11 Haziran 2013 Salı

Bu Aralar


Bu aralar pek bir telaşlıyım, aslında sanırım bu telaşlı halim düğün gününü atlatmadan pek geçeceğe benzemiyor. Çevremdeki çoğu kişi sakin olmamı, her şeyin kısa bir sürede halledilebileceğini söylese de bence atladıkları önemli bir nokta var. O da benim zor beğenmem. Tamam belki beğenilerim diğer kişilere güzel gelmeyebilir; "Bu mudur yani?" dedirtebilir ancak renkler ve zevkler farklıdır. Aslında kafamda çizdiğim resmi oluşturmaya çalışıyorum ve bunun için araştırmadan, iyice düşünmeden, seçmeden yapamıyorum. Biraz da plancı, programcı bir yapım var. Yani her şey; yanlarında tik kutusu olan listedeki yapılacaklar gibi adım adım tamamlanmalı, bir kenarda hazır olmalı. Karman çorman haldur huldur yapılan işlerden nefret ediyorum. Yemek yaparken, pasta vs yaparken dahi tezgahta, masada bir düzen oluştururum kendimce, sonrasında hazırlarım yapacaklarımı.
Tüm bu düşüncelerin arasında gelinlik, ayakkabı  [  Gelinliği bulurum da, aradığım ayakkabıyı bulamayacağım diye bir düşünceye kapıldım ama,bakalım hayırlısı  =(  ]   arayışlarım da sürüyor.Gelinlik denemeleri sırasında, haklı tavsiyelerini kesinlikle dikkate alıyorum görevlilerin, ancak bazen bu öyle bir noktaya ulaşıyor ki, sanki giydirmeye çalıştıkları benim hayalimdeki değil de kendilerinin hayalindeki gelinlik. Bilirsiniz; şu kısmı bol geldi, şu kısmı dar oldu ,boyunu şöyle yapalım vs bunlar gayet doğal uyarılar, tavsiyeler. Ama "Şurasına bir gül ekleyelim, şurasına taşlar serpelim, duvağı şöyle olsun..." muhabbetlerinden hoşlanmıyorum, içten içe agresifleşiyor, sinirleniyor, zaten stresli,dinamit gibi olan ruh halimi zor frenliyorum. Bazen yorgunluktan öyle bir hal alıyor ki "Acaba cidden şurasına bir şeyler eklense mi" diye düşünür buluyorum kendimi, tabi sonradan toparlıyorum. Evet, her gelin güzel olmak ister ancak ben, başkaları gelinliğimi beğenecek mi diye bakmıyorum artık konuya, kendimi nasıl görmek istiyorum, nasıl bir gelinlik düşledimse onu arıyorum. Mobilya ve diğer eşyalar için de bu durum geçerli, kimi zaman annem ile bile fikir çatışması yaşadık, klasik çizgiden farklı olan seçimlerimi başlangıçta yadırgadı sonrasında alıştı, yadırgayanlar daha da olacak çevremden biliyorum. Ama dediğim gibi, kısmet olursa, kurulacak o yeni yuvada ben ve eşim yaşayacak, önemli olan bizim seçimlerimiz. 
Evlilikle, evlilik hazırlıkları ile, annelik ile ilgili yazılan yazıları bloglardan (gerçek deneyimlemiş kişilerden), blog yazmaya başladığım zamandan bu yana sürekli okudum. Ve artık içinde olduğum için, her şeyi daha net görebiliyorum. Gerçekten yazılanlar doğruymuş.Sorun şu ki bizim insanımız her konuda en iyi bilgi sahibinin kendisi olduğunu sanıp bunu karşısındaki kişiye kabul ettirmeye çalışıyor. Dayanamayacağım tutumlardan birisi budur. İhtiyacım olduğunda zaten fikir danışırım, akıl akıldan üstün olabiliyor sonuçta. Ancak durum illa ki söylenenin yapılmasını bekleme moduna girdiğinde, benim modum da agresif  Mekila haline dönüşüyor =) Dediğim gibi tavsiyelere, deneyimlere, yol göstermelere saygım sonsuz; ancak biraz da karşıdaki kişinin ne istediğini, ne düşlediğini dinlemek gerek bence.
Ha ha ha =) yalnız öyle bir öfke ile yazdım ki, bu yazıyı okuyan gelinlikçiler "Aman, bize gelme" diyecek sanırım =)
Her neyseee, geçenlerde arkadaşlarla görüşme fırsatı bulmuş Adana sıcağında nereye gitsek ne yapsak diye düşünürken; en iyisi soğuk soğuk dondurma yemek deyip, yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz nefis dondurma tabağının sunduğu kalorileri kabul ettik efendim =) Soldan sağa sırasıyla; çikolata parçacıklı çikolatalı, karamelli, ve muzlu dondurmaaa =) Memnun kaldık beğendik mi? Eveeet.


Paylaşmak istediğim bir diğer konu da, fotoğrafta anlaşılabilineceği gibi aldığım makyaj malzemeleri hakkında. Uzun yıllardır makyaj temizleyici olarak yine L'oreal 'in yüz ve göz makyaj temizleme sütünü kullanıyordum. Çok da beğenerek kullandığım bir üründü. Bittiği için de yenisini almak gerekti tabi ki, ancak nereye sordumsa bir türlü bulamadım. Ya tükenmiş oluyor ya da yok oluyordu. Sonuçta bir şekilde temizleyici almam lazımdı. Sonra "temizleme suyu" ile tanıştım. Başlangıçta ne yalan söyleyeyim çok tereddüt ettim. Önceden kullandığım ürün krem kıvamındaydı ve bu ürünse bildiğiniz su gibi görünüyor. Yani bir kaç defa kullanınca bitecek veya rimel, eyeliner vs temizlemeye gücü yetmeyecek gibi duruyordu.Ve tereddütümü azaltan tek nokta ürünün yine L'oreal marka olmasıydı. Alış verişimi yaptım, eve döndüm ve makyajımı silmeye koyuldum, sonuç? Muhteşem! Ben çok memnun kaldım.Aynen üzerinde yazdığı gibi; yüzünüzü ovalamaya, hırpalamaya gerek duymadan, 2 - 3 silme hareketi ile tertemiz yapıyorsunuz.
Ancak her ürün, herkese uygun olmayabilir, o nedenle eğer almayı düşünürseniz, araştırın, sorun, öğrenin. Aldığım diğer makyaj malzemesi ise yine L'oreal true match kapatıcısı, ben 2 numara; Vanilla olanı tercih ettim.
Son olarak da Flormar kalem eyeliner. Likit eyeliner'ı genelde gece makyajında kullanmayı tercih ediyorum, günlük makyajda uygulaması ve temizlenmesi daha kolay olan kalem eyeliner'lardan yanayım. Daha önce Maybelline'in kalem eyeliner'ını kullandım, oldukça yumuşak bir yapısı vardı, bu nedenle her kullanım öncesi ucunu açmak gerekiyordu, çok çabuk tükenmesi hoşuma gitmediği için eski tercihime geri döndüm. Göz kalemi, kalem eyeliner gibi ürünlerde ucu kalemtıraş ile açılan türleri tercih ediyorum. Çünkü daha önceleri asansörlü ürünlerin sonuçlarından pek memnun kalmamıştım. 
Şimdilik bu kadar, inşallah bir sonraki yazımda; daha sakin daha mutlu haberler ile gelirim =)

6 yorum :

  1. dondurma aman allahımm ımmmmm canım cektı :D

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun :)
    tatlı telaş bunlar..

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL... bir o kadar da zor günler elbette... Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  4. the bircan: =)

    merve sevim: teşekkür ederim tatlım

    emine öztürk: evet kesinlikle, teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  5. bizim milletce huyumuz bu zaten.biliriz birde üstüne dayatırız:)ama aldırma.gün ikinizin günü olacak.düğün hatıraların kesinlikle size özel ve hatırlarken pürüzsüz olmalı.insanları mutlu etmeye kırmamaya çalışırsan benim gibi düğün videosunu bile seyretmek istemezsin emin ol.sadece tek tavsiyem olabilir nacizane:asabiyetini özellikle ailene yansıtmamaya çalış.en çok annemi üzmüşüm.şimdi hatırlayınca tanımadığım insanları üzülmesin diye verdiğim gayreti tek hak eden aslında yine ailen oluyor.
    tatlıyı görünce harbiden canım çekti.neyseki zulada albeniler var ben gidip onlara dalayım:)
    selam ve sevgiler ve kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim tavsiyelerin düşüncelerin için.

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)