28 Ağustos 2013 Çarşamba

Gelin Damat Kadehi

Düğün zamanı yaklaştıkça, hissettiğim heyecan mı endişe mi bilemez oldum. Hani herkesin hayalinde yarattığı bir düğün vardır ya, işte onu gerçekleştirebilmek için çabalıyorum. Tabi ki başkaları tarafından da beğenilecek, herkesin eğlenerek ayrıldığı bir gece olsun istiyorum ancak en çok da kendim için planlar düşünüyor, hazırlıklar yapıyorum. Ve amacım düşlediğim her bir detayı gerçeğe yaklaştırmak. Endişem de aslında bu yüzden. "Acaba şu da mı olsaydı, şunu neden düşünememişim..." demek istemiyorum.
Ve şu sıralar kafamdaki küçük ayrıntılar ile uğraşıyorum. Söylediğim gibi, belki de o karmaşada, o kalabalıkta kimsenin dikkat etmeyeceği, önemsemeyeceği, ancak benim mutlu olmamı sağlayacak ayrıntılar bunlar. Bir çok yerde farklı versiyonlarını görmüş, hatta kendi düğününüzde kullanmış olabileceğiniz bu süslü kadehler gibi mesela. 


Bir benzerini nette dolaşırken gördüğüm bu kadehlerde en çok hoşuma giden ayrıntı gelin ve damadın soyadlarının yer almasıydı. Yeni bir soyadını kullanma fikri halen garip gelse de biliyorum ki alışacağım. Ancak ilk zamanlarda, herhangi bir yerde, kurumda vs adımı soyadımı sorduklarında ilk tepki ile eski soyadım düşecektir dilime, ama o anların da kendine özel bir hatırası oluşacaktır değil mi =)


Karşınızdaaaaa "Bay ve Bayan Yıldırım" =) 

Kadehleri süslerken biraz zorlandım, simetri konusunda problem yaşadım, ancak ilk kez böyle bir çalışma yaptığım için kusurları görmezden gelmeye çalıştım. Şu an için düğün töreninde kullanmayı düşünüyorum kadehleri, fakat, aşırı stres altındaki fırtınalı ruh halim o gün neye karar verir, sağı solu belli olmaz. Belki daha iyisini, daha farklısını hazırlamaya çalışırım, belki de bu ayrıntıyı umursamaz hale gelirim. Bakalım onu düğün günü göreceğiz artık =)

8 yorum :

  1. Öncelikle kolay gelsin, zaman azaldıkça endişe stres de artar bilirim. Ama sen en güzel yerde en güzel düğünü yapsan da herkesi memnun edemeyeceğini biliyorsundur zaten. Sadece o anları kaçırmadan zevkine vararak yaşamaya çalış. Kimse için değil kendin için, çünkü o akşam öyle çabuk bitiyor ki, insan üzülüyor, tam gevşeyip eğlenmeye başlarken bitiyor :) O yüzden bence sen sen ol en başından itibaren eğlenmeye başla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin bu konudaki tavsiyelerin öyle hoşuma gidiyor ki, çok çok teşekkür ederim, gerçekten stresimin azalmasında payın büyük oluyor =)

      Sil
  2. Çok cici olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. kolaylıklar diliyorum sevgili mekila.kadehler gayet güzel olmuş bence.kullanmalısın.sevgili ebruyada katılıyorum her anının tadını çıkar.sonuçta bir daha yaşanmayacak anlar onlar ve çok da özeller.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tavsiyeleriniz kesinlikle aklımda bulunacak, çok teşekkür ederim canım

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)