10 Eylül 2013 Salı

D.I.Y : Gömlek Yenileme (Kurtarma)

Yine uzun uzun aralar ile yazıyorum yeni yayınlarımı, eskiden her gün mutlaka yeni bir şeyler paylaşırdım =(  Şimdilerde ya zaman bulamıyorum veya kafa yorgunluğu ağır basıyor. Ama üzülüyorum ihmal ettiğim için bloğumu.
Düğün yaklaştıkça kafamın dolu hali, ruhumun stres rüzgarları ile agresifleşmesi de artıyor. Ne zor işlermiş hazırlık aşamaları. Bilmiyorum belki de ben çok dalıyorum ayrıntılara. Gelinlik sonrasında ayakkabımı da bulabildim aradığım şekilde. Şimdilerde nedime taçları ile uğraşıyorum, nedime sayısını fazla tutmamaya çalıştım o nedenle bir kaç kişiye hazırladığım için sorun olmuyor . Zaten çok gösterişli şeyler değil yaptıklarım, oldukça sade taçlar. Düğünde gösterim için fotoğraf slaytımızı da ben hazırlıyorum, İstedim ki özenli ve gerçekten bizi anlatan bir çalışma olsun, dilerim salonun yayın yapan sistemi ile uyumlu olur da sorun çıkmaz. Yoksa o gece öylesine sıralanmış, alelade seçilmiş bir şarkı eşliğinde ruhsuz şekilde geçecektir fotoğraflar ekrandan =(
Kına kesesi veya nikah şekeri için de bir şeyler yapmayı düşündüm ancak o noktada artık HAYIR! dedim , çünkü bunca işin yoğunluğun içinde 300 - 400 kişilik bir kalabalığa oturup da el emeği keçe çalışması vs yapabileceğimi sanmıyorum.  Bu durumda mecbur hazır satılan seçeneklere yönelmeyi düşünüyorum, hiç istemesem de. Şu noktada daha çok, seçtiğim ev eşyalarının, tam olarak düşlediğim gibi olmasa da ona yakın tarzda bütünlüğünü sağlayabilmesi için çabalıyorum bir de. Mobilya tamam da halı beğenemiyorum =) Aslında canımı sıkan en önemli konu, ev bulamayışımız, ilanlardan bak bak, gez gez gör, nişanlım da ben de bitmiş durumdayız. Hayırlısı diyor yine de araştırıyoruz, bakalım sonuçları ilerleyen zamanlarda anlatırım zaten.



Asıl konuya gelecek olursam, daha önce kendisine nişan yastığı yaptığım canım arkadaşım, çok sevdiği bir gömleğinin kazaya kurban gittiğini ancak atmaya da kıyamadığını, kurtarıp kurtaramayacağımızı sormuştu bana. Ki bu soruyu soruşu aylaaaaaaar önceydi. Ah canım nasıl da sabırla bekledi beni =) Kuzum, geç oldu ama inşallah güzel olmuştur da beğenirsin.  
Nasıl bir şeyler yapacağıma karar veremiyordum. Keçe kullanmak riskli, dantel de kaba olabilir diyerek boncuklarda karar kıldım. Zaten gömlekteki beyaz minik puantiyelerle de minik cam inciler uyumlu olurdu. Fotoğraftan da gördüğünüz gibi üzerinde lekeler vardı. Yalnızca lekelerin olduğu kısma müdahale edince gömlekte bir eksiklik oldu. ben de dengeyi cep kısmına da bir şeyler ekleyerek sağladım.

 
Yapım aşamasında "Tamam boncuk kullanacağım da nasıl bir desen çözüm olur." diye düşünürken, küçük bir kağıtla kalp şeklinde kalıp yapıp içini boncuk dikerek doldurdum. Biraz zaman aldı ancak sonuçtan ben memnun kaldım. Bakalım gömleğin asıl sahibi nasıl bulacak =)
 
 
Gömlek üzerinde inci hakim olunca eski düğmeler görüntüyü bozan bir unsur haline gelince ona da düğmeler yerine onlara eşit boyutlarda iri inciler dikerek çözüm bulmaya çalıştım. Hem daha uyumlu hem de daha şık bir görüntü olduğunu düşünüyorum.
 
 
Yenileme aşamasını bitirir bitirmez, gün ışığını kaçırmadan karelemeye çalışınca , daha ütülemeden çıkmış oldu karşınıza çalışmam.  O nedenle fotoğrafta gördüğünüz kırışıklıkların kusuruna bakmayın =)
 
 
Yeni gelişmelerle yeniden görüşmek üzere, mutlu haftalar herkese...

16 yorum :

  1. Kalp şekilleri çok hoş olmus cnm emegıne saglık sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzelim

      Sil
  2. çok hoş olmuş canım çok beğendim çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar da şeker gibi olunca daha bir mutlu oldum

      Sil
  3. kurtarma degıl saha kaldırmak olmuş bu bayıldım bayıldım :D
    bende ısyıyorum banenne :D
    elıne sağlık canım banda beklerım sevgıler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooov bayıldım bu benzetmeye, çok teşekkür ederim beni şımartın ayrıca =)

      Sil
  4. Çoook güzel olmuş, çok beğendim.eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için ben teşekkür ederim canım

      Sil
  5. çok güzel olmuş emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım =)

      Sil
  6. valla iyi ki gömleğe bişey olmuş da bunu yapmışsın harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman arkadaşım duymasın, gömleğim eskiden güzel değil miydi yani der =) şaka şaka. çok teşekkür ederim canım

      Sil
  7. aaa harika olmuş :) ben de yapayım bari :) harikasınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yap, yenilensizn eskileeer =)

      Sil
  8. gömlek harika olmuş.. benim de kurtulmaya ihtiyacı olan bir gömleğim var, fikir edinmiş oldum böylece.. ellerine sağlık. Allah düğün hazırlıklarında da yardımcın olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen yetişmeli öyle ise imdadına =) boncuklar pullar yapın güzel güzel olsunlar. amin canım teşekkür ederim.

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)