14 Ağustos 2013 Çarşamba

Taraftar Anahtarlıkları


Daha önceleri keçeden yaptığım taraftar anahtarlıkları çoğunlukla Galatasaray taraftarları içindi. Bu defaki anahtarlıklar ise Beşiktaş ve Karşıyaka Spor Kulübü taraftarları için oldu. Aslında düğün, çeyiz vs hazırlıkları dolayısı ile epeydir sipariş almıyor, bu tarz çalışmalar yapmıyordum. Ama bir şekilde yine daldım renkli keçe dünyasına.


Şu an Tarsus'tayım, bir süre daha Adana'da olmayacağım, benim için de biraz değişiklik oldu böyle olması. Aah bir de şu yirmilik diş ağrısı olmasa. Kimi insanda hiç çıkmaz, kimisinde 1 veya 2 tane çıkar. Ama ben 4 adet yirmilik diş çıkardım ve bir tanesi çekim sonrası 15 gün süren dehşet ağrılar yaşatarak , bir diğeri de normal bir çekimle kendi yollarına gitti. Ancak çene yapım küçük olduğu için şu an çıkmaya çalışan 3. diş ise ; "Çene eklemimle nasıl bir çiğneme yapacağım da eklem yerinde çıkmaya çalışıyor bu diş! " dedirtiyor. Çoook fena ağrı yapıyor. Tek çare yine çektirmek =(  Yeni çıkan sağlam bir dişi çektirmek mecburiyetinde olmak da garip bir durum işte. Hayırlısı bakalım ...


Bu arada blogum çoktan 3 yaşını bitirmiş de benim haberim yok. Ancak bunun böyle olabilmesindeki en önemli etken tabi ki yazılarımın bir yerlerde birilerine ulaşıyor olması. Yani en büyük teşekkürü sizlere borçluyum. Arkadaşlıklarınız, yardımlarınız, destekleriniz ve ayırdığınız değerli zamanlarınız için çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız ve birlikte nice güzel yıllara, nice güzel yazılara inşallah.

4 yorum :

  1. geçmiş olsun Mekilacım, diş ağrısı dayanılır birşey değil, bloğunun yeni yaşı kutlu olsun ve yeni çalışmançok güzel, kusursuz, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım benim inşallah hep beraber güzel yıllara =)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Mekila.. :(
    Buarada yorum yapmıyorum diye sanat eserlerini takip etmiyor değilim. Çok başarılı, tebrik ederim.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok mutlu oldum sanat eseri benzetmeniz sayesinde, çok teşekkür ederim =)

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)