22 Ocak 2014 Çarşamba

Keçe Fotoğraf Aksesuarları

    Uzun zamandır kendim için yaptığım çalışmalar dışında keçe ile alakalı her hangi bir şey yapmamış ve gelen çoğu siparişi de geri çevirmekteydim. Gerek düğün öncesinde gerekse sonrasında oldukça fazla sipariş mesajları geldi ;  elimde olmadan, yoğunluk dolayısı ile kabul edemedim. Bunun için üzgünüm.
Ancak, yakın bir zamanda ( İzmir'e gitmeden önce ) yine böyle bir sipariş ricası içeren mail aldım ve nedendir bilmem olumsuz cevap veremedim. İzmir sonrasında salgından etkilenmiş , üşütmüş, rahatsızlanmıştım. Güç buldukça santim santim de olsa hazırlayıp, yolladım istenenleri.
     "Yahu hasta hasta uğraşılır mı" diyeniniz olabilir, evet uğraşılmıyor kesinlikle ve cidden kendimde hal buldukça bir kesik iki kesik diye diye hazırladım, ama ben bir şey için bir tarih veya vaat sunduysam bunu üzerimde dağ gibi yük görürüm. Ateşlendim, akşam vakti kalktık acile gittik benim aklımda hala sipariş ; bir yandan ateş kıvrandırıyor , bir yandan da "Ya ölüverirsem? Hadi öldüm tamam da yahu söz verdim hazırlayacağım dedim, şimdi ölsem kalsam sözünü tutmadı sanılacak" düşüncesi beynimi kemiriyordu. Ne zaman ki bitirdim çalışmaları , verdim kargoya paketi kafam rahatladı.
     Daha önce yazdığım Kına Gecesi ve Detaylar başlıklı yazımı okuyan ve kendisi de şu sıralar nişan hazırlığında olan Zehra hanım , kına gecemde fotoğraf çekimini daha eğlenceli hale getirmek maksadı ile yaptığım keçe aksesuarlardan edinmek istediğini belirtti. Dilediği sayıda ve modelde hazırladığım aksesuarların sonucu da işte bu şekilde oldu.


Dostlarım ve arkadaşlarımın bana söylediği gibi ; evlilik öncesi olan bu tatlı telaşların, güzel anların, elinizden geldiğince, olabildiğince tadına varın Zehra hanım. 
Gülümsemelerinizi  ölümsüzleştireceğiniz mutlu karelerde benim de bir katkım olmasını sağladığınız için teşekkür ederim. 
Mutluluklar dilerim.

7 yorum :

  1. çok güzeller Mekila'cığım.. ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  2. Şahaneler yaaa! Bi ara bu keçe işine ben de girmiştim dersini falan almıştım ama ııh beceriksiz olunca insan haha :) Yapanlara da hayran kalıyorum, hele de böyle yaratıcı olanlara! Süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , bayagı bir şımarmama neden oldu bu yorum =)

      Sil
  3. Her biri birbirinden şeker olmuş, bayıldım!! Keçe sevdam iyice depreşiyor böyle güzel şeyleri gördükçe.. Tebrikler :)

    Bana da beklerim! :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçe dünyasına bir girerseniz kesinlikle çıkış yok harika renklı bır dunya :D

      Sil
  4. Merhaba
    Keçeden yaptığınız fotoğraf aksesuarlarını nasıl kestiniz acaba kalıbı filan mı var?
    Çok muntazam olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)