam.kucak dolusu sevgiler o tatlı telaş içinde...

    YanıtlaSil
  11. Bernardo'daki seçimini beğendim. Mutluluklar dilerim.. ;)

    YanıtlaSil
  12. the bircan: hoşgeldin canım =)

    alanay yıldırım: öyle güzel bir açıklama ile tavsiyede bulunmuşsun ki, çok teşekkür ederim canım =)

    biri yok mu: teşekkür ederim

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)