10 Aralık 2013 Salı

Düğün ve Detaylar

 Merhabalaaaar =) "Nerelerdesin seeen, hani düğün hakkındaki yazın nerede ?" dediğinizi duyar gibiyim. Önceleri hazırlık evresi, telaşlar derken yazmaya fırsat bulamayan ben, şimdilerde de evlilik dolayısı ile (Yaptığınız değerli yorumlara geri dönüş yapamamamın en büyük nedenidir ayrıca)  fırsat bulamıyorum =)
Henüz 17 gündür evli olduğum; bunun 4 günü kadarı balayı, 2 - 3 günü yemek davetleri vs için gittiğinden, daha yeni yeni evimizdeki düzeni oturtabiliyoruz. Halen neyi nereye koyayım, ne eksiğimiz var bunlar ile uğraştığım oluyor. Çeyiz hazırlarken; tamamlandı, eksik yok sanıyor insan ama gün geçtikçe ihtiyaç duyduğun bir şeyi arayıp da bulamadığında "Aaa onu almayı nasıl unutmuşuz yahu, bu da unutulur mu ?" diyiveriyor insan. Mesela şişe açacağını unutmuşuz, bir kaç gün çatal vs ile açtık maden sularımızı =)
Neyse efendim geleyim düğün detaylarınaaa =)
Yine düzenlemeden duramadığım bir nokta daha. Gelin arabası süsleri; ne olursa olsun kendine özgü olma isteğimden işte bu konuya da el atmıştım düğünümde. Klasik, bilindik, alışılmış "Evleniyoruz, Mutluyuz" yazılarından kaçmaya çalışırken, ben bişiler yaparım ki, güzel de olur herhalde diyip işe koyuldum.
 
 
 Öncelikle; mutlu çiftlerin isimlerinin baş harfleri için asılan kağıttan süsler yerine, daha renkli ne yapabilirim diye düşündüm. Her zaman olduğu gibi ilk aklıma gelen; demirbaş malzemem keçeden bir şeyler hazırlamak oldu. Beğendiğim yazı fontlarından birini seçip yeterli boyutlarda çıktısını aldıktan sonra, kesme yapıştırma işlemlerini de tamamlayıp, arka planlarına da uygun büyüklükte bir kalp kestim. Böylece gelin arabası arka yazısının ilk bölümü tamamlanmış oldu.
 
 
 
Ardından sıra gelmişti, nasıl bir yazı yazacağıma. Bildiğiniz üzere  dilimizdeki "Evleniyoruz, Mutluyuz" yazılarının bir değişik versiyonu "Just Married" cümlesi de yabancı dildeki hali.  Daha önce bir yerde gördüğüm (ki uzun zaman önceydi) ve esprisinden dolayı aklımda yer edinmiş Just Married ve Mürüvvet karışımı olan "Just Mürüwedding" cümlesini yazmakta karar kıldım =) Elbette rengarenk ve neşeli bir şekilde olmalıydı. Yine aynı şekilde yeterli boyutlarda çıktısını hazırladığım harfleri, belli renk düzeni içerisinde keserek, kalın bir kurdele üzerine yapıştırdım. Bu sayede aracın arkasına asılması daha da kolaylaştı.
 
 
İşte sonuç =)
Her ne kadar özenle hazırlamış olsam da süsleri, arabayı süsleyen çiçekçinin azizliğine uğramıştık ve yine her şeyin kontrolümde olmadığını görmüş oldum =( Yukarıdaki fotoğrafta sol üstte, kalpli baş harflerin altından geçmesi gereken bağlantı kurdelesi, yazı düşmesin denilerek üstten geçirilmişti =(
Fotoğraf net ve güzel olmasa da genel görünüm olarak anlaşılabiliyor.
Aaah ah gelin olmayacaktım da ne de güzel çekerdim ben o fotoğrafı, aman kuzen kızmasın =) Neyse buna da şükür bir çeken olmuş da araba süsümüzü , hatıra kaldı bize.
Kuzeeen teşekkür ederim fotoğraf için =))
 
 
"Just Mürüwedding" demişken geleyim düğünümüzün facebooktaki etkinlik duyurusuna. Etkinlik fotoğrafımızı; başını oldukça ağrıttığımız, zaman ve emekleri için çok teşekkür ettiğimiz bir dostumuza çizdirdik. Çizim dışında kalan yazıları, süslemeleri biraz tebessüm oluşturması için film afişi tarzında yapmaya çalıştım.
 Aslında amacımız düğün davetiyemizde karikatürlerimizin yer alması idi, ancak daha sonrasında bazı nedenlerden dolayı vazgeçtik. Bu noktada yeniden ben devreye girdim =)
Bize özgü bir davetiyemiz olsun dedik, o nedenle de bilgisayarda, benim tasarladığım davetiyeyi bastırdık. [Yazılarını sansürlediğim zaman davetiyenin güzelliği gittiği için davetiyemizi buraya koyamıyorum =) ]
 
 
Şimdi bu dizi dizi paketler nedir diyenleriniz olabilir. Aslında başlarda duyduğumda bana da garip gelmişti ancak herkesin her yörenin farklı bir göreneği geleneği vardır. İşte eşimin memleketinde de düğün daveti "okuntu" denilen havlular ile düğün yapılacak yerin adresini içeren bir not ile yapılırmış. Bizde ise bilindik düğün davetiyesi dağıtılarak yapılıyor. Bu nedenle düğünümüzde iki farklı davet yapıldı, eşim tarafına okuntular ile, bizim tarafımıza ise davetiyeler ile.
Okuntuların daha hoş görünmesi için hazır satılan ağzı bantlı şeffaf poşetler aldık, üzerine iliştirilen notu ise yine ben tasarladım =)
 
 
Veee bu da gelinliğim altına tercih ettiğim ayakkabım, kırmızı =) Başlangıçta söylediğimde çoğu kişi yadırgadı bu durumu. Ancak ben kararlıydım; buketim kırmızı güllerden, ayakkabım kırmızı ve makyajım da abartısız, yalnızca dikkat çeken kırmızı bir rujdan oluşacaktı. Böylelikle de bütünlüğü sağlayabilecektim.
 
Henüz hazır olmayan gelinliğim =)
 
Gelinlik provalarımdan bir kareeee =)  Aslında gelinliğimi hazır almayı istediğimi fakat dilediğim modelde bulamadığım için diktirmek zorunda kaldığımı yazmıştım. Doğal olarak da acaba istediğim gelinliği yapabilecekler mi endişesini yaşamıştım. Ama ben sonuçtan da ilgiden de çok memnun olarak ayrıldım Emel Engin - Gözde Moda Evi 'nden. Bu moda evini de sevgili Hikmet arkadaşım sayesinde bulmuştum, yeniden çok teşekkür ederim kendisine. Ayrıca Gözde Moda Evi'ndeki Nevin ablaya da sonsuz kez teşekkür ederim ; benim gibi telaşlı kararsız, zor beğenen bir gelini dahi mutlu edebildiği için. Adana'da iseniz ve gelinlik arayışındaysanız gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz, tavsiyemdir =)
Şimdi bu fotoğrafı koyunca yeri gelmiş oldu, öyle ise onu da yazayım. Bir önceki yazımda kınamıza dair detaylardan bahsetmiştim. İşte o yazımda yayınladığım fotoğraflarımda aynen bu fotoğrafta olduğu gibi yüzümü gizlemiştim. Adını belirtmeyen bir kişi de ;
" Profilinde zaten fotoğrafın varken kına fotonda yüzünü kapamaya çalışmanın mantığını açıklayabilir misin?" demişti. Ben de biraz sert de olsa cevaben:
 
demiştim.
Her ne ise, olsun ben yine de fotoğraflarımıza yer vermeye çalışacağım =)
Yüzlerimizi gizlemiş de olsam da =)

 
  Ta daaaaaaa =)  İşte bu da dış mekan fotoğraf çekimlerimiz sırasından bir kare ve gelinliğimin bitmiş hali =) Oldukça sade, taşsız, simsiz, parıltısız. Tülden çiçeklerle bezeli, yalnızca bu çiçeklerin ortasında inci taneleri olan bir gelinlik. Hayalimdeki gelinliğin somut hali =) Düğün sonrasında askıdayken dahi dönüp dönüp baktığım, yeniden yeniden giymek istediğim gelinliğim =)
Gelin buketimi de çekimler sırasında yardımcı olan asistan arkadaşın elinde görebilirsiniz.
Saç modelim, kınadaki model ile oldukça benzer göründü ancak benim topuz modellerine karşı oldukça fazla antipatim olduğu için bu şekilde tercih ettim, gayet de memnun kaldım, gayet de rahattım, duvak düşebilir türü yorumlar vardı, ancak hiçbir şekilde öyle olmadı. (Kuaför seçimimle alakalı detaylı bir yazıya daha sonra yer vereceğim.)
Dış mekan çekimlerimizdeki fotoğrafları şuradaki yazımda bahsettiğim fotoğrafçımın facebook sayfasında, yakın bir zamanda bulabileceksiniz.
   Bu arada düğün müziklerimizde; giriş için İbrahim Baştuğ'dan Beyaz Melek ve ilk dans şarkısı olarak da Nalan 'dan Aşk adlı parça tercihlerimizdi,bu ayrıntıları da belirtmeden geçmeyeyim dedim =)

15 yorum :

  1. maşallah mekilam maşallah mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün.herşey çok güzel gözüküyor senin içine de sinmiş ya daha ne olsun.
    bu arada herşeye karışan insanları anlamkta zorluk çekiyorumİster yüzünü gösterirsin ister acarsın bloğun sana ait istemiyorsa buyursun sağ üstteki çarpı onun olsun ama yok illa söylenerek moral bozacaklar.Boşver sen herşey güzel olmuş çok belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezobigoooom, teşekkür ederim, amiiin ne güzel dilekler dualar bunlar

      Sil
  2. mutluluklar canımmmmmm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzeliiim =)

      Sil
  3. Seni yakınen görmeyi çok isterdim şekerim ama maalesef davetiyemiz gelmedi ;)
    Her şey çok hoş görünüyor. Size ömür boyu mutluluklar dilerim canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah nasıl utandım şimdi, ben hiç düşünemedim Adanalı blog arkadaşlarıma da yollayayım davetiye :( çok teşekkür ederiiiz :D

      Sil
  4. vaaooovv bence kırmızı ayakkabı şahane bi tercih mekilamm! mutluluklaaar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, biraz tepkili karşılansa da ben mutlu oldum, istediğim buydu :D

      Sil
    2. Ayakkabının markası nedir?

      Sil
  5. Gayet hoş olmuşsun. Arabayı süsleyende göz ve nizam pek yokmuş dediğin gibi şeridi alttan geçirebilirdi. Ama buna rağmen neşeli ve renkli olmuş. Her evlenecek olana dediğim gibi, detaylar her zaman sürprizle çıkabiliyor o yüzden rahat olup keyfine varmak lazım. Eminim sende öyle yaptın, tekrar hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen keyfıne varmak gerek cunku her sey ışık hızında geçiyor o an :D

      Sil
  6. süper daha çok fotoğraf isteriz :D çok mutlu olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz darısı dileyen herkesin başına inşallah :D daha fazla fotoğraf fotoğrafçımın facebook sayfasında bulabilirsiniz.

      Sil
  7. mekilam tebrik ederim.tüm her şey bence muhteşem görünüyor başta sen! yaptığın süslemeler çok keyifli ve özgün olmuş cidden.ellerine sağlık.ne olursa nasıl olursa olsun önce mutlu olmanız önemli.evlilik hayatınızda size mutluluk ve sağlık dolu bir gelecek diliyorum canım.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beniiiiim çok çok naziksin teşekkür ederim. amiiin hepimiz mutlu olalım inşallah :D

      Sil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)