5 Haziran 2013 Çarşamba

Gül Kolye


Mint Yeşili Kolye başlıklı yazımda yaptığım o kolyenin, aklıma farklı fikirler getirdiğini belirtmiştim. İşte bu Gül Kolye de bu fikirlerden birinin sonucu oldu. Kurdele ile gül yapımına ve görünüşüne takılı kaldım şu sıralar, sanırım birçok yerde kullanacağım.
Tarsus'ta Kahvaltı yazımda bahsetmiştim bir kaç günlüğüne Tarsus'ta bulunduğumdan. Giderken de bazen, aklıma eser, yaparım bir şeyler ve yengeme ya da Ela kuzucuğuma götürürüm. Bu defanın talihlisi yengem oldu =) Kendisi her bayan gibi, aksesuarları çok sever. Kolyeyi görünce de çok beğendi, ben de mutlu oldum, ertesi gün işe giderken hemen takmış, çevresinden de oldukça beğeni almış. Daha da bir mutlu oldum bunu duyunca.
Hemen fotoğraflıyayım istedim; modellikte yaptı yengoşum sağolsun =)


İki fotoğrafta da farklı renk tonlarında görünmüş, ancak asıl rengi ilk fotoğrafta göründüğü gibi. 2. fotoğrafta netlik ve ışık ayarı iyi olmadığı için sonuç daha farklı oldu =( 
Ama en azından kolyenin takıldığında nasıl göründüğüne dair yeterince açıklayıcı oluyor sanırım.
Ve bu son olmayacak gibi, yani farklı renklerini de yapmayı düşünüyorum inşallah bu kolyenin. 
Bakalım zaman ne gösterecek =)

7 yorum :

  1. Çok güzel devamını bekliyorum...sema

    YanıtlaSil
  2. enfes olmuş bu kolye mekilam.ellerine sağlık.ve kandili mübarek olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Böyle güzel bir blog varmış da beim haberim yokmuş..:))
    Bloğunuza bayıldım artık yakından takipçinizim.. El emekleriniz harikalar icdden.. Hemşerim benim..:))
    Ben de Tarsusluyum..:))
    Sizi de bloğuma bekliyorum..
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yapmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. sema: teşekkürler canım

    alanay yıldırım: teşekkür ederim tatlım

    miyav kedicik: hoşgeldiniz bloguma, beğenmenize sevindim, hemşeri çıkmak da çok hoş oldu =) hemen uğruyorum blogunuza =)

    selda akçay: teşekkürler güzelim =)

    YanıtlaSil
  6. çok şık, renkler çok güzel.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)