11 Şubat 2015 Çarşamba

Marilyn Monroe Desenli Kapaklı Çanta



Merhabalar, iki farklı konuyu bütünleştirdiğim yeni bir çalışmam ile yine karşınızdayım. Düşüncelerimde hayal ettiğim haline ulaştırana dek bir kaç hata yaptım ; sildim baştan çizdim, biçtim olmadı çöpe attım baştan kestim. Ama sonuç olarak doğru yolu , olması gereken yöntemi bulup hedefime ulaştım =)


Daha önce yaptığım buradaki Marilyn Monroe desenli kılıftan çıkan fikir kıvılcımı ile yola koyuldum. Zaten zımba detaylı vinyl (kimileri asetat, plastik, şefaf plastik diyebiliyor) çantaları çok beğeniyordum. Keçe ve vinyl ; bu iki kutbu birleştirmeye çalışmak da dehşet verici derecede eğlenceliydi =) 


Çantanın kulp kısmı konusunda kararsızım. Planladığım; zımbalar ile aynı renkte bir zincir kullanmaktı. Ancak içime sinen güzellikte bir zincir bulamadım buna rağmen arayışlarım devam etmekte. Ola ki bulursam bu siyah deri askı ile değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat çantayı edinmek isteyen kişi deri askılı olsun derse bu şekilde kalacak. Fotoğraflarda malzemenin şeffaf olması nedeniyle net anlaşılamayan bir detay ise çantanın kapaklı oluşu. Yani Marilyn deseni ; çantanın bütününden gelen bir kapağa monteli, çantanın içerisine eşya koyulan gövdesine değil. Ayrıca çantanın her yeri silinebilir; yani hiç bir yerinde keçe ile temasınız olmamakta.


Başlangıçta keçeden yapacağım desen konusunda kararsızdım. Sonrasında Pulp Fiction filminin meşhur karakterinden Mia Wallace 'ı , Bob Marley 'i , Audrey Hepburn , Elizabeth Taylor , Madonna .... vb gibi kişilerin portrelerini yapmayı düşündüm. Ancak yine Marilyn ağır bastı. Fakat gelen isteğe göre o kişileri veya başka desenleri çalışmayı da düşünüyorum. Ancak ilk sırada Marilyn var. Yani görüp de "Bu çanta benim olmalı" diyenleeer iletişim kısmından detaylara ve bana ulaşabilirler. 


Çantayı çalışırken ne kadar mutlu oldum ne kadar heyecanlandımsa, bitişe yaklaştığında da o denli heyecanlandım ve hemen fotoğrafını çekip sizlerle bu mutluluğu paylaşmak istedim. O nedenle çantanın zımbalarını sıkıca sabitlemeyi fotoğraf çekimi sonrasına bıraktım. Evet evet sabredemedim  =)
Bu arada hem modellik yapıp hem de fotoğraf çekmek, uzaktan kumanda ile dahi olsa oldukça zormuş =)

4 yorum :

  1. süpersin, harika olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniiim, çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  2. Çok hoş ve çok orjinal :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Cok hos olmus gercekten ellerine saglik.Hayirli satislarin olsun

    YanıtlaSil

1yorum = 1tebesüm, yorumun için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin =)
Google hesabınız yok ise, yorum yapmak için Adı/URL kısmını seçip yorumunuzu bırakabilirsiniz =)