15 Nisan 2014 Salı

Motifli Diz Battaniyesi

Başlığı, fotoğrafları görünce, sanmayın ki bu battaniyeyi ben ördüm. Örgü işleri ile çocukken işlediğim boncuklu basit oyalardan, yamuk dantel denemelerinden daha öte bir alakam yoktur. 240 adet motiften oluşan, el emeği göz nuru bu güzelim diz battaniyesini canım annem ördü. İçinde bir de anne sevgisi olunca, onun öpülesi parmakları dokununca her bir ilmiğine, düşünün artık bendeki değerini, yerini bu özel hediyenin, hatıranın.


Anacığım çok çabaladı havalar soğukken yetiştirmek için ancak Adana işte =) Yine de bahar yağmurları yağıyor, hafif bir serinlik olunca ben de salonumuzun baş köşesinde duran battaniyemi kapıp sarılıveriyorum. İstiyorum ki onca emeğin karşılığını; gereken özeni gösterip, her fırsatta kullanarak ödeyeyim.


Hep görürdüm dekorasyon bloglarında ya da dergilerinde motifli battaniyelerden. Öyle fotoğraflar olurdu ki, sanki o evin tüm samimiyeti, tüm sıcaklığı o renkli battaniye sayesinde gerçekleşmişti. Ya da ben öyle hissederdim. Büyük ihtimal de bu hislerim ve düşüncelerimden dolayı, hep istediğim bir şeydi böyle motifli bir diz battaniyesini bir gün gerçekleştiğini hayal ettiğim yuvamda salonumun baş köşesine yerleştirmek. 


İşte bu fotoğraflar da o hayalimin gerçekleştiğine bir kanıt =) 
Canım anneeeeeem; ellerine sağlık, emeğine sağlık. Üzerimdeki onca hakkının, emeğinin üzerine bir de böyle şeyler ekliyorsun ... İyice ağırlaştı omuzlarım. 
Seni çok seviyorum annem, iyi ki benim annemsin =)
Herkese, hayallerinin gerçeğe dönüştüğü güzel bir hafta dilerim.


5 yorum :

  1. Çok tatlı renkler, ben hayatta tığ işinden örgüden anlamam :) o yüzden yapana acaip imrenirim...

    YanıtlaSil
  2. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin.

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Geçen hafta da ben bitirdim böyle bi battaniyeyi "ben bitirdim fazla iddalı oldu" motiflerini yaptım yengem birleştirdi :) ilk tığ tutuşum zincir çekmeyi bile bilmezdim çok acemice oldu dikkatle incelendiğinde bi sürü hata var ama ilk el emeğim çok keyif veriyor baktıkca ve gerçekten çok işlevsel süs olsun diye değil sadece, anneciğinizin ellerine sağlık, çok güzel bir iş çıkmış ortaya iyi günlerde kullanın sizde... Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. anneciğinin ellerine emeklerine sağlık, iyi günlerde kullanılsın:)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş anneciğinin ellerine sağlık

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)