4 Haziran 2014 Çarşamba

Fenerbahçe Minik Taraftar Patiği

    Şu sıralar, yakın bir tarihte ilk defa anne olmaya hazırlanan Özlem hanımın heyecanından ben de nasiplenmekteyim. Çünkü doğum öncesine, hamileliğine dair çeşitli fotoğraflar çekmeyi planlıyoruz. Kameranın arkasındaki kişi de ben olunca elimden gelen her detayın güzel ve eksiksiz olması için uğraşıyorum. Mutluluk, merak, heyecan dolu olacak bu kareleri daha da renkli kılmak için çeşitli aksesuarlar hazırladım.


Küçük prensimizin Fenerbahçeli olacağı bilgisini de edinince, mini minnacık ayaklara ilk taraftar pabuçlarını da yapmış oldum. Diğer aksesuar detaylarını çekim sonrasında paylaşmayı düşünüyorum, malum; anne adayımıza sürpriz olsun istiyorum bazı şeylerin :)


Annemiz doğum için gün sayarken ben de çekimler için gün sayıyorum hadi bakalım hayırlısı. Bu arada Özlem hanımın, bebeğini sağlıkla ve zahmeti en az olacak şekilde kucağına alması için dualarınızı da eksik etmeyin. 
Allah'ım tüm anne adaylarının, bebeğine sağlıkla hayırlısı ile kavuşmasını nasip etsin. (Amin)

17 yorum :

  1. Yaptıklarınızı çok beğeniyorum. Hele ayrıntıları çok güzel. Beceriklisiniz maşallah. Ayrıca bloguma hoşgeldiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Birgün :)

      Sil
  2. çok beğendim. iyi günlerde sağlıkla kullanılsınlar inşallah.. ellerin dert görmesin Mekila'cığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, teşekkür ederim güzelim :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim:
    http://whiteglaze.blogspot.com
    Bu arada hemşeri sayılırız, ben de Adanalıyım :)
    Tekrar görüşmek ümidiyle,
    Kocaman Sevgilerimi bıraktım, kaçtım.. :)
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oluyorum Adanalı blog yazarları ile tanıştığımda. hoşgeldiniz bloguma.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Aynı sen gibi şeker güzelim :) teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çok güzel olmuşlar..hele birde FB'li olunca çok daha güzel duruyorlar:))güzel günlerde giysin inşallah..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten teşekkür ederim , amin canım mutlu güzel ve sağlıklı günlerde kullansınlar.

      Sil
  6. bebege yazik o amblem o renkler iyk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) her ailenin kendi tercihi farklıdır Ferhat bey :)

      Sil
  7. oyyy severim o cicileri :)) çok şeker olmuşlar mekilam ellerine sağlık.bakalım başka neler çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) canım beniim, teşekkür ederim, evet bakalım başka neler çıkacak :D

      Sil
  8. slm ellerine sağlık http://mutluannebabalar.blogspot.com.tr/ bende beklerim

    YanıtlaSil
  9. Siparis verebiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)