31 Temmuz 2013 Çarşamba

Çekiliş Sonucu

Katılma durumu net olmayıp da maille ulaştığım arkadaşlar ve son anda dahil olan arkadaşlarla birlikte net çekiliş listesi şu şekildeydi;

1- Miyav kedicik
2- Güner Yapku
3- ada ve deniz
4- ebru bayrak
5- pervin
6-jasea
7- perihan
8-susamcorekotu
9- azize
10- kırmızı evin cadısı
11- Funda ceyhan

Ve random.org 'da yaptığım çekilişin sonucuuuuuuuuu;

1 numaralı sırada yer alan arkadaşımız, Miyav Kedicik ! 
Tebrik ederiiiiiiiiiim =)

Yıldız Çalışkan arkadaşımızı yorumunda netlik olmadığı için ve mail ile kendisine ulaşmaya çalıştığım halde başaramadığım için dahil edemedim.
Kazanan şanslı arkadaşımız bana mekilaningezegeni@gmail.com adresimden ulaşırsa hediyesine nasıl kavuşacağına dair ayrıntıları bilgileri paylaşabiliriz.
Katılan yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim. 

2 yorum :

  1. Hala inanamıyorum çok şanssızımdır. Aman bunu kızımın şansına katılmıştım ameliyat oldu biliyorsunuz yatıyor şu an.. Aman ne diyim çok çok teşekkürler ediyorum çok mutluyum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sizi mutlu edecek bir neden oluşturmuşum ya asıl ben çok sevindim, güle güle kullan canım benim

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)