16 Temmuz 2014 Çarşamba

Tatile Hazırlık

Güneşte bronzlaşırken; kulağımda dalgaların sesi, burnumda esintinin getirdiği deniz kokusu, renk renk sokaklar ve bunun yanında bol bol fotoğraf çekmek için 1 haftadan az bir süre kaldı. Tatile kalan süre gibi ne yazık ki tatilimiz için ayırdığımız süre de kısa.  O kadar çok şey var ki yapmak istediğimiz ve zamanın yetmemesinden endişelendiğimiz.  Ancak bunu düşünmemeye çalışarak hazırlıklarıma devam ediyorum. Yazın en sevdiğim yanı da renkleeeer. Kışın gri bulutlarından, koyu renkli boğucu kıyafetlerinden , tonluk ağırlıktaki kaban ve montlardan kurtulmak; bir şort, bir thsirt, parmak arası terlikler, renk renk ojeler ...


Her yer neşe saçan renklerle dolu olsun isteğim, hazırladığım kolyelere de etki ediyor haliyle. Zaman çabucak geçsin, fakat tatilimiz başladığında minik bir salyangoz ile arkadaş olsun ve olabildiğince yavaş geçsin.
Burada gördükleriniz yeni yaptığım kolyeler, daha önce yaptıklarım da var, aaah ah hepsini takacak kadar gün olmayacak ki tatilimizde.  
Hayır hayır, canımızı sıkmak yok, pozitif noktalara odaklanmalı değil mi? 


Şu rengin güzelliğine bakar mısınız ;  ferahlık, huzur verici bir ton,  incecik kumlar üzerine uzanmış dingin açık renkli bir deniz gibi. Sanırım kendimi çok kaptırdım tatil moduna. Filmlerde olur hani, yolculuğa çıkarken dahi çiçekli gömleği ve kendi söyleyip kendi dans ettiği şarkı ile bir karakter, son noktada o hale geleceğim sanırım. 



Bu kırmızı kolyeyi de marin tarzı için hazırladım. Düşündüğüm şekilde bir kolye bulamayınca, neden kendim yapmıyorum dedim ve işte sonuç. 


Renklerin etkisine karşı koyamadığım bir kolye daha. Aslında kordon kısmının zincir olması konusunda kararsızım, belki şık bir kurdele ile değiştirebilirim veya siz daha hoş bir fikir verebilirsiniz. 

8 yorum :

  1. Elinize sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. of her biri birbirinden şık birbirinden zarif mekilam.ellerine sağlık.ve her birini keyifle mutlulukla kullan.son kolye için zincir gayet güzel durmuş bence kalmalı.
    bende tatili dört gözle bekleyenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel olmuş ama benim gönlüm mavisinde kaldı :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık... evet sonuncuda kurdele sanki daha hoş olur gibi geldi banada ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. rengareng olan çok eğlenceli görünüyor o arad sobeledim seni

    YanıtlaSil
  7. bayramın kutlu mutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber geçireceğin nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)