2 Haziran 2014 Pazartesi

Açelya Akkoyun ile Pril Lansmanı

Blog yazarlarının davet edildiği lansmanlar genelde İstanbul, Ankara, Bursa , İzmir gibi şehirlerde daha yoğun şekilde yapılmakta. Adana bu konuda ne yazık ki biraz geri kalmış durumda, öyle ki "blog yazarıyım" denildiğinde; ne olduğuna dair anlam verilemeyen gözler içeren bakışlar ile karşı karşıya kalırsınız. 4 yıldır blog yazıyorum ve bu süreç içerisinde yalnızca 1 defa davet aldım ve onda da ne yazık ki zaman uygunsuzluğundan dolayı yer alamadım. Bir diğerinden ise haberdar olamamıştım ki zaten katılan diğer yazar arkadaşlar pek de profesyonel bir organizasyon olmadığından bahsetti. İşte tüm bu nedenlerden dolayı biraz da ümitsizlik kaynaklı pek olumlu bakamıyordum Adana'daki programlara. 
Geçtiğimiz cumartesi günü ise ön yargılarımı, zincirlenmiş fikirlerimi kırarak bu defa gelen davete gitmeye karar verdim. Bu kararı vermemde iki önemli etken vardı tabi ki; birincisi Pril gibi köklü ve güvenilir bir ürüne dair bir program olması , diğeri ise çok sevdiğim ,kendisi ile tanışmaktan mutlu olacağım, güler yüzlü, sıcak kalpli bir oyuncu olan Açelya Akkoyun idi.
Çocukken Açelya hanımın dizilerini izlediğimde, yanağındaki kendine özgü gamzesine hayranlığımdan dolayı aynı gamzeden bende de oluşabilmesi için uzun bir süre yanağıma parmaklarım ile bastırmışlığım çoktur :) Çocukluk , nereden bilebilir ki gamzenin o şekilde oluşmayacağını :)


Pril'in yeni ürünlerini tanıttığı bu organizasyon, Türkiye çapında çeşitli şehirlerde yapılmakta. Daha önce gidilen şehirlerdeki blog yazarlarının yazısını da davete gitmeden önce okumam bazı fikirler açısından gayet yardımcı oldu bana. 
Pril'in ,Açelya hanımı Adanalı blog yazarları ile buluşturmasını fırsat bilip sevdiğim oyuncuya küçük hatıralar hediye etmek istedim. İlk olarak Beşiktaşlı olduğunu öğrendiğim için adını içeren bir taraftar anahtarlığı hazırladım. Sonra da hem kendi adını hem de kızı Alya'nın adını içerecek bir portföy çanta düşündüm. Çantanın adına da Alya dallarında Açelya çiçekleri dedim. Açelya çiçeğinin bir çok çeşidi varmış araştırırken de öğrenmiş oldum. Bunların içinden de keçe ile yapıma en uygun olanını seçtim. 


Sonuçta da işte böyle bir çalışma çıktı ortaya. Çantayı bitirdiğimde eşim, üzerinde yazılı olan ismi Açelya hanımın fark etmeyebileceğini söylediğinde ciddi anlamda üzülmüştüm ancak, çantayı kendisine vermek için uzattığım anda Açelya Akkoyun'un " Üzerinde Alya yazıyor" demesi beni öyle mutlu etti ki, emeğimin karşılık bulması, o sevinç anı muhteşemdi :) 
Lansman, nefis bir göl manzarasına sahip Onbaşılar Kebap'ta düzenlendi. Fotoğraf çekimine yeterli zaman sağlayabilmek adına 15- 20 dakika önce mekana gittiğimde blogunu okuduğum ancak kendisi ile tanışma fırsatı bulamadığım Bir Dilim Limon
 blogunun yazarı ile tanıştım ilk olarak ve birlikte bol bol fotoğraf çektirdik :) Çok sıcak kanlı çıtı pıtı bir insan kendisi. 


Sonrasında yine severek takip ettiğim bloglardan bir diğeri olan  Cingifilli 'nin yazarı ile tanışıp kaynaştık.


Sanırım fotoğraflar da oldukça aydınlatıcı bir şekilde yakalamış eğlendiğimiz kaynaştığımız anları :) Cingifilli de aynen bu karelerdeki gibi güler yüzlü sempatik bir kişi.


Masa ve servislere dair bu iç açıcı fotoğraflar da Pril'in ve organizsayonu düzenleyen kişilerin ne denli özenli detaylı çalıştıklarına bir kanıt bence. İnstagram'da, twitter'da yani kısacası sosyal ortamda paylaşım yapılacak etiketler dahi minik sevimli kartlara basılıp bilgilendirici broşürler ile yerini almıştı karşımızda. 

Vee sonunda Açelya Akkoyun'un geldiği an... Maşallah, mekana geldiği anda dahi ışığı ile fark yarattı, gülümsemesi ise ayrı bir güzellikti. Bence kişinin en güzel aksesuarı, çevresindeki insanlar ile paylaştığında katlanarak döneceği en değerli hediye gülümsemesidir. Açelya hanım da ilk dakikadan son dakikaya kadar bunu fazlası ile gerçekleştirdi. Pril, yeni yüzleri olarak Açelya Akkoyun'u tercih ederek oldukça doğru bir karar vermişti bence, kesinlikle oyuncu kaprisi, kendini beğenmiş vb özelliklerden uzak, gerçek bir Adanalı :) 
Kendisi ile çok hoş bir sohbet gerçekleştirdik, ardından her birimiz ile tek tek fotoğraf çektirdi. Sohbet sırasında ayrıca Pril 'in yeni formülüne dair detaylar da bilgilerimize sunuldu. 
 Pril’in yağ lekelerine ve kurumuş kirlere karşı etkili ve mükemmel temizlik yaratan bu yeni formülü, bulaşıkta bir dönüm noktası yaratıyor. Benzersiz enzim teknolojisi yağları çözüyor, kurumuş kirleri söküp atıyor. Pril ile bulaşıklar ışıl ışıl parlıyor. Pril, Türkiye’de ilk ve tek enzim teknolojisi ile diğer deterjanların çıkaramadığı lekelerle kolayca başa çıkıyor. Pril’in yeni formülündeki aktif maddeler ve özel enzimlerin verdiği yoğun temizleme gücü inatçı lekeleri, yanmış yemek ve kurumuş nişasta kalıntılarını söküp atıyor. Aktif maddeler, lekeli yüzeye yapışıyor ve temas sağladığı kirleri söküyor. Enzimler ise kurumuş nişastalı yüzeylere yapışarak kalıntıları çözüyor ve kolayca çıkmalarını sağlıyor. Böylece Pril ile elde bulaşık yıkarken mükemmel temizlik için ovalamaya ve fazla güç harcamaya da gerek kalmıyor.

İşte bu kareler de çam sakızı çoban armağanı hediyelerimi veriş anıma dair. Tanrııım gerçekten çok heyecanlanmıştım, ellerim tir tir titremişti :) 


Onbaşılar Kebap'ın nefis yemekleri ardından sıra fotoğraf faslına gelmişti. 
Adana'nın en çok sevilen ve okunan bloglarının yazarları birlikte aynı karede :)


Oldukça eğlenceli bir etkinlikti, bunu daha eğlenceli kılmak için de tüm detaylar düşünülmüştü.


Pril ' in bu güzel organizasyonu sayesinde blog yazarı arkadaşlarım ile tanışma fırsatım oldu demiştim bu arkadaşlarımdan bir diğeri de Funda Ceyhan idi. Kendisini blogunu okuduğum için sima olarak da biliyordum ancak şunu belirtmem gerekir ki Bir Dilim Limon blogunun yazarı gibi Funda hanım da blogundaki fotoğraflarda gördüğüm halinden farklı olarak daha minyon, daha zarif ve daha sıcak kanlı idi. Blogunu okumanızı tavsiye ederim; Funda Ceyhan .
Yemek ve fotoğraf çekim aşamasından sonra daha önce burada ahsettiğim yazımdaki Sosyete Pazarı 'nda kurulan Pril standında Türkiye'nin En Hamarat Bayanını seçmek için yola koyulduk.
Gerçekten çok eğlenceli anlardı.


Dileyen blog yazarı arkadaşlarımız da bulaşık yıkayarak yarışmaya dahil oldular, ben bu noktada fotoğraf çekmeyi tercih ettim :) 


Standa hediyelerimiz ile fotoğraflarımızı da çekilerek günü güzel anları heybemize eklemiş şekilde tamamladık. 
Katılan diğer blog yazarı arkadaşlarım ise ;
Pril 'e;  Açelya Akkoyun ve Adanalı blog yazarları ile tanışıp, sohbet edip, kaynaşmamıza imkan sunduğu ve bu eğlenceli organizasyonda yer almamı sağlamak için benimle iletişime geçtiği, sorularımı sabır ile yanıtladığı için Müge Akay hanıma da teşekkür ederim.

7 yorum :

  1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim canım :) Yaptıgın jesti izlerken ne kadar düşüncesiz oldugumu farkettim :)Hayranlığını çok yaratıcı bi şekilde ifade ettin.Açelya Hanımda bayıldı zaten ,ellerine sağlık emeğine sağlık.Benim için çok güzel bi gündü sizleri tanımaktan mutluluk duydum :)Umarım yine buluşuruz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güzelim ben gördüklerimi gerçekleri yazdım. Ayrıca düşüncesiz olduğunu hissetme, sonuçta herkes hayat telaşesinde aklına detaylar gelemiyor bazen. İnşallah başka etkinliklerde yine görüşürüz.

      Sil
  2. ankarada da yapıldı gitmeyi istemiştim ama fırsatım olmamıştı.şimdi bakınca bi daha hayıflandım :) etkinlik katılanlar herşey çok güzel görünüyor.sizin adınıza çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet ben de Açelya hanımı duyunca kaçırmamalıyım dedim yoksa üzülürdüm aynı şekilde hayıflanabilirdim diğer bloglarda görünce. dilerim katılabileceğin bir başka etkinlik katılamadığın bu organizasyonu telafi edebilir.

      Sil
  3. ne kadar güzel anlatmışsın,eline,kalemine sağlık.Fazla sohbet etme imkanımız olmadı ama böyle bir organizasyonda bulunmaktan ve sizlerle tanışmış olmaktan çok memnun oldum.Umarım başka etkinliklerle bu buluşmalarımız ve görüşmelerimiz devam eder.
    sevgiler nestug

    YanıtlaSil
  4. evet canım, konuşamadık pek fırsat bulamadık seninle daha çok sohbet etmeye, inşallah başka etkinliklerde yine görüşürüz :) Ben de çok memnun oldum tanıştığıma, güzel bir gündü.

    YanıtlaSil
  5. ben eşimin şehir dışında olması neddeniyle katılamadım ne güzel etkinlik olmuş

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)