20 Ocak 2015 Salı

Kişiye Özel Telefon Kılıfı - İsim

Veee yine bir telefon kılıfı konusu ile karşınızdayım. Yapımı, tasarım aşaması oldukça zahmetli , fakat sonuçlanınca elde edilen ürüne değer. 
Bu defaki kılıf ise düşünceli bir eşten, biricik karısına hediye olarak istendi. 
Kılıfın arka yüzünde bu güzel sevginin (maşallah) meyvesi , oğullarının ismine yer verdim.


Ön yüzde ise sağ alt köşeye "Kuzey" adından kaynaklı bir pusula eklemeyi uygun gördüm. Pusulanın yön harfleri yerine ise aile bireylerinin isimlerinin baş harflerini kulandım. Çok severek yaptığım, hem de sadece o kişiye özel , bir başka kimsede bulunmayan bir çalışma oldu. Dilerim kılıfın sahibi de çok beğenir.


Bu ürün de tamamlandığına göre; heyecan ile beklediğim, aklımda sürekli değişip şekillenmeye çalışan bir başka konuya geçebilirim. Onu da tamamladığım zaman ilk iş sizlerle paylaşmak olacak. Şimdilik sır olarak kalsın. 
Sevgileeeeer =)

2 yorum :

  1. Ellerine sağlık, hakikaten çok güzel olmuş.
    İnce ince detayları var, tam sabır işi..

    YanıtlaSil
  2. Bence çok beğenmiştir zira ben hayran kaldım. Cok şık

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)