26 Kasım 2013 Salı

Düğün Sonrası

Aylar öncesinden başlayan koşturmacalar, hazırlıklar, araştırmalar , düzenlemeler ardından; ışık hızında geçen ve "ne oldu, nasıl oldu, ne zaman bitti, geçti " dedirten, oldukça yorucu bir düğün ardından şu an balayındayız.
Hazırlık ve koşturmaca evresinde yeni yazılar yazamadığım için bulduğum bir iki dakikalık fırsatta, Adana 'ya döndüğümde paylaşacağım ayrıntıların haberini verip ; hem sizi biraz meraklandırmak hem de buralardayım, kaybolmadım demek istedim.



Şu anda, çalışanları gayet ilgili ve sıcak kanlı olan, çoook çok rahat ettiğimiz ve detaylarını uzuuuun uzadıya sonraki yazılarımda kaleme alacağım bir oteldeyiz. Hatıra olması adına kendimiz için, bilgilendirme olması adına da sizler için bol bol fotoğraf çekiyorum. Yeniden görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın, herkese sevgiler.

8 yorum :

  1. hayırlı ve de uğurlu olsun :)
    Mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım =)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Az kaldı tatlım geliyor yeni yazılar.

      Sil
  3. hayırlısı olsun canım :) manzara da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederiz güzelim.

      Sil
  4. evlendin demek hayırlı uğurlu olsun çok mutlu olursun inşallah mekilam.aile olmak güzel ,allah her gününüzü balayı tadından yaşatsın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım evlendim, amin ne güzel dualar bunlar böyle teşekkür ederim.

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)